Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä alalla on hankalimmat asiakkaat?

Sossutäti
30.04.2019 |

Sosiaalialalla tulee vastaan niin hirveitä ihmisiä, että aloinpa miettimään onko millään alalla tätä hankalampia?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla myös vaikeita asiakkaita paljon!

Vierailija
42/52 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementia- ja psykoosiosastoilla olen kohdannut melko hankalia asiakkaita, eikä se jää siihen. Heillä saattaa olla myös hyvin hankalia omaisia :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan oikeassa. Jopa ne vankimielisairaalan ihmiset tulevat vapauduttuaan asiakkaiksi, samoin poliisin vakioasiakkaat. Voimakeinoja ei kumminkaan voi käyttää.

Muissa töissä olevat ei käsitä millaisia sossun asiakkaissa on, jos oma alue sattuu olemaan tietynlainen. Vähän riippuu siitä, missä olet töissä, vaikken nyt viitsikään luetella niitä pahimpia paikkoja.

Vierailija
44/52 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ihmiset ovat hankalia asiakkaita ihan riippumatta siitä, missä asioivat. Samat ihmiset ovat hankalia myös muilla elämän osa-alueilla (esimerkiksi naapureina ja työtovereina). Suurin osuus hankalia asiakkaita sitten yleensä kertyy niille aloille, joissa syystä tai toisesta on asiakaskuntana valtaosin näitä hankalia ihmisiä. Sellaista asiakaspalvelualaa ei olekaan, jossa ei näitä itse itsensä keisarin asemaan nostaneita, kaikesta kaiken tietäviä ja täydellisiä ihmisiä, joilla on paitsi oikeus, myös suorastaan jumalan antama velvollisuus haukkua kaikki muut ja kertoa, miten tyhmiä ja osaamattomia nämä ovat, tulisi vastaan jossain vaiheessa. 

Vierailija
45/52 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sanoisin että poliisi esim. Joutuu olemaan vielä enemmän tekemisissä hankalien ihmisten kanssa.

Samat asiakkaat tulee sossupuolelle...

Olen itse sosiaalipuolella ja ei sossu joudu yötä myöten takkuamaan narkkarin kanssa ties missä. Kyllä poliisilla ne hankalemmat ihmiset on. Sossu voi sitä paitsi osoittaa ovea jos asiakas käy hankalaksi.

No lol, ei kaikki poliisitkaan joudu, jotkut on toimistotyössä. Mitäs jos kaikki sosiaalialan työt ei ole samoja kuin sun?

No ei tietenkään. Mutta uskon että ennemmin näet kentällä poliisin kun sosiaalityöntekijän hoitelemassa hankalia asiakkaita, ei sossut kovinkaan usein päivystystehtävissä ilman poliisia toimi jos on tiedossa asiakkaid3n taustat. Kyllä minäkin sen ymmärrän että ei kaikki ole samassa työtehtävissä ja tämä olikin vain oma ajatukseni.

Vierailija
46/52 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokakaupat, niissä kun asioivat ihan kaikki.

Ruokakaupassa tosiaan voi olla haasteena se, kun sinulla on ne sossu/avohoito/ym. tapaukset eikä minkäänlaista ammatillista koulutusta (eikä aina työyhteisön tukea) heidän kohtaamiseensa, kuten sossuilla ja terveydenhoitoihmisillä kuitenkin on.

Vierailija
47/52 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lähikaupassa töissä ja mukavimmat asiakkaat ovat kaikki miespuoliset sekä teinitytöt 14-20v.

Itse olen jo kauan elänyt täti.

Vierailija
48/52 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lähikaupassa töissä ja mukavimmat asiakkaat ovat kaikki miespuoliset sekä teinitytöt 14-20v.

Itse olen jo kauan elänyt täti.

Nälkäinen puuma rakastaa miesasiakkaita. Seuraavaksi ketju epäammattimaisimmasta ammattikunnasta. Tiedän mitä äänestän.

Vierailija
49/52 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliala ehdottomasti!! Pahimpia työnvälttelijät, narkkarit ja lastensuojeluun piiriin joutuvat vanhemmat.

Vierailija
50/52 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo... sossuilla on vaikeeta...

Vierailija
51/52 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan. Meillä mielisairaalassa ei ole asiakkaita vaan potilaita. Voi tosin olla meillä ne hankalimmat potilaat :D

Potilaiden hankaluuskin johtuu lähinnä siitä miten potilas kohdataan ihmisenä.

Vierailija
52/52 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vamkimielisairaalassa.

Yhteiskunta on tehnyt heistä semmoisia, eikä se paranna asiaa että sadistiset hoitajat vielä kiduttavat heitä suljettujen ovien takana.