haluaa jooga/pilates/corssfit naisen!!
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen samaa. Naisystävä on 42kg ja vaikka mitä sanotaan niin kadulla ja baarissa jokaisen miehen pää kääntyy. Mielettömän kiihottava runko!
Tämä on totta.
Itse harrastan joogaa, pilatesta, nyrkkeilyä ja tanssia, ja eniten ne päät kääntyy silloin kun rasvat on todella alhaalla.
Pikkuisen alipainon puolella tulee eniten mieshuomiota.
No mä suosittelen, että harrastat itsekin aktiivisesti ko. lajeja, sillä niissä piireissä luonnollisesti tapaat eniten harrastavia naisia. Plus tietysti, että olet sitten itsekin sellaisessa kunnossa, että aktiivisesti urheileva nainen voisi nähdä sinut potentiaalisena kumppanina. Eli hus pois vauva-palstalta ja salille mars!
Vierailija kirjoitti:
No mä suosittelen, että harrastat itsekin aktiivisesti ko. lajeja, sillä niissä piireissä luonnollisesti tapaat eniten harrastavia naisia. Plus tietysti, että olet sitten itsekin sellaisessa kunnossa, että aktiivisesti urheileva nainen voisi nähdä sinut potentiaalisena kumppanina. Eli hus pois vauva-palstalta ja salille mars!
sali ja ulkoilu on toinen elämäni..siellä vaan on hankala tutustua. mutta totta mikä upeampaa kun arvot ja ajatukset kohtaisivat. sopivan rasvainen vintage 70 luvun nainen sopivalla treenillä mikäse sit onkaan...
Suosittelen samaa. Naisystävä on 42kg ja vaikka mitä sanotaan niin kadulla ja baarissa jokaisen miehen pää kääntyy. Mielettömän kiihottava runko!