Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiselta vauvakuume tuntuu?

Vierailija
30.04.2019 |

En ole itse varmaan koskaan kokenut sitä. Joskus on johonkin kierron aikaan (ehkä) sellainen fiilis, että vauvatpa ovat söpöjä, mutta se menee aika pian ohi. Myös ihastuneena tulee ajateltua vauvoja enemmän, mutta koskaan ei ole tunne vielä kypsynyt siihen pisteeseen, että oikeasti haluaisin lapsen.

Kiinnostaisi etenkin tietää, miten miehet kokevat vauvakuumeen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se ilmeni eläimellisesti sillä tavalla että haluan todella, todella kovasti tulla/olla paksuna jollekin tietylle miehelle. Se on hyvin outo tunne. Tällaisia miehiä olen kohdannut elämän varrella vain kaksi, toisen kanssa toteutinkin tämän halun ja toinen on ehdottanut itse mutta saas nyt nähdä.. ellen eroa joskus ykkösestä. Tuskin.

Vierailija
2/16 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vastaan että vauvakuumeessa tuntee menettävänsä jotain jos ei saa lasta. Tunnet itsesi vajaaksi. No onhan lapsen saaminen oikeasti asia joka muuttaa ihmistä ja elämää. Lapseton varsinkin kun ikää tulee miettii mikä tarkoitus tällä olemassa ololla on ja myös pelkää yksinäistä vanhuutta. Sitä että kun muilla on siinä vaiheessa lapsenlapsia sulla on vain tosi tyhjä olo kun tuo elämän ihme jäi kokematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa ehkä tuo yksinäinen vanhuus, mutta ei se silti tee mulle mitään himoa hankkia lapsia.

Vierailija
4/16 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuvittelen että se voi olla vähä sama kuin kissa/koirakuume. Eli että googlailee vaan aiheesta jotain ja katselee kuvia, tekee suunnitelmia, kotona tuntuu tyhjältä, tuntuu että haluaisi rakastaa ja hoivata jotain mitä ei ole jne.

Vierailija
5/16 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vauvakuume ahdistaa miehenä, joka ei halua lapsia.

Vierailija
6/16 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa ehkä tuo yksinäinen vanhuus, mutta ei se silti tee mulle mitään himoa hankkia lapsia.

Etkö sä halua nähdä sitä kuinka lapsi mitä joskus imetit kasvaa aikuiseksi ja saada ehkä joskus lapsenlapsia? Musta toi on yksi elämän ihmeitä. Ehkä olet niin nuori että biologia ei ole vienä tuonut sulle tota tarvetta:D

Vierailija
7/16 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä halua nähdä sitä kuinka lapsi mitä joskus imetit kasvaa aikuiseksi ja saada ehkä joskus lapsenlapsia? Musta toi on yksi elämän ihmeitä. Ehkä olet niin nuori että biologia ei ole vienä tuonut sulle tota tarvetta:D

Täytän tänä vuonna 31. Ei mulla enää hirveän kauan ole varaa edes odotella sitä vauvakuumetta. Siis vauvat ovat joskus ihan söpöjä, ehkä myös pienet lapset. Mutta herrajee, en todellakaan halua mitään teinejä katsella, tai jotain perinnöstä tappelevia aikuisia kakaroita.

Vierailija
8/16 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme? Vauvakuume? Täh? Onko jotain tollasia olemassa? Kaiken maailman hulluuksia tällä palstalla keksitäänkin, senkin hassut trollailijat!

Olen 33v mies. Ihan tosi, en ollut koskaan kuullutkaan mistään vauvakuumeesta ennen kuin aloin lukea vauvapalstaa. Muutamat kerrat mulla aikoinaan oli tyttöystävä, sitten tyttöystävä kertoi yhtäkkiä että tulevaisuudessa hän tahtoisi lapsia ja kysyi multa että tahdonko mä lapsia. Vastasin aina rehellisesti että "öö, en". Siihen sitten aina loppui ne seurustelusuhteet kun tyttö lähti etsimään miestä joka tahtoisi lapsia. En ymmärtänyt että miksi ne tytöt niitä lapsia oikein tahtovat, se oli musta ihan outoa, vasta nyt vuosia myöhemmin olen kuullut että on olemassa jokin vauvakuume.

En ole koskaan tahtonut tai edes ajatellut lapsia taikka vauvoja.

Tahdotko itsellesi suuren postimerkkikokoelman? -Öö, onpas outo kysymys, ei, en tahdo.

Tahdotko itsellesi lapsia? -Öö, onpas outo kysymys, ei, en tahdo.

Eli lapset herättää mussa ihan yhtä paljon tunteita kuin postimerkkikokoelmat eli ei yhtään.

Vierailija
9/16 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut aivan törkeää kuumetta, mutta niin kai se alkoi, että huomasi toivovansa ehkäisyn pettävän. Siis kerran ennen menkkoja yllätin itseni ajattelemasta, että toivottavasti ne ei alkaisikaan. Aloin sitten ihan tosissani miettiä, että ei kyllä tuntuisi yhtään pahalta olla raskaana ja jos meille vauva tulisi. Sitten mieleen alkoi tupsahdella tiuhempaan vaaleanpunaisia ajatuksia vauvoista ja muksuista ja huomasin kiinnittäväni paljon enemmän huomiota raskausmahoihin ja pieniin lapsiin. Kerran mökillä mies mies leikki sukulaislapsen kanssa ja silloin lipsautin mielessäni "vau, meillekin oma lapsi, nyt!" :D

Ennen kuin joku palstauli ehtii muuta väittämään, niin ihan kondomiehkäisy piti jättää pois eli yhteisellä päätöksellä alettiin yrittämään ja asiasta puhuttiinkin välissä.

Vierailija
10/16 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme? Vauvakuume? Täh? Onko jotain tollasia olemassa? Kaiken maailman hulluuksia tällä palstalla keksitäänkin, senkin hassut trollailijat!

Olen 33v mies. Ihan tosi, en ollut koskaan kuullutkaan mistään vauvakuumeesta ennen kuin aloin lukea vauvapalstaa. Muutamat kerrat mulla aikoinaan oli tyttöystävä, sitten tyttöystävä kertoi yhtäkkiä että tulevaisuudessa hän tahtoisi lapsia ja kysyi multa että tahdonko mä lapsia. Vastasin aina rehellisesti että "öö, en". Siihen sitten aina loppui ne seurustelusuhteet kun tyttö lähti etsimään miestä joka tahtoisi lapsia. En ymmärtänyt että miksi ne tytöt niitä lapsia oikein tahtovat, se oli musta ihan outoa, vasta nyt vuosia myöhemmin olen kuullut että on olemassa jokin vauvakuume.

En ole koskaan tahtonut tai edes ajatellut lapsia taikka vauvoja.

Tahdotko itsellesi suuren postimerkkikokoelman? -Öö, onpas outo kysymys, ei, en tahdo.

Tahdotko itsellesi lapsia? -Öö, onpas outo kysymys, ei, en tahdo.

Eli lapset herättää mussa ihan yhtä paljon tunteita kuin postimerkkikokoelmat eli ei yhtään.

t. mies 32-16 miettii

Vierailija
11/16 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytän tänä vuonna 31. Ei mulla enää hirveän kauan ole varaa edes odotella sitä vauvakuumetta. Siis vauvat ovat joskus ihan söpöjä, ehkä myös pienet lapset. Mutta herrajee, en todellakaan halua mitään teinejä katsella, tai jotain perinnöstä tappelevia aikuisia kakaroita.

Onhan sulla vielä monta vuotta mutta ei loputtomasti. Mä sanoisin sua 10 v vanhempana että älä hukkaa mahdollisuuttasi ettei tule nelikymppisenä katkeruus. Mä olen nähnyt näitä nelikymppisiä "veloja" joista näkee kyllä totuuden että mielessä kolkuttelee ajatus että taisi tulla tehtyä paha virhe. Ei se teini ikäkään nyt montaa vuotta kestä ja perintö on taas vainajan viimeinen tahto eikä sinun tarvitse siitä välittää.

Vierailija
12/16 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vaan valtava fyysinen tarve saada käsivarsille vaavi, jota hoivata. Sen lisäksi alakerta ikään kuin vaati täydennystä. Tuota kesti pari vuotta. En silti halua lapsia, vaikka fysiikkani sellaista kaipasikin. Järkisyistä en tee.

Vierailija
13/16 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että miltä arki vauvan kanssa tuntuisi, millaista nyt olisi jos meillä olisi vauva. Esim. kun istutaan sohvalla, vauva olisi päiväunilla/pötköttäisi sylissä. Neulon myös kovaa tahtia vauvanvaatteita. 😄 Näen myös välillä unia, joissa meillä on jo vauva.

Vierailija
14/16 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/16 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia voi olla suunnitellusti ilman vauvakuumettakin. Turha sitä on odotella merkkinä siitä, että haluaa lapsia. Osa ihmisistä osaa tehdä päätöksiä ilman kuumeiluja....

Vierailija
16/16 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan