Mökkireissu ja miehen kaverit "mä en lähde jos ak.ka ajaa"
Eli siis, minä, mies, ja kaksi hänen kaveriaan olemme mökille lähdössä vappua viettämään. Miehellä on jännetupin tulehdus ja ajaminen kivuliasta, siis päätimme että minä ajan. Toisella miehen kavereista ei edes ole korttia ja toista en päästä autoni rattiin kun on niin holtiton kuski. Nyt ovat päättäneet että eivät lähde mukaan jos minä ajan. Mies ehdotti että tulevat tämän kaahari-kaverin kyydillä sitten perässä jos järjestely ei kelpaa. Eivät kuulemma rupea maksamaan kaksia bensoja kun yksilläkin pääsee. En nyt haluaisi pilata kenenkään vappua, mutten keksi myöskään mitään järkevää ratkaisua. Ottaisin niitä siis mielelläni vastaan?
Kommentit (16)
Käsket moisia apinoita painumaan v*ttuun jos ei kerta kelpaa.
No sittenpä ne kaverit ei vaan tule sinne mökille. Sinä et ole siinä pilannut kenenkään vappua, vaan he itse, takaperoisella käsityksellään että naiset ei osaa ajaa eikä niiden kyytiin voi mennä.
Menkää miehen kanssa kahdestaan mökille ja "kaverit" menkööt kaupungissa jonnekin lähiöbaariin. Jestas mitä porukkaa...
Jep. Miehen kanssa kahdestaan mökille viettämään kunnon vappu! Hoidatte yhdessä tunnejäpinjämähdystä, ja keskitytte raastamaan toisianne niin fyysisesti kuin henkisestikin <3
Minä en lähtisi tuollaisten akattelijoiden kanssa mihinkään.
Eiköhän tämä nyt ole miehesi ongelma enemmänkin. Itse ehdottaisin, että menkää mökille kahdestaan, sanunokaa kaikessa rauhassa, tehkää hyvää ruokaa ja n*ssikaa sydämenne kyllyydestä.
Onpas raukkoja "miehiä", ego kaatuu pelkstään siitä että istuu naisen ajamassa autossa. Ei hyvin mene...
Rattoisaa olla kännikuski em.herroille kun selvinpäinkin täysm*lkeroita.
Akattelijat eivät olisi tervetulleita minun mökilleni. Itseasiassa en pidä kaahareistakaan, joten heippa (entiset) kaverit, pärjäisimme ihan keskenämmekin.
Ilmoitat ajan, moneltako auto lähtee ja kerrot, että jos siihen ei "ehdi", niin sitten saa tulla muilla kyydeillä.
Erikoista. Meidän porukoissa kuski on sankari, oli kuka tahansa. Muut voivat aloitella jo matkalla.
Mikä luulet roolisi olevan siellä mökillä jos ajatusmaailma on noin takapajuinen? Olet ilmainen piika, siivooja ja kokki.
Ei ole todellista! Täällä se on yleensä aina akka ratissa, ja ukot juovat jo menomatkalla. Niin, paitsi tietenkin minä. Kun minä ajan, mennään sinne, mihin minä haluan ja silloin, kun minä olen menossa.
Jos tämä on totta, niin unohtaisin koko reissun ja suunnistaisin vappubileisiin ja kohti uusia seikkailuja. Ehkä jo juhannuksena sinulla on sellaista seuraa, joka nousee kyytiisi kun sinä ajat.
Vierailija kirjoitti:
No sittenpä ne kaverit ei vaan tule sinne mökille. Sinä et ole siinä pilannut kenenkään vappua, vaan he itse, takaperoisella käsityksellään että naiset ei osaa ajaa eikä niiden kyytiin voi mennä.
Tämä on paras ja ainoa vaihtoehto. Sinä et kenenkään vappua pilaa ja ilo on sinun puolellasi, kun nuo "kaverit" eivät tule sitä mökille pilaamaan. Onnea sinulle, kun asia ratkesi näin mukavasti jo lähtiessä.
Ilmoitat niille, että joko sun kyyti tai oma kyyti, ota tai jätä.