Suosittu blogisti suutahti av-mammoille
"Joku on levitelyt jossain väärää tietoa minun opiskeluista yms. Väittävät minun jopa opiskeleen eri ammatin kuin minkä opiskelin. Kun opiskelin ammatin vuonna 2003-2006 niin en minä opiskellut miksikään päiväkoti-ja palvelukotiapulaiseksi niinkuin ne luulee tai kodinhuoltajaksi vaan ammattinimike oli siihen aikaan toimitilahuoltaja eli siivooja. Eikä siinä koulutuksessa päiväkoti/palvelukoti olleet edes ainoat vaihtoehdot työharjoittelu/työllistymispaikoiksi vaan ihan mikä vaan muukin laitos tai toimitila esim sairaala, koulu, joku siivousfirma yms tai joku ravintola, kahvila yms. Ammattinimike vaihtui vasta vuonna 2018 kodinhuoltajaksi ja eipä ole noila tietoa minkä nimisiä koulutuksia missäkin on ollut. Osa luokkakavereista oli työharjoittelussa päiväkodeissa ja osa ei ollut. Minä olin työharjoittelussa ihan oman koulun siivoojan mukana muutaman työharjoittelun ja yhden kerran kun olin vasta ollut sairaalassa ja sen jälkeen minua ei uskallettu työharjoitteluun laittaakaan vaan opettajan ja muutaman muun opiskelijan kanssa siivoiltiin koulun alueita yhdessä kun muut oli harjoittelussa jossain."
Lisäksi blogi on täynnä vanhusten herjaamista ja muuta rivoa tekstiä, jota en laita tähän. Missäköhän on se ketju, josta noin suutahti?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Mikä blogi?
Tiinanvaiheet. Täytyy sanoa, että en ole ikinä nähnyt noin törkeää kielenkäyttöä vanhuksista.
Paas linkki, ei jaksa näpytellä googlea
Vierailija kirjoitti:
Paas linkki, ei jaksa näpytellä googlea
http://tiinanvaiheet.blogspot.com/2019/04/typeria-vaaria-tietoja-jotkut…
Blogistin jutut sen verran tulikivenkatkuisia, että naapurinsa saavat vapun kunniaksi todennäköisesti kuulla mylvintä- ja tavaroidenpaiskomiskonsertin :/
Eikö hänen pitänyt kunnioittaa vanhuksia?
"Viime vuosikymenellä Suomi24.fi Kirkkocafe nimisessä chatissa joku oli nimimerkilä Life ja joskus nimimerkillä LifeTheGoesOfficial026677AppleId vai mikä lie ollutkaan niin sitä stalkkas nuori nainen jolla on myös asperger kuten minulla ja sille sanottiin siellä että jätä se Life rauhaan mutta se ei uskonut, se vaan stalkkas lifeä ja minusta oli huvittavaa seurata sitä ja oli hauskaa seurata kun Life yritti saada lopettamaan "vainoamisen" mutta ei lopettanut se tyttö vaan se vainos ja minua huvitti ja ylytin sitä vainoamaan lisääkin sitä Lifeä ja ilmestymään Lifen kotiovele kun minusta on huvittavaa kun joku vainoaa jotakin. Kun on ollu kirjoja vainoojista yms niin niitä on mielenkiintoista lukea ja kun on uutisia että joku tuomittu vainoamisesta niin minusta ne on hauskoja juttuja ja minua naurattaa ne jutut ja se kun joku oli parturileen tilanut ruokaa parturiliikkeeseen ja meny samoile jumppatuneile kun parturi niin repesin nauruun että onpa siinä hassu mies ollut.
Tämä on hauska juttu ja kiitos sille miehelle joka teit nuo kolttoset parturille, oot hauska mies! Minua huvitti kovasti nuo kolttosesi."
Kyllä varmaan moni silloin tällöin ajattelee vanhuksista ja kaiketi vammaisistakin tuolla tavoin, mutta jonkinlaista mielen epätasapainoa tms. kuvaa se, että ihminen suoltaa näkyville tuollaista tekstiä. Jos ajatusten ja asioiden esillepanon välillä ei ole mielen sopukoissa olemassa mitään suodatinta, tilanne ei ole ehkä ihan terve.
Muutenkin aikuisen kypsyyttä osoittaa se, että tietää, mikä ero on suoruudella ja tahdittomuudella.
Siis luinko oikein? tiinanvalheet?
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan moni silloin tällöin ajattelee vanhuksista ja kaiketi vammaisistakin tuolla tavoin, mutta jonkinlaista mielen epätasapainoa tms. kuvaa se, että ihminen suoltaa näkyville tuollaista tekstiä. Jos ajatusten ja asioiden esillepanon välillä ei ole mielen sopukoissa olemassa mitään suodatinta, tilanne ei ole ehkä ihan terve.
Muutenkin aikuisen kypsyyttä osoittaa se, että tietää, mikä ero on suoruudella ja tahdittomuudella.
Ehkä se johtuu aspergerista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin aikuisen kypsyyttä osoittaa se, että tietää, mikä ero on suoruudella ja tahdittomuudella.Ehkä se johtuu aspergerista?
Persoonallisuushäiriöstä se johtuu. Voitaisiin jo vihdoin lopettaa tämä aspergerjauhaminen, kun kyseinen henkilö on saanut mustamaalattua asseja jo ihan riittävästi. Ja kyllä, kuulun itse heihin, jotka elivät vuosia siinä luulossa, että H on vain höyrähtänyt ja seurankipeä as-henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin aikuisen kypsyyttä osoittaa se, että tietää, mikä ero on suoruudella ja tahdittomuudella.Ehkä se johtuu aspergerista?
Persoonallisuushäiriöstä se johtuu. Voitaisiin jo vihdoin lopettaa tämä aspergerjauhaminen, kun kyseinen henkilö on saanut mustamaalattua asseja jo ihan riittävästi. Ja kyllä, kuulun itse heihin, jotka elivät vuosia siinä luulossa, että H on vain höyrähtänyt ja seurankipeä as-henkilö.
Asperger on persoonallisuushäiriö.
Blogin ulkoasu ei kyllä viittaa, että olisi suosittu. Näyttää ihan perusblogilta. Teksi sitten on tosi sekavaa, ei taida ihan käydä täysillä mitä nyt noita muita kirjoituksia vilkaisin.
Vierailija kirjoitti:
Blogin ulkoasu ei kyllä viittaa, että olisi suosittu. Näyttää ihan perusblogilta. Teksi sitten on tosi sekavaa, ei taida ihan käydä täysillä mitä nyt noita muita kirjoituksia vilkaisin.
Kyllä sitä lukee moni.
Miten olisi Henna, jos avaisit blogisi kommenttiosion? Ei tarttis täällä huomiota hakea.
Suositumpi oli se arkipäiväisempi blogi, jonka Henna sitten laittoi salasanan taakse.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi Henna, jos avaisit blogisi kommenttiosion? Ei tarttis täällä huomiota hakea.
Kuka täällä on Henna?
Mikä blogi?