te jotka pukeudutte klassisen tylsästi?
Kommentit (35)
mistä kaupasta ja miltä merkiltä?
ap
no miten haluaisit pukeutua? "klassisesti" voi ymmärtää vähän eri tapaa ja monen hintaluokan vaatteita löytyy sitä tyyliä.
Olen siis perehtynyt vähäsen Kibben tyyleihin ja luulen olevani klassinen siinä. Nyt kysymys kuuluu, mistä tyylisiäni vaatteita saa. h&m ei ainakaan.
ap
Mä ostelen vähän milloin mistäkin, sellaisia yksivärisiä perusjuttuja. Useimmiten tulee ostettua varmaan Espritiltä koska tilaan melkein kaikki vaatteeni netistä ja sen mitoitus on tuttu. Myös Bravissimon vaatemallistosta olen tilaillut, koska mun on isotissisenä hankala löytää muita kuin trikoisia yläosia.
Ai että mä inhoon tuota klassisen tylsää tyyliä. Kätevää toki ja pidemmän päälle ehkä halpaa. Omalle vartalolle tuo ei joka tapauksessa oikein käy, näytän vaan koomiselta ja paksulta "linjakkaissa" vaatteissa tällaisena melko lyhyenä tiimalasina.
Millanen on klassinen pukeutuminen?
Mä siis tykkään klassisesta tyylistä, mutta jotain jujua saisi olla, en vain keksi että mitä ja mistä vaatteita. Olen pikkuhiljaa uudistamassa vaatekaappiani. Kävin jo värianalyysissäkin, tyyliltäni siis olen klassinen, se sopii parhaiten, ei röyhelöt ym härpäkkeet sovi.
ap
Zalandolta. Vero modaa, Vilaa, Mangoa (jos on vähemmän tylsä päivä).
Vierailija kirjoitti:
Zalandolta. Vero modaa, Vilaa, Mangoa (jos on vähemmän tylsä päivä).
mä en löydä noista koskaan mitään..
ap
Farkut ostin disturbedistä, kengät Haltilta, tuulitakki on yli 15 vuotta vanha..
Monista eri paikoista, Suomessa Stockalla hyvä valikoima.
Merkkeinä yleensä Filippa K, Maje, Ted Baker, Massimo Dutti, tuurilla myös Zara ja H&M.
Klassinen ei ole tylsää.
Joka tapauksessa mieluummin klassinen kuin räväkkä. Asun Porvoossa, en Kouvolassa.
Niin mutta miten pukeudutte? Kauluspaita/suorat housut ja kynähame/kauluspaita tai neule?
ap
Vierailija kirjoitti:
Klassinen ei ole tylsää.
Joka tapauksessa mieluummin klassinen kuin räväkkä. Asun Porvoossa, en Kouvolassa.
Klassista Porvoosta...onko sieltä muuta?
Vierailija kirjoitti:
Monista eri paikoista, Suomessa Stockalla hyvä valikoima.
Merkkeinä yleensä Filippa K, Maje, Ted Baker, Massimo Dutti, tuurilla myös Zara ja H&M.
Eikö noi Ted Bakerin vaatteet ole yleensä aika kirjavakuosisia, kukikkaita yms. Olen niitä katsellut kun mielestäni on ihan kauniita sinällään, mutta sitten jättänyt kuitenkin ostamatta kun olen jotenkin vierastanut niitä kuvioita, varsinkin yläosissa. Ihania isohelmaisia kukkahameita niillä ainakin on ollut mutta ei sellaiselle ole oikein arjessa käyttöä.
Vai voiko klassisella pukeutujalla olla vahvakuosisia vaatteita ja olen ymmärtänyt väärin koko jutun..? Ehkä olenkin ihan vaan tylsä pukeutuja😄
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta miten pukeudutte? Kauluspaita/suorat housut ja kynähame/kauluspaita tai neule?
ap
Nyt päällä polvipituinen kynähame ja raidallinen kauluspaita sekä sen päällä pitkä bleiseri. Tykkään myös paitamekoista ja talvella neulemekoista, joiden alle voi laittaa vaikka 100 den mustat sukkikset. Suoria housuja käytän myös, kokopitkiä ja kesällä vajaamittaisia. Käytän myös siistejä mustia farkkuja. Joskus asuuni kuuluu huivi, joskus pukukoru, joskus hillitymmät kultaiset korut.
Värit mustaa/harmaata/valkoista. Lisäksi käytän tumman sinistä ja tumman vihreää, haalean vaaleanpunaista ja hiekanväriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Nyt päällä polvipituinen kynähame ja raidallinen kauluspaita sekä sen päällä pitkä bleiseri. Tykkään myös paitamekoista ja talvella neulemekoista, joiden alle voi laittaa vaikka 100 den mustat sukkikset. Suoria housuja käytän myös, kokopitkiä ja kesällä vajaamittaisia. Käytän myös siistejä mustia farkkuja. Joskus asuuni kuuluu huivi, joskus pukukoru, joskus hillitymmät kultaiset korut.
Värit mustaa/harmaata/valkoista. Lisäksi käytän tumman sinistä ja tumman vihreää, haalean vaaleanpunaista ja hiekanväriä.
käytätkö sukkahousuja kynähameiden kanssa? Entä kengät? Tyylisi kuulostaa hyvälle. Olen itse kevät, joten musta, harmaa, valkoinen poissa väreistäni.
ap
kaupasta