Pitäisikö oikeus juhlia vappua rajoittaa tiettyihin tuloluokkiin?
Faktaa on se, että alemmat tuloluokat työllistävät poliisia eivätkä muutenkaan ymmärrä perinteistä mitään. He voisivat ihan hyvin olla töissä vapunpäivän, eivät tarvitse vapaapäivää. Sanotaanko, että yli 40 k vuodessa tienaavat saisivat oikeuden pitää vapaa, sitä alemmille ihan normaali arki/työpäivä.
What mind?
Kommentit (8)
Good mind. Muutenkin voisi mennä enemmän siihen, että juhlapyhät ansaitaan, eikä saada automaattisesti. Tuloraja olisi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vappu kuuluu vain Kokoomuslaisille.
Niinhän se tosiasiassa kuuluukin. Työväenpäivä my ass. 95 prosenttia työläisistä ei edes tajua miksi vappua juhlitaan, joten miettiköön sitä minun puolestani työn ääressä.
Oikeus pyhäpäivän korvauksiinhan yritettiin viedä jo edellisellä hallituskaudella. Tavallaan saman sukuista ajattelua siinäkin..
Ei jaella vastikkeettomia pyhäpäiviä.
Kyllä, kaikkein alimpiin. He tarvitsevat eniten juhlaa elämäänsä opiskelun ja työttömyyden lomaan. Antaa niiden käydä työssä joille se on elämän sisältö.
Ou jee onneksi olen työtön. Just mietin hakisinko lisää vai jättäisikö noihin viiteen loiventavaan? Tämä keskustelu kyllä houkuttelee hakemaan lisää kaljaa. Eikä mulla ole edes elämää niin hyödytän rahanahneita sillä että koitan lyhentää olemassaoloani. Saa lähettää eutanasia lääkkeet, luultavasti ottaisin ne heti.
Vappu kuuluu vain Kokoomuslaisille.