Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes kaikista H&M vaatteista näkyy läpi!!

Vierailija
01.05.2019 |

En ole käynyt siellä sitten teinivuosien, onhan sen toiminta epäeettistä ja kestämätöntä ja vaatteiden laatu luokaton. Nyt ajauduin sinne polttaakseni aikaa junaa odotellessa. Kokeilin kolmea mekkoa, yhtä hametta, kaksia shortseja, yhtä toppia sekä t-paitaa. Kaikista näkyi läpi, eikä vain ihan vähän. Kaikkien kanssa olisi tarvinnut pitää alla alushametta tai toppia, ne shortsit olivat suorastaan rivot kun pikkuhousujen väri paistoi läpi kuin kyseessä olisi ollut jokin tuhma alusasu.. kivan näköisiä olivat ja olisi voinut tarttua matkaankin, mutta miten tuollaisia kuuluu oikein käyttää? Ja ei, en valinnut liian tiukkoja kokoja. Kankaasta näky ihan käsikin läpi jos laittoi toiselle puolelle..

Mielenkiinnosta, te joilla on H&M mekkoja ym, pidättekö siellä mitään alla?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuollainen kertakäyttövaatekuluttaminen pitänyt loppua? Miksi ostatte? 

Mistä löytyisi saman tyylisiä laadukkaita vaatteita? Omaan tyyliini ei oikein istu mikään Marimekko.

Ihan Prismastakin löytyy joskus. Ja on olemassa myös välimuotoja H&M-tyylin ja Marimekon välillä. 

Mitä ne välimuodot on? Samaa läpinäkyvää huonoa laatua tulee vastaan suurimmassa osassa muistakin ketjuliikkeistä. Prismassa myydään mummojen t-paitoja ja tuulitakkeja.

https://www.prisma.fi/fi/prisma/ijeans-aloha-naisten-t-paita

Siinä sulle mummopaita. Ja tuo vain yksi esimerkki Prisman valikoimasta. 

Vierailija
22/31 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvalla ei vaan saa hyvää. Tuliko oikeasti yllätyksenä?

Ei, mutta itse ainakin ihmettelen että kuka noita ostaa. Miten ihmiset ostaa tuollaista niin paljon että sen valmistaminen edes kannattaa? Miten noita vaatteita pidetään? Bikinien kanssa?

Halpa hinta houkuttaa. Ja teineille on tärkeää olla muodikkaita. Siinä ei paina se, jos rintsikat vähän kuultaa paidan läpi. Osan mielestä se on vain etu. Eikä kaikkia aikuisiakaan haittaa, jos alusvaatteet kuultavat läpi. Laittaa samanväriset alusvaatteet kuin itse vaate on niin ei erotu niin hyvin. Pakkoko se on pukea punaisia rintsikoita valkoisen paidan alle tms. 

Punaiset rintsikat erottuu muuten vähemmän valkoisen paidan alta kuin valkoiset. Jännä juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvälaatuinen paitapusero joka h m.  Ei näy läpi.

Vierailija
24/31 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta itse ainakin ihmettelen että kuka noita ostaa. Miten ihmiset ostaa tuollaista niin paljon että sen valmistaminen edes kannattaa? Miten noita vaatteita pidetään? Bikinien kanssa?

Halpa hinta houkuttaa. Ja teineille on tärkeää olla muodikkaita. Siinä ei paina se, jos rintsikat vähän kuultaa paidan läpi. Osan mielestä se on vain etu. Eikä kaikkia aikuisiakaan haittaa, jos alusvaatteet kuultavat läpi. Laittaa samanväriset alusvaatteet kuin itse vaate on niin ei erotu niin hyvin. Pakkoko se on pukea punaisia rintsikoita valkoisen paidan alle tms. 

Lapsia mulla ei ole, mutta kyllä musta olisi kamalaa jos oma lapsi kulkis rintsikat ja pikkuhousut vilkkuen vaikka olisivatkin saman väriset. Noista mun kokeilemista ei todellakaan kuultanut läpi mitenkään vähän vaan ihan kunnolla kaikelle kansalle, varmasti olis näkynyt kauas. 😥 Ap

Mutta monet tekee niin tykkäsit siitä tai et. Sinä kuluttajana voit tehdä omat valintasi ja jättää H&M:n valikoiman niille, joita läpikuultavuus ei haittaa. Uskallan kyllä väittää, etteivät minkäänlaiset alusvaatteet kovin kauas paidan alta näy. Ei, vaikka paita olisi hyttysverkosta tehty.

Vierailija
25/31 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyisi saman tyylisiä laadukkaita vaatteita? Omaan tyyliini ei oikein istu mikään Marimekko.

En ole koskaan omistanut yhtäkään marimekko-tuotetta. 

Vierailija
26/31 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan Prismastakin löytyy joskus. Ja on olemassa myös välimuotoja H&M-tyylin ja Marimekon välillä. 

Mitä ne välimuodot on? Samaa läpinäkyvää huonoa laatua tulee vastaan suurimmassa osassa muistakin ketjuliikkeistä. Prismassa myydään mummojen t-paitoja ja tuulitakkeja.

https://www.prisma.fi/fi/prisma/ijeans-aloha-naisten-t-paita

Siinä sulle mummopaita. Ja tuo vain yksi esimerkki Prisman valikoimasta. 

Joo no voi siellä joskus tosiaan olla jotain muutakin seassa, mutta valikoima on silti pieni ja suurimmaksi osaksi tyyliä mamma. Ei se ole ratkaisu vaateongelmiin vaikka sieltä voi satunnaisesti löytyä jotain.

Vierailija
27/31 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään tämä sama ongelma on yleinen riippumatta siitä maksaako T-paita 5 vai 50 euroa. Ja nimenomaan naisten vaatteissa. Miehille kyllä tehdään 100 % puuvillasta vaatetta ja ei näy läpi. Sitten saman kaupan naisten osastolla myydään läpinäkyviä polyesteripaitoja jopa kalliimpaan hintaan.

Vierailija
28/31 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osalle ei haittaa että myös läskit pursuaa yli ja näkyy ohuiden kankaiden läpi. Kiitos siitä. Minulla on varsin tyylikäs olo kun en sellaista muotia harrasta. 

Vierailija
29/31 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään tämä sama ongelma on yleinen riippumatta siitä maksaako T-paita 5 vai 50 euroa. Ja nimenomaan naisten vaatteissa. Miehille kyllä tehdään 100 % puuvillasta vaatetta ja ei näy läpi. Sitten saman kaupan naisten osastolla myydään läpinäkyviä polyesteripaitoja jopa kalliimpaan hintaan.

Kyllä minä olen löytänyt 100% puuvillapaitoja ihan helpostikin. Toki en käykään missään pikamuotiliikkeissä vaateostoksilla. 

Vierailija
30/31 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyt sillä H&M:llä jos noin ahdistaa. Tuskin se on kotipaikkakuntasi ainut vaatekauppa. 

Vierailija
31/31 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen löytänyt 100% puuvillapaitoja ihan helpostikin. Toki en käykään missään pikamuotiliikkeissä vaateostoksilla. 

Kerro meillekin, mistä löysit? Siis löytyyhän niitä 100 % puuvillaisia kyllä, mutta ne ovat ohuita. Miesten paidoissa voi löytyä paksumpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi