Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko ottaa panacodin? En ole ennen niitä syönyt

Vierailija
01.05.2019 |

Selkä on kipeä. Väsyttääkö ne kamalasti? Pitäisi kuitenkin olla ilta toimintakuntoinen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom. Missään tapauksessa ei toista (erilaista) särkylääkettä samana päivänä!

Muutenkin panacod on reseptilääke, joten olisi syytä noudattaa lääkärin ohjeita.

Mulle ainakin lääkäri määräs nimenomaan Panacodia JA Buranaa yhdessä, koska kertaavat toistensa vaikutukset ja näin päästään pienemmillä lääkemäärillä parempaan vaikutukseen. Olen tätä jälkeenpäinkin varmistanut useammalta lääkäriltä ja suosittavat parasetamolin ja ibuprofeenin yhteiskäyttöä.

Vierailija
22/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vaikuta mitenkään muuten kuin että auttaa kipuun. Ihan sama otanko buranan vai panacidin. Ei tarvitse usein kylläkään särkylääkkeitä onneksi käyttää.

Codesan comp yskänlääkkeestäkään en huomaa mitään vaikutusta muuten kuin että auttaa yskään. Tosin iltaisin sitä otan jos otan eli mahdollinen väsymys voi jäädä huomamatta. Voin ottaa ihan kulauksen sitä pullosta eikä mitään tule.

Itse en siis ole herkkä kodeiinille. Ei mene vatsakaan kovalle eikä sekaisin.

Eli voin ottaa panacodin ja hypätä auton rattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vahvuudesta. Omalla kohdallani Panacodeista ei ollut juurikaan apua, ei sittenkään, vaikka otin yhdessä Buranan kanssa. Myöhemmin huomasin, että Panacodeja olisi voinut ottaa 2 tablettia kerralla. 

Miedoimmat Panacodit eivät ole kovin tehokkaita selkäkipuun. Mutta kokeilemallahan sen parhaiten huomaa.

Eihän niitä ole kuin yhtä vahvuutta.

Vierailija
24/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni Panacodista pää ihan sekaisin. Se varmaan johtui siitä, että olin aamulla krapulassa ja saattoi olla vielä alkoholia veressä. Sekavuus meni aika nopeasti ohi ja sitten nukuin monta tuntia ja illalla oli vielä omituinen hilpeä olo, ihan kuin olisi pilveä poltellut. 

En ole tuon jälkeen uskaltanut ottaa. Kaverilla taas ei vaikuta mitään, paitsi auttaa kyllä kipuihin (selkäleikkaus tulossa hänellä). 

Vierailija
25/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan. Kipu hellittää ja minulle tulee hieman euforinen olo, ja lievää tokkuraa kuitenkin toiminta- ja harkintakyvyn säilyessä normaalina. Kuitenkin täytyy muistaa, että säännöllisessä käytössä käytön loppuessa ilmenee vieroitusoireita, joista mainittavin on särky.

Vierailija
26/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole munuaissairautta, voi ihan hyvin ottaa myös tulehduskipulääkettä lääkeohjeen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän