Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhenevan sinkun elämään ei aurinko paista

Vierailija
01.05.2019 |

Tarkistin äskettäin asiakastietojani.

Siviilisääty: eronnut.

Ammattiala: viihde.

Olin vähintäänkin hämmentynyt ja sen huomasi myös pankkivirkailija kysyen ”etkös sinä ole sinkku?” Juu olenhan minä, mutta tuo asiayhteys.

En ole maailman ainoa sinkku, mutta siinä hetkessä tuntui siltä.

Sinkkuutta on kahdenlaista, omavalintaista tai elämän mukanaan tuomaa.

Sinkkuus saa erilaisen merkityssisällön myös riippuen iästä.

20–30-vuotias nainen on iloinen sinkku: Maailma on avoinna ja on ihanaa olla itsenäinen, tulla, mennä ja deittailla.

30–40-vuotias alkaa jo panikoida, kun biologinen kello tikittää. Siittäjä pitäisi löytää vaikka kiven alta ja keinohelmöityshoidossakin häämöttää parasta-ennen-päivämäärä. Tässä elämänvaiheessa on some arvossa arvaamattomassa. Tinder, twoo, suomi24 ja eliittikumppanit ovat korvaamattomia. Silloin otetaan niitä hehkeimpiä kuvia ikinä ja perehdytään kuvankäsittelyyn. Treenataan salilla hulluina ja tuotteistetaan oma kroppa jotta osataan markkinointi kohdistaa tissi- tai peppumiehille. Tukka sykerölle, valkkari pöydälle, villasukat jalkaan ja läppäri auki. Sieltä se kultsi löytyy

Jokainen 30–40-vuotias sinkku nimittäin tajuaa, että baariin on turha raahautua, siellä ei ole kuin varattuja. Ja ravintoloitsijat vielä ihmettelevät, missä ovat asiakkaat? Jos ei ole naisia, ei ole miehiäkään. R.I.P Jyväshovi.

40–50-vuotias sinkkunainen on jo tajunnut, että peliaikaa on erittäin vähän tai ei ollenkaan. Mutta ei hätää, he ovat kovaa valuuttaa sitoutumiskammoisille, viidenkympin kuohuissa porskuttaville uusnuorille miehille. Kunhan vain jaksat uudestaan kiinnostunut festareista ja olet säilyttänyt itsesi niin notkeana, että pystyt kapuamaan 1 600-kuutioisen peltiunelman kyytiin.

Se on sitten toinen juttu, miten jaksaa seurata miestä, joka elää uutta nuoruuttaan. Häntä, joka popsii potenssilääkkeitä ja korskahtelee kuin ravihevonen startissa.

50–60-vuotiaan sinkkuus on säälittävä ajanjakso. Jos tässä vaiheessa on sinkku, niin pelimerkit ovat todella vähissä. Kiitos lääketehtaiden tehomarkkinoinnin, miehet luulevat, että kaikilla naisilla on menopaussi tai ns. kuumat aallot, emättimen kuivuutta, väsymystä, ärtyneisyyttä ja rintojen lerpahtamista. Mutta tiesittekö, että myös joillakin miehilläkin on menopaussi.

Voin kertoa, että pitämällä itsestään huolta ja olemalla elävä, ei tiedä menopaussista mitään tai oireet on lieviä. Emätin pysyy kunnossa säännöllisellä seksielämällä eikä siihen välttämättä tarvita edes partneria. Ja huomaa, paino on sanalla elävä. On järkyttävää katsoa miten 50-vuotias nainen vanhentaa itsensä väärillä asuvalinnoilla, last season -hiuslookilla ja sloggeilla. On ihan turha huudella, että mistä niitä miehiä saa, jos vaeltelee narisevissa naisporukoissa kylpylöiden ja taidenäyttelyiden välimaastossa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jonkun aloittelevan standup-úlikoomikon  harjoitusesseeltä. Ei ollut asiaa eikä naurattanut. Etsi joku muu aihe.

Ankeaa kuvitella, että kaikkien yli 30-vuotiaiden elämä pyörisi vagisanin ja dureksin ympärillä. On täysin luonnollista, että eri elämäntilanteissa ja ikävaiheissa ihmiset innostuu eri asioista, oli perhesuhteet ja siviilistatus mikä hyvänsä. Eivät läheskään kaikki ole saati halua olla sellaisia kuin se 84-vuotias kolmikymppisiä Tinderin kautta kaatavia ex-rouvia.

Vierailija
22/34 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa unohdettiin mainita meidät viisikymppiset tyytyväiset sinkkuilijat, joilla lapset on jo kasvatettu isoiksi, omaisuutta hankittu, paikka lunastettu työelämässä ja nyt on aikaa ja varaa nauttia kaikista elämän ihanuuksista ilman sohvalla haisevaa kaikesta valittavaa ja itseään passauttavaa tissuttelijaa.

Heh.. Olen tosi kade teille viisikymppisille, jotka näin pystyvät olemaan. Olen itsekin siis samaa ikäryhmää. 

Läheisriippuvaisena olen sortunut tuollaiseen. Elämälle katkera alkoholisoitunut vätys, jonka suihkuväli on n. viikko. Sohvaa kulutetaan liiankin kanssa, nyt on vielä sängyssä. 

Alko maistuu päivittäin ja pari kertaa viikossa siten, että muisti menee. 

Passauta sentään ei. Raha-asioista yrittää luistaa, mutta olen pitänyt pääni. Ihan itse maksaa työkkärikorvauksillaan elämänsä. 

No miksi sitten olen hänen kanssaan? On sinänsä fiksu ja ihana, kiltti ja selvin päin ollessaan käydään pitkillä kävelylenkeillä, erilaisissa tapahtumissa, tavataan tuttuja (aivan sairaan tylsää yksin).

Eli mieluummin näin kuin yksin, mutta kuvauksesi on osuva. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien sinkku = naispuolinen sinkku?

Vierailija
24/34 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ovat ne miehet, jotka itkettyään täällä ikävuodet 20-40 päätyvät sillan alle iässä 50 v ja monttuun iässä 60 v, kun ei ole naista piikomassa ja niistämässä reppanen nenää?

Vierailija
25/34 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien sinkku = naispuolinen sinkku?

Sinkku on naisten luoma käsitys...vapaat miehet on poikamiehiä tai vanhojapoikia.

Vierailija
26/34 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Kuvaus ei ollut osuva ainakaan minuun.

Käyn festareille siinä missä taidettakin katsomassa. En omaa kouvolatukkaa ja pukeudun itselle ominaisella tavalla. En nuorisomuotiin, mutta en ole kangistunut leopardikuvioihin tai jakkupukuihinkaan. Enkä viihdy tuulipuvuissa. Luonnossa kulkiessa toki asianmukaiset vermeet.

Vaikka olen sinkku, en ole pubiruusu. Viihdyn mieluummin ystävien kanssa erinäisissä jutuissa tai kotisohvalla seurasta nauttien. Koska jälkikasvu on jo itsestään huolta pitäviä on mulla aikaa kaikelle muulle. Käytän rahani mihin haluan.

Tässä iässä seksuaalisuus on muuta kuin nopeasti vetäistyjä varveja. Menopaussioireisiin on nykyään hyvät lääkkeet jos joku sellaisia tarvii.

Vierailija
27/34 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itämaan tietäjät tietävät

Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta.

Näin meillä Babyloniassa.

Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa.

On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.

Vierailija
28/34 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa unohdettiin mainita meidät viisikymppiset tyytyväiset sinkkuilijat, joilla lapset on jo kasvatettu isoiksi, omaisuutta hankittu, paikka lunastettu työelämässä ja nyt on aikaa ja varaa nauttia kaikista elämän ihanuuksista ilman sohvalla haisevaa kaikesta valittavaa ja itseään passauttavaa tissuttelijaa.

Olen pahoillani jos sun taso ei yltänyt korkeammalle kuin ikävään alkkikseen. Monella muulla on ihana viiskymppinen mies joka on hyvää petiseuraa, ihana hartiahierontojen antaja, mahtava matkakumppani, mukava juttukaveri ja ennen kaikkea joku jonka kanssa saa jakaa ilon yhteisistä lapsenlapsista. Ei ystävät korvaa hyvää parisuhdetta.

Vierailija
29/34 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ovat ne miehet, jotka itkettyään täällä ikävuodet 20-40 päätyvät sillan alle iässä 50 v ja monttuun iässä 60 v, kun ei ole naista piikomassa ja niistämässä reppanen nenää?

Olipa inhottava ja seksistinen kommentti. Hanki apua tuohon katkeruuteen.

Vierailija
30/34 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ovat ne misandristiset naiset, jotka eivät ikävän luonteensa takia saaneet miestä vaan joutuivat tyytymään viitentoista kissaan?

Päätyvät saamaan ylipainon takia sydärin 60-vuotiaana ja tulevat kissojensa syömäksi.

Vierailija
31/34 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän aloituksen pointti oikein on? Laura Linney hankki ensimmäisen lapsensa viisikymppisenä. Ne paniikit on omien korvien välissä eikä missään muualla.

Vierailija
32/34 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinkkuutta on kahdenlaista, omavalintaista tai elämän mukanaan tuomaa."

Oletan, että aloitus kertoi jälkimmäisen ryhmän kaikista surullisimmista yksilöistä?

Sillä ei minun sinkkuelämäni ole koskaan ollut tuollaista. 🤔 T. Vapaaehtoisesti sinkku

Vierailija
33/34 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt vielä kertonut 61-70-, 71-80- ja 81-90-vuotiaiden sinkkuusasiat, mihis ihmeeseen ne unohtui?

Vierailija
34/34 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä