Että tälläinen vappu minulla :(
Lapset mummilla. Pitkästä aikaa alkoa. Ensin kivaa, sitten hukkasin lompakon, tuli riitaa kaverin kanssa, kusaisin kotimatkalla housuun, mies suuttui ja nyt karmee morkkis! Että hyvää vappua vaan!
Kommentit (21)
No muistat ainakin vapun 2019 :D Toivottavasti et menettänyt paljon rahaa. Entäs tunnusluvut tms. ei kai olleet mukana lompakossa?
Morkkiksesta selviää ja kuivat housut vaihtaa nopsaan, riita sovitaan ystävän kanssa ja mieskin leppyy. Täytyyhän sitä nyt joskus nollata kunnolla!
Hauskaa vappua kaikille!!!
Ja masentuneelle: Toivon, että olet saanut/otat lääkityksen ja voit jo kohta paremmin. Anna itsellesi aikaa päästä kaivon pohjalta ylös. Se onnistuu hiljalleen, tiedän kokemuksesta.
Ympäröi itsesi mukavilla asioilla, unohda turha stressi, jos mahdollista!
Elämä on useiden erilaisten kausien jatkumo, ei välttämättä pelkkää samaa kurjaa suoraa, joten aina tulee se mukavampikin pätkä. Kohta on lämmintä, pakota itsesi ulos, ota vaikka eväät ja katsele lintujen ja luonnon eläinten touhuja. Siinä sitä huomaa olevansa osa tätä maailmankaikkeutta. Ne pienet arjen asiat...
Tänään voit korjata kaiken olemalla mukava perheellesi.
Menethän kuitenkin Tähtitorninmäelle eväskorin ja kuohuvan kanssa?
En ymmärrä ihmisiä, jotka juo itsensä noin holtittomaan tilaan. Ehkä mun ei tarvikkaan.
Mä en ole koskaan hävittänyt mitään vaikka olen ollut monesti hiton kännissä. Mä vietin eilisen sohvalla ja sängyssä. Ketään ei kiinnostanut mun seura.
Vappuhumalaa ja -biletystä pitää osata hallita ja "kasvattaa" oikein. Jatkuva nousuhumalan nostatus ja hauskanpito on taitolaji. Liika hosuminen ja willi vauhti vain pilaa koko nautinnon. Aloittelijoille ja muille kokemattomille suosittelen kuivaharjoittelua.
Opetelkaa urpot pitämään oikeasti hauskaa!
Daijut!
Haasta mummi oikeuteen vappusi pilaamisesta!
Laita aikuisten vaipat ennen lähtöä sinne Tähtitorninmäelle, niin voit nauttia iloisesta wapputunnelmasta jännittämättä.
Sellainen pitkä vaalea takki on näppärä asuste noihin tilanteisiin. Virtsan ja ulosteen jäljet housuissa tai hameessa jäävät takin liepeiden suojaan, eikä iloinen tunnelma kärsi tuijottelusta.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen pitkä vaalea takki on näppärä asuste noihin tilanteisiin. Virtsan ja ulosteen jäljet housuissa tai hameessa jäävät takin liepeiden suojaan, eikä iloinen tunnelma kärsi tuijottelusta.
Eihän sitä takkia ole turhaan JUOKSUHAUDOISSA alkujaan käytetty!!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaalea? Eikö tumma olisi parempi? Itseltäni löytyy mustana nilkkapituinen trenssi.
Kuulostaa siltä, että hyvä vappu ollut. Älä ota asioita liian vakavasti.
Tena pöksyihin niin housut ei kastu. Lompakkoon vain käteistä ja henkkarit. Toinen vaihtoehto on että ei lähde juopottelemaan.
Vappuhan on huhtikuun 27. päivän ja toukokuun 5. päivän välinen yö. Joten vielä on vappua jäljellä.
Minä (köyhä) nousin 4.30 ja lähdin keräämään tölkkejä.
Tarkoitus oli puhua ongelmista vasta tänään että olisi voitu viettää vielä vappu. Ei sitten pystynyt humalassa olemaan hiljaa ongelmista niin keräsin yöllä tärkeimmät tavarat ja lähdin kotiin. Se taisi tämä noin 9 vuoden juttu olla tässä. Seksin puutteeseen ja siihen ettei naiseen saanut koskea kärjistyi kaikki. Toista vuotta hoki älä koske ja kun koitin kysyä miksei niin en saanut vastausta.
Monta kertaa kysyin että olenko satuttanut koskemalla? vastaus oli aina et. Mihin tietenkin kysyin lisää miksi ei voi koskettaa? Hiljaisuus tai en tiedä vastaus. Tuo asia otti hermoon aika lujasti. Yritin ties kuinka monta kertaa saada asiasta jotain tolkkua. Kun ei niin ei ja mitta tuli täyteen. Jos ollaan yhdessä niin kyllä toiseen pitää saada koskettaa.
Oli meillä sellaista huonoa pane nyt äkkiä seksiä loppuun asti. Häneltä en muista milloin viimeksi aloite. Itse huomautin välillä että vaikka sua ei haluta niin mua haluttaa. Sitten tuo pane nyt äkkiä ja se oli ilman mitään esileikkiä. Siksi olikin aika paljon oma käsi käytössä. Että joo, hauskaa vappua.
Osanottoni. Täällä sängyn pohjalla vietetään vappua.
t. diagnosoitu masennus