Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuna olo on surullista. Löytääkö kukaan yhtään hyvää puolta sinkkuudesta?

Vierailija
29.04.2019 |

Olen kyllästynyt kuulemaan ikuista virttä "saat olla, tulla ja mennä oman mielesi mukaan!", mutta entäpä jos en halua. En halua enää näin monen sinkkuvuoden jälkeen. Juhlat ja pyhät, synttärit on pahimpia aikoja olla yksin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmissuhdedraamoja, ei sydänsuruja, ei tarvitse selitellä kenellekkään tekemisiään ja rahankulutuksiaan, voi vaihtaa työpaikkaa lennosta jotta saa mielekkäämmän työn vaikka palkka pienenisi (koska vastuussa vain itselleni), voi jatkaa työpaikan jatkoilta toisille jatkoille eikä kukaan ole valittamassa asiasta, ei tarvitse päätöksissä ottaa huomioon kuin itsensä, jne. Sopii minulle. P.s. Vapaaehtoisesti sinkku (tosin hyvää seksiä jota koen saavani vain turvallisessa parisuhteessa kaipaan ajoittain).

Vierailija
2/2 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmissuhdedraamoja, ei sydänsuruja, ei tarvitse selitellä kenellekkään tekemisiään ja rahankulutuksiaan, voi vaihtaa työpaikkaa lennosta jotta saa mielekkäämmän työn vaikka palkka pienenisi (koska vastuussa vain itselleni), voi jatkaa työpaikan jatkoilta toisille jatkoille eikä kukaan ole valittamassa asiasta, ei tarvitse päätöksissä ottaa huomioon kuin itsensä, jne. Sopii minulle. P.s. Vapaaehtoisesti sinkku (tosin hyvää seksiä jota koen saavani vain turvallisessa parisuhteessa kaipaan ajoittain).

Missä tynnyrissä elät? Ei onnellisessa suhteessa ole draamaa, ei sydänsuruja eikä vänkäämistä. Seksiasiaa en kommentoi, koska haluan seksittömän suhteen. En tiedä miksi olet elättänyt siivellä eläjää, kun itse en sellaiseen suostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi