Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perussuomalaisten eurovaaliehdokkaat ovat melkein kaikki korkeakoulun käyneitä

Vierailija
29.04.2019 |

Hakkaraisen Teukkaa lukuunottamatta. Tiedoksi sille, joka haukkuu täällä kaikkia persuja ja heidän äänestäjiään junteiksi. Ehdokkaista löytyy niin professoria kuin tuomariakin.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä persujen ehdokkaista eivät olleet ehdolla eduskuntavaaleissa tai eivät päässeet läpi? Onko jossain heistä listaa? En voi äänestää ihmistä, joka on saanut kansalta luottamustehtävän eduskuntaan ja sitten se ei kelpaakaan. Laura Huhtasaari ainakin salasi äänestäjiltään kokonaan sen, ettei ole oikeasti kiinnostunut kansanedustajan tehtävistä. Äänet kelpasivat mutta vastuu tehtävästä ei.

Ei hän sitä salannut. Minä ainakin luin eduskuntavaalien alla uutisista, että aikoo eurovaaleihinkin.

Minä kysyin häneltä sitä suoraan ihan muutama päivä ennen vaaleja ja hän sanoi ettei asiaa ollut vielä ajankohtaista miettiä. En sitten häntä äänestänyt, koska halusin antaa ainoan ääneni ihmiselle, joka varmasti kansanedustajaksi haluaa.

Toivittavasti sanoit tuon hänellekin päin naamaa, olisi ehdokkaidenkin varmaan hyvä tietää, että kannattaisi olla avoimempi tuollaisten juttujen suhteen.

En silloin vielä tiennyt ketä äänestän, joten en sanonut. Hämmennyin hänen vastauksestaan enkä sitten alkanut tarkemmin kyselemään, kun siinä oli paljon muitakin ihmisiä häntä jututtamassa. Olin harkinnut äänestäväni häntä ja tuon kommentin jälkeen sitten aloin miettimään uudestaan. Olisi vaan pitänyt jotain sanoa, että pitäähän se tässä vaiheessa tietää haluaako sinne eduskuntaan tosissaan, mutta ei tullut sanottua.

Vierailija
42/42 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten. Juntteja mölyapinoita persut on ja tulevat aina olemaan.

Jotain peräähän siinä on, kun kaikki näin ajattelevat (paitsi ne itse), ei maine tyhjästä synny.

Olisiko peiliin katsomisen paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi