IS:n kommenttipalstan naisviha
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006088558.html
"Te naiset vain valitatte ja haluatte naisille kaikkea lisää ja enemmän kuin meille miehille. On hyvä, että on joitain ikiaikaisia perinteitä, joita ei muuteta. Feminismi ei saa syödä vanhoja perinteitä."
Miten miehille valta voi olla noin tärkeää? Ja eihän periaatteessa noilla nukkehallitsijoilla edes ole valtaa :D V-ttu miten miehet on niin tyhmiä.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Yksi kommentti = palstan naisviha
Sinustahan tulisi hyvä klikkiotsikkojen kirjoittaja!
Katsoppa peukkumäärää, yli 100
Niitä peukkuja nyt on maailman helpoin väärentää, tiedä vaikka märisijä itse olisi peukuttanut omaa viestiään 97 kertaa. Sinänsä en kyllä epäile naisvihan olemassaoloa, näkeehän sen täälläkin. Kyse on kuitenkin miesten vähemmistöstä.
Hohhoijaa. Taas "miehille" ja "miehet".
Vääntäisitkö oikein rautalangasta, mitä minä voin toisten miesten sanoille ja ajatuksille?
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Taas "miehille" ja "miehet".
Vääntäisitkö oikein rautalangasta, mitä minä voin toisten miesten sanoille ja ajatuksille?
Pyydät anteeksi sitä että olet olemassa ja häpeät toksista maskuliinisuuttasi sekä syntymässä saatua etuoikeutta kuulua patriarkaattien eliittiklubiin.
En tiedä kuin yhden palstan missä miesvihaajia on enemmän kuin naisvihaajia ja se on tämä palsta.
Kyllä naisviha näkyy kaikkialla netissä. Samalla intohimolla he ajavat asiaansa kuin Persut.
Vierailija kirjoitti:
Niitä peukkuja nyt on maailman helpoin väärentää, tiedä vaikka märisijä itse olisi peukuttanut omaa viestiään 97 kertaa. Sinänsä en kyllä epäile naisvihan olemassaoloa, näkeehän sen täälläkin. Kyse on kuitenkin miesten vähemmistöstä.
Mutta et ole nähnyt palstalla miesvihaa koskaan valkoinen ritari?
Niin, mitähän tuossa oli naisvihaa?
Totuusko ja sen ”ääneen sanominen” ? Ja/vai naisen luonteenpiirteen toteaminen?
No perustuu valheeseen, järjettömyyteen ja utopiaan joten siinä mielessä ymmärrettävää.
Yksi kommentti = palstan naisviha
Sinustahan tulisi hyvä klikkiotsikkojen kirjoittaja!