Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro geenimuistosi!

Vierailija
29.04.2019 |

Muistatko/tiedätkö/oletko uneksinut jostain, täysin järkeenkäypää, jotaet kuitenkaan voi tietää omasta kokemuksesta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen katsonut kun joku 1800-luvun itäinen mies teki remonttia metsämökillään, haistoin vanhan puun sahanpurun. Tunsin erityisesti vetoa sen alueen kansallispukuihin ja tansseihin.

Tiesin Siperian paimentolaiset, ennen kuin niistä kerrottiin minulle missään.

Näin mielessäni Skotlannin tms kanervanummen, kun laulettiin tiettyä laulua. Tunsin millaista on olla entisajan merimies purjelaivassa, haaveilin merimiehen elämästä vaikka olin 4-5 v tyttö. Nyt tiedän että niitäkin löytyy entisissä sukupolvissa.

Kaikki metsää siihen mitä nyt tiedän taustastani. Uskon tieteelliseen selitykseen, jota ei osata vielä selittää.

Vierailija
2/4 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

* mätsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen jotain selittämätöntä vetoa kaukoidän kulttuureihin. Kiinalainen perinnemusiikki ja maisemat tuntuu oudon kotoisilta. Luin että suomalaisessa perimässä on noin 10% kaukoidästä tulleita geenejä. Silmätkin on mulla vähän kiinalaisen näköiset.

Vierailija
4/4 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen jotain selittämätöntä vetoa kaukoidän kulttuureihin. Kiinalainen perinnemusiikki ja maisemat tuntuu oudon kotoisilta. Luin että suomalaisessa perimässä on noin 10% kaukoidästä tulleita geenejä. Silmätkin on mulla vähän kiinalaisen näköiset.

Suomalaisilla on kantageeni, joka johtaa idän kansoja edeltäneeseen populaatioon. (Olet kai kuullut legendan heimosta, joka jäi haljenneen jään molemmille puoliskoille? Juuri tästä).

Sinussakin voi olla perimää heistä, itselläni on.

Kapeita, viirumaisia silmäaukkoja on Suomessa erityisesti Satakunnan puolella. Mistäköhän nekin on, ehkä metsästäjäheimoilta, joita tuli pohjoisesta?

Monet slaaviheimot ovat mongolien näköisiä kansojen vaelluksen jäljiltä. Lenin näytti hiukan kiinalaiselta, koska oli osaksi kalmukki.

Lisäksi Volgan mutkassa on seurusteltu runsaasti iranilaisten, Kaspianmeren heimojen kanssa. Minäkin olen lievästi marilainen belutsi.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi