Suututteko joskus miehellenne "huvin vuoksi"?
Tää kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta mä melko temperamenttisena ihmisenä pitkästyn joskus siihen jos kotona on liian tasaista. Silloin saatan korottaa ääntäni ja vähän kivahtaa miehelleni, vaikka hän ei olisi oikeasti tehnyt mitään tai en olisi oikeasti suuttunut, vaan pelkästään tylsistynyt. Hyviä riitoja seuraa hyvä sopiminen, ja mieskin pysyy sopivasti varpaillaan :) Onko muita jotka tekevät samaa?
Kommentit (36)
Ei kuulosta EHKÄ tyhmältä vaan täysin idioottimaiselta käytökseltä. Miesparka.
Tietysti, eikös kaikki tee niin? Sitäpaitsi miehessä on aina jotain sanomista.
Ex-vaimo harrasti samaa, eikä jäänyt kivahtamiseen.
Meillä on välillä "leikkiriitoja", mutta ne on enemmänkin sellaista ihan hyväntahtoista kinastelua vaikka ruuanlaiton lomassa. Molemmat kyllä silloin tietää ettei toinen ole oikeasti suuttunut.
Ei ole provo, naiset todella tekevät tätä. Siksi heidät pitää laittaa "paikoillensa". Eli keittiöön.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo, naiset todella tekevät tätä. Siksi heidät pitää laittaa "paikoillensa". Eli keittiöön.
Ja sen verta lyhyt kettinki, ettei pääse olkkariin nalkuttaan.
Myös miehet tekevät tuota, ylipäätään häiriintyneet henkilöt tekevät tuota.
Riidat, ainakin meillä, 17 vuotta yhdessä, johtuu ylensä siitä että ongelmat kasaantuu. Itse muistan hyvinkin tarkasti mitä se toinen joskus sanoi. Riita tulee kun mitta tulee täyteen.
Ei niitä riitoja huvikseen aloiteta ikinä, tietenkään ei. Vaikka joskus se riidan syy on paremmin toisella tiedossa, kukaan ei pysty yksin ei riitelemään.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tietoinen että käytät toiminnallesi täysin kuviteltua oikeutusta.
Vierailija kirjoitti:
Riidat, ainakin meillä, 17 vuotta yhdessä, johtuu ylensä siitä että ongelmat kasaantuu. Itse muistan hyvinkin tarkasti mitä se toinen joskus sanoi. Riita tulee kun mitta tulee täyteen.
Ei niitä riitoja huvikseen aloiteta ikinä, tietenkään ei. Vaikka joskus se riidan syy on paremmin toisella tiedossa, kukaan ei pysty yksin ei riitelemään.
Usko tai älä, kyllä pystyy.
Vierailija kirjoitti:
En tee tuota, kuulostaa ihan oudolta. Ei riitely ole hauskaa.
Mua ei kannattaisi kahlita keittiöön, en siellä osaisi tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko tai älä, kyllä pystyy.
Ei pysty. Jokainen on itse vastuussa omista sanoistaan ja käytöksestään.
Paitsi jos oikeasti uskot esim aikaisempaan, "naiset tekevät tätä" :D
Pakottaako naiset sinutkin riitelemään, kylläpä toisella ihmisellä on sinuun paljon valtaa. Tästä johtuen ketjut ja kettingit.
Tietääkseni me olemme aikuisia ihmisiä, aikuiset ihmiset eivät syyttele muita jostain mitä he itse tekivät.
No jotkut ihmiset kyllä oikeasti tekee noin, että juoksee omien tunteiden ja mielihyvän perässä kuin joku lapsi. Jos haluatte huomiota ja jännitystä, hankkikaa ensin itse jännittävä elämä, älkääkä nojautuko puolisoon saadaksenne jotain draamaa aikaiseksi.
Huomiota saa muutenkin kun manipuloimalla toista. Manipulointi johtaa yleensä sivuoireisiin (eli toinen alkaa pitää sua ailahtelevana, ärsyttävänä ja lapsellisena ihmisenä itsessään, vaikka et tekisi pitkään aikaan mitään).
Ihminen haluaa tietää, mitä tekee oikein ja mitä väärin. Ja jos kumppani käyttäytyy ristiriitaisesti ja tämän käytöstä on jatkuvasti vaikeaa ymmärtää, luo se alitajuista kitkaa ja väsymystä parisuhteeseen, vaikka toinen saisikin juuri sillä hetkellä haluamansa reaktion toisesta irti.
No en todellakaan. Sääliksi käy sun miestä.