Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututteko joskus miehellenne "huvin vuoksi"?

Vierailija
30.04.2019 |

Tää kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta mä melko temperamenttisena ihmisenä pitkästyn joskus siihen jos kotona on liian tasaista. Silloin saatan korottaa ääntäni ja vähän kivahtaa miehelleni, vaikka hän ei olisi oikeasti tehnyt mitään tai en olisi oikeasti suuttunut, vaan pelkästään tylsistynyt. Hyviä riitoja seuraa hyvä sopiminen, ja mieskin pysyy sopivasti varpaillaan :) Onko muita jotka tekevät samaa?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan, kuulostaa ihan joltain psykopaatin toiminnalta.

Vierailija
22/36 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riidat, ainakin meillä, 17 vuotta yhdessä, johtuu ylensä siitä että ongelmat kasaantuu. Itse muistan hyvinkin tarkasti mitä se toinen joskus sanoi. Riita tulee kun mitta tulee täyteen.

Ei niitä riitoja huvikseen aloiteta ikinä, tietenkään ei. Vaikka joskus se riidan syy on paremmin toisella tiedossa, kukaan ei pysty yksin riitelemään.

Miksi ihmeesä tämä on saanut monta alapeukutusta?

Minä hermostun välillä siitä jos mies väittää tietävänsä paremmin mitä minä juuri ajattelin ja miten käyttäydyin.

Kukaan ei voi tietää toisen ajatuksia, ei vuosienkaan jälkeen. Väärinhän ne menee.

Riita syntyy siitä että mies ei kuuntele, tai pidä asiaa tärkeänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimo harrasti samaa, eikä jäänyt kivahtamiseen.

Myös minulla vastaava kokemus, ei tosin naimisiin asti ehditty. Ja todellakin pystyy yksin riitelemään! Jos itse en provosoitunut siitä huutamisesta vaan  jatkoin kaikessa rauhassa lehdenlukua tai mitä nyt olinkaan tekemässä, niin eukko otti siitä vain lisää kierroksia. Seksi oli hyvää ja nainen hoiti myös suurimman osan kotitöistä, mutta tuo draama kävi sittenkin liian raskaaksi. Onneksi tajusin lähteä lätkimään. 

M40

Vierailija
24/36 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riidat, ainakin meillä, 17 vuotta yhdessä, johtuu ylensä siitä että ongelmat kasaantuu. Itse muistan hyvinkin tarkasti mitä se toinen joskus sanoi. Riita tulee kun mitta tulee täyteen.

Ei niitä riitoja huvikseen aloiteta ikinä, tietenkään ei. Vaikka joskus se riidan syy on paremmin toisella tiedossa, kukaan ei pysty yksin ei riitelemään.

Heh, meillä kun rouva alkaa tuollaista tehdä, niin häivyn paikalta. Siinähän jää keskenään jauhamaan. Tuntuuhan tuo ihan hyvin yksinkin pystyvän riitelemään.

Vierailija
25/36 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tulis mieleenkään tuollainen. Meillä on kyllä aina riittänyt vuoristorataa ilman, että täytyy kehittää ylimääräistä draamaa. Olisin niin onnellinen kun olisi vain sellaista tappavan tylsää ja tavallista arkea. Riitely on inhottavaa ja siitä tulee paha mieli. Sitä en kiellä etteikö raivoissaan harrastettu seksi olisi ihan älyttömän hyvää, mutta ei mielestäni sen arvoista että haluaisin kaikille aiheuttaa pahan mielen huvikseni. Tai oikeastaan en ymmärrä, miten joku voi nauttia siitä, että aiheuttaa mielipahaa. Itselläni saattaa kestää riidan jälkeen pitkäänkin että mielipaha loppuu, vaikka asia olisi jo sovittu.

Vierailija
26/36 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan kuin eksäni. Mistään muusta en hänelle suuttunut eikä ollut aihettakaan, nuo yrityksensä selvisivät puhumalla, mutta kun hän paljasti että tekee tuota tarkoituksella saadakseen minut raivostumaan niin oli ainoa kerta kun minulla on tehnyt mieli lyödä naista. Lopeta heti, teidän molempien tähden.

Vierailija
27/36 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä haluaisi että puolisoni joutuisi olemaan omassa kodissaan "varpaillaan". Et taida ymmärtää kuinka kuluttavaa se on. Minä haluan puolisoni olevan ennen kaikkea onnellinen, hän saa ilmaista tunteitaan kun siltä tuntuu ja hän saa olla oma itsensä. Näin myös itse haluan kodissani olla. Kotona täytyy olla tietty turvallisuuden tunne, muuten se muuttuu ahdistavaksi. Toimintasi ei kuulosta terveeltä alkuunkaan.

Vierailija
28/36 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nettitrolli teitittelee? Jos et teitittele, käytä sitten monikkoa, eli miehillenne. Ei meillä kaikilla ole yksi ja sama mies.

Vierailija
29/36 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä riitoja huvikseen aloiteta ikinä, tietenkään ei. Vaikka joskus se riidan syy on paremmin toisella tiedossa, kukaan ei pysty yksin ei riitelemään.

Susta siis tilanne, jossa esim. meikäläisen exällä vaan niksahti päässä, se alkoi yhtäkkiä huutaa asiasta mitä en ollut tehnyt, kävi päälle niin, että jouduin lähtemään karkuun ja sitten se pisti törkeitä uhkailuviestejä ja soitteli perään, (itse asiassa koettaa soitella yhä milloin kenenkin puhelimesta) on molemminpuolista ja syy onkin myös minussa? Mielestäni en syyllistynyt muuhun kuin seurustelemaan henkilön kanssa, joka osoittautui vakavan psykoottiseksi.

Vierailija
30/36 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, meillä kun rouva alkaa tuollaista tehdä, niin häivyn paikalta. Siinähän jää keskenään jauhamaan. Tuntuuhan tuo ihan hyvin yksinkin pystyvän riitelemään.

Tietyt tunnevammaiset eivät kestä ristiriitoja. Kaikki erimielisyydet jäävät ratkomatta kun pöljä vetäytyy raukkamaisesti joka kerta. Ja lopulta tämä jää yksin ihmettelemään, mikä meni pieleen. Ja toistaa samaa virhettään jokaisessa ihmissuhteessa.

Tuo on ehkä pahin vuorovaikutusongelma.

Vierailija
31/36 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n toiminta kuulostaa psykopaatin toiminnalta. Tylsyyteen vähän riitaa, on niin kiva vissiin kiusata toisia?

Vierailija
32/36 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietyt tunnevammaiset eivät kestä ristiriitoja. Kaikki erimielisyydet jäävät ratkomatta kun pöljä vetäytyy raukkamaisesti joka kerta. Ja lopulta tämä jää yksin ihmettelemään, mikä meni pieleen. Ja toistaa samaa virhettään jokaisessa ihmissuhteessa.

Hauku vain. Kohtuuttomia ja keksittyjä syytöksiä jos tulee niin tuo on oikea ratkaisu, naisen kanssa riitaa ei saa päästää eskaloitumaan -eri mies

Vierailija
33/36 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan, aina on kyllä syytä suuttumukseen. S*atanan vätys...

Vierailija
34/36 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiljumiselle tulee immuuniksi, koska asiat ratkotaan keskustelemalla. Ero hoitaa tuonkin ongelman. Onneksi on fiksujakin naisia, tiedän sen koska eron jälkeen sellaisen löysin.

Vierailija
35/36 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko tai älä, kyllä pystyy.

Ei pysty. Jokainen on itse vastuussa omista sanoistaan ja käytöksestään.

Paitsi jos oikeasti uskot esim aikaisempaan, "naiset tekevät tätä" :D

Pakottaako naiset sinutkin riitelemään, kylläpä toisella ihmisellä on sinuun paljon valtaa. Tästä johtuen ketjut ja kettingit.

Tietääkseni me olemme aikuisia ihmisiä, aikuiset ihmiset eivät syyttele muita jostain mitä he itse tekivät.

Ai, kuten ap joka aloittaa riidan täysin yhjästä ihan vain tylsyyttään?

Vierailija
36/36 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, todellakin pystyy. Jos ap olisi oikea, niin hän olisi yksi esimerkki sellaisesta. Täysi psykopaatti. Mutta on noita itsestäänriitelijöitä olemassa paljonkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän