Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalossa asuvat huom! Onko teillä grilliä parvekkeella? Onko järkeä ostaa

Vierailija
01.05.2019 |

sähkögrilli vai ostaisko vaan pienen kannettavan pallogrillin ja grillais jossain ulkona. Olis kiva kun ois piha, mutta eipä se ole Helsingissä mahdollista keskituloiselle ihmiselle.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen sähkögrilli jossa on kupu. Ilman kupua ei 2000 W tahdo riittää, kokeiltu on.

Vierailija
2/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kerrostalossa oma puutarha, missä voi tehdä mitä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän kerrostalossa grillaus omalla parvekkeella sallittu? Lähde siitä. Sitten voit hommata vaikka minkälaisen grillin mersun itsellesi, valikoimaa on. Pallogrilli sitten ihan ulos pihalle , jos siellä parvekkeella e i s a a grillata.

Vierailija
4/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAITONTA.

Vierailija
5/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sähkögrilli ja -savustin. Grillikausi aloitetaan viimeistään vappuna ja grillaillaan ainakin jotain pientä viikoittain kesällä. Savustinta käytetään pari kertaa vuodessa. Nyt ajattelin etsiä enemmän ruokaohjeita savustinta varten. Me tykätään grillata ja syödä parvekkeella.

Vierailija
6/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen parila tyyppinen sähkögrilli. Todella hyvä eikä tule savua naapureiden kiusaksi.

Vierailija
7/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköinen pallogrilli itselläni parvekkeella. Asun ylimmässä kerroksessa niin ei pitäisi niin häiritä naapureita ja tulisithan on hyviä mitä grillistä tulee. Tupakanpolttajia alla ja vieressä, hyhyhyh

Vierailija
8/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta alakerrassa jossain on. Joku grillailee kesällä aina puolen yön aikaan. Kiva haistella sängyssä makkaran, kanan ja ties minkä paistinkäryjä. Voisi edes grillailla ihmisten aikoihin, niin saisi tuuletettua kämpän raikkaaksi ennen nukkumaanmenoa. En edes tiennyt, että tässä talossa yleensä saa grillata parvekkeella.

Vierailija
9/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuthan

Vierailija
10/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun asuin kerrostalossa, niin siinä taloyhtiössä oli ruuan valmitaminen parvekkeella kielletty. Pihalla oli grillikatos ja taloyhtiöllä kaasugrilli, jotai sai vapaasti käyttää. Joskus olin kuitenkin kansalaistottelematon ja kuorin perunoita parvekkeella.

Vierailija
11/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkögrillin ostin viime vuonna ja se on kyllä täysin leikkikalu jolla ei ole oikean grillin kanssa mitään tekemistä.

Jos taloyhtiösi sallii niin suosittelen ostamaan kaasugrillin mutta jättää ehdottomasti hankkimatta jos vain sähkögrilli on sallittu.

Vierailija
12/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että kerrostalossa grillaaminen aiheuttaa aikamoista vihaa ja kateutta naapurustossa. Mutta grillaan alimmassa kerroksessa maan tasolla siitä huolimatta entistä enemmän ja innokkaammin. Hankkikaa elämä saa tanan murheenkryynit. ;D

Vierailija
13/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ite oikein digannut sähkögrillistä ja omissa suunnitelmissa onkin tästä lähin käyttää pihan grillikotaa.

Se sähkögrilli ei siis huono ollut, mutta itse jäin kaipaamaan sitä savun hajua ja makua.

Vierailija
14/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LAITONTA.

IHAN VIDDUN SAMA MÄÄ VEDÄN RÖÖKIÄ JA GRILLAAN PARTSILLA OLI LAITONTA TAI EI

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän