Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te jotka pukeudutte klassisen tylsästi?

Vierailija
29.04.2019 |

Mistä ostatte vaatteenne?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupasta

Vierailija
2/35 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä kaupasta ja miltä merkiltä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpa-hallista

Vierailija
4/35 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miten haluaisit pukeutua? "klassisesti" voi ymmärtää vähän eri tapaa ja monen hintaluokan vaatteita löytyy sitä tyyliä.

Vierailija
5/35 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele klassisen tylsä.

Vierailija
6/35 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis perehtynyt vähäsen Kibben tyyleihin ja luulen olevani klassinen siinä. Nyt kysymys kuuluu, mistä tyylisiäni vaatteita saa. h&m ei ainakaan.

ap

Vierailija
7/35 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostelen vähän milloin mistäkin, sellaisia yksivärisiä perusjuttuja. Useimmiten tulee ostettua varmaan Espritiltä koska tilaan melkein kaikki vaatteeni netistä ja sen mitoitus on tuttu. Myös Bravissimon vaatemallistosta olen tilaillut, koska mun on isotissisenä hankala löytää muita kuin trikoisia yläosia.

Vierailija
8/35 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä inhoon tuota klassisen tylsää tyyliä. Kätevää toki ja pidemmän päälle ehkä halpaa. Omalle vartalolle tuo ei joka tapauksessa oikein käy, näytän vaan koomiselta ja paksulta "linjakkaissa" vaatteissa tällaisena melko lyhyenä tiimalasina.

Vierailija
9/35 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen on klassinen pukeutuminen?

Vierailija
10/35 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siis tykkään klassisesta tyylistä, mutta jotain jujua saisi olla, en vain keksi että mitä ja mistä vaatteita. Olen pikkuhiljaa uudistamassa vaatekaappiani. Kävin jo värianalyysissäkin, tyyliltäni siis olen klassinen, se sopii parhaiten, ei röyhelöt ym härpäkkeet sovi.

ap

Vierailija
11/35 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandolta. Vero modaa, Vilaa, Mangoa (jos on vähemmän tylsä päivä).

Vierailija
12/35 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalandolta. Vero modaa, Vilaa, Mangoa (jos on vähemmän tylsä päivä).

mä en löydä noista koskaan mitään..

ap

Vierailija
13/35 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ostin disturbedistä, kengät Haltilta, tuulitakki on yli 15 vuotta vanha..

Vierailija
14/35 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monista eri paikoista, Suomessa Stockalla hyvä valikoima.

Merkkeinä yleensä Filippa K, Maje, Ted Baker, Massimo Dutti, tuurilla myös Zara ja H&M.

Vierailija
15/35 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen ei ole tylsää.

Joka tapauksessa mieluummin klassinen kuin räväkkä. Asun Porvoossa, en Kouvolassa.

Vierailija
16/35 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta miten pukeudutte? Kauluspaita/suorat housut ja kynähame/kauluspaita tai neule?

ap

Vierailija
17/35 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassinen ei ole tylsää.

Joka tapauksessa mieluummin klassinen kuin räväkkä. Asun Porvoossa, en Kouvolassa.

Klassista Porvoosta...onko sieltä muuta?

Vierailija
18/35 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monista eri paikoista, Suomessa Stockalla hyvä valikoima.

Merkkeinä yleensä Filippa K, Maje, Ted Baker, Massimo Dutti, tuurilla myös Zara ja H&M.

Eikö noi Ted Bakerin vaatteet ole yleensä aika kirjavakuosisia, kukikkaita yms. Olen niitä katsellut kun mielestäni on ihan kauniita sinällään, mutta sitten jättänyt kuitenkin ostamatta kun olen jotenkin vierastanut niitä kuvioita, varsinkin yläosissa. Ihania isohelmaisia kukkahameita niillä ainakin on ollut mutta ei sellaiselle ole oikein arjessa käyttöä.

Vai voiko klassisella pukeutujalla olla vahvakuosisia vaatteita ja olen ymmärtänyt väärin koko jutun..? Ehkä olenkin ihan vaan tylsä pukeutuja😄

Vierailija
19/35 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta miten pukeudutte? Kauluspaita/suorat housut ja kynähame/kauluspaita tai neule?

ap

Nyt päällä polvipituinen kynähame ja raidallinen kauluspaita sekä sen päällä pitkä bleiseri. Tykkään myös paitamekoista ja talvella neulemekoista, joiden alle voi laittaa vaikka 100 den mustat sukkikset. Suoria housuja käytän myös, kokopitkiä ja kesällä vajaamittaisia. Käytän myös siistejä mustia farkkuja. Joskus asuuni kuuluu huivi, joskus pukukoru, joskus hillitymmät kultaiset korut.

Värit mustaa/harmaata/valkoista. Lisäksi käytän tumman sinistä ja tumman vihreää, haalean vaaleanpunaista ja hiekanväriä.

Vierailija
20/35 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Nyt päällä polvipituinen kynähame ja raidallinen kauluspaita sekä sen päällä pitkä bleiseri. Tykkään myös paitamekoista ja talvella neulemekoista, joiden alle voi laittaa vaikka 100 den mustat sukkikset. Suoria housuja käytän myös, kokopitkiä ja kesällä vajaamittaisia. Käytän myös siistejä mustia farkkuja. Joskus asuuni kuuluu huivi, joskus pukukoru, joskus hillitymmät kultaiset korut.

Värit mustaa/harmaata/valkoista. Lisäksi käytän tumman sinistä ja tumman vihreää, haalean vaaleanpunaista ja hiekanväriä.

käytätkö sukkahousuja kynähameiden kanssa? Entä kengät? Tyylisi kuulostaa hyvälle. Olen itse kevät, joten musta, harmaa, valkoinen poissa väreistäni.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi