Suosittu blogisti suutahti av-mammoille
"Joku on levitelyt jossain väärää tietoa minun opiskeluista yms. Väittävät minun jopa opiskeleen eri ammatin kuin minkä opiskelin. Kun opiskelin ammatin vuonna 2003-2006 niin en minä opiskellut miksikään päiväkoti-ja palvelukotiapulaiseksi niinkuin ne luulee tai kodinhuoltajaksi vaan ammattinimike oli siihen aikaan toimitilahuoltaja eli siivooja. Eikä siinä koulutuksessa päiväkoti/palvelukoti olleet edes ainoat vaihtoehdot työharjoittelu/työllistymispaikoiksi vaan ihan mikä vaan muukin laitos tai toimitila esim sairaala, koulu, joku siivousfirma yms tai joku ravintola, kahvila yms. Ammattinimike vaihtui vasta vuonna 2018 kodinhuoltajaksi ja eipä ole noila tietoa minkä nimisiä koulutuksia missäkin on ollut. Osa luokkakavereista oli työharjoittelussa päiväkodeissa ja osa ei ollut. Minä olin työharjoittelussa ihan oman koulun siivoojan mukana muutaman työharjoittelun ja yhden kerran kun olin vasta ollut sairaalassa ja sen jälkeen minua ei uskallettu työharjoitteluun laittaakaan vaan opettajan ja muutaman muun opiskelijan kanssa siivoiltiin koulun alueita yhdessä kun muut oli harjoittelussa jossain."
Lisäksi blogi on täynnä vanhusten herjaamista ja muuta rivoa tekstiä, jota en laita tähän. Missäköhän on se ketju, josta noin suutahti?
Ai kuka?