Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä ihmiselle, joka imee kaiken

Vierailija
29.04.2019 |

energian omilla valituksillaan. Vaikka hänen asiat ovat hyvällä tolalla.
Mutta jos hän näkee, että toisella on parempi mieli, niin siihen iskee. Ja hyvä tuuleni on tiessään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignoorata. 

Vierailija
2/10 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttele sitä ihmistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en voi sillä hän on ainut ihminen, jonka kanssa olen joku kaveri.

Hän on uusi tuttavuus. Luulin häntä toisenlaiseksi. Mutta nyt hän vaikuttaa vievän minusta voiman. Valittaa, vaikka mulla on paljon enemmän.

Vierailija
4/10 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä sinulla on paljon enemmän? Rahaa, ongelmia, sairauksia, hulluja naapureita, pörröjä sukulaisia?

Vierailija
5/10 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma juttu, ihmistä jota ei haluaisi nähdä tai törmätä. Niin koko ajan törmää..

Vierailija
6/10 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeuksia. Mutta kun en voi olla kuuntelematta valittamista. Olen kohtelias. En ole teflonia niin ne jää hänen jutut pyörimään päähän tuntikausiksi ja vie energian.

Olen nössö.

Vierailija
7/10 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No milläs mittaat, sen onko sinulla enemmän vaikeuksia? Yhdelle yksi vaikeus on ylitsepääsemätön, toiselle 10 ja vielä tuntuu kestävän. Ihmiset on nääs erilaisia. Ja en haluaisi olla ystävä ihmiselle, jolle asiat on kilpailuviivalla.

Vierailija
8/10 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäisenä voisit vaikka kokeilla kasvattaa selkärangan.

Vierailija
9/10 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit kadehtii aivan kaikkea, jopa toisen vaikeuksia. He saattavat itse tekeytyä sairaaksi tai esittää vammaista, jotta saavat huomiota.

Jos hankalien tapausten kanssa tarvii jutella yleensä yhtään mitään, niin yleisistä aiheista. Itseä täytyy suojella.

Vierailija
10/10 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti, en voi suositella ystävyyden jatkamista... lopulta vie sinusta kaiken energian ja tulevaisuudessa jos saat uusia ystäviä, saattaa melkoisia liemiä keittää... varmasti löydät muitakin kavereita ajan kanssa, usko pois. nimin.kokemusta on!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän