Mies soitti juuri ja kertoi...
Mieheni soitti juuri ja kertoi minulle voittaneensa lotossa. Olin tietenkin asiasta todella innoissani ja olen tällä hetkellä. Onko minulla kuitenkin oikeus puoleen voitosta kun olemme avoliitossa. Ehdin jo laittaa poikaystävälleni viestiä tästä voitosta, mutta aloin miettimään, että onko minulla oikeutta rahoihin?
Kommentit (29)
Mikä järjen jättiläinen täällä taas kirjoittaa ? Ei tietenkään sinulla ole mitään oikeutta toisen lottovoittoon, ellei ole porukkalotto, johon itse olet myös osallistunut.
Oliko teillä kimppalotto? Jos oli, sitten puolet on sinun, jos ei, voitto on miehesi.
Paljonko mies muuten voitti? Päävoittoahan tällä kierroksella ei jaettu.
Milläköhän perusteella sinä luulet, että osa kuuluu sinulle ? Kuuluuko myös miehesi palkasta puolet sinulle ? Tai ylipäätään miehen rahoista? Mihin ihmeeseen perustat luulosi ?
Vierailija kirjoitti:
Milläköhän perusteella sinä luulet, että osa kuuluu sinulle ? Kuuluuko myös miehesi palkasta puolet sinulle ? Tai ylipäätään miehen rahoista? Mihin ihmeeseen perustat luulosi ?
Kyllä miehen palkasta on ainakin tähän asti kuulunut puolet minulle. Opiskelen tällä hetkellä jonka takia en voi olla työelämässä.
aha,avomies voittaa ja sä oot käsi pitkällä jakamassa sitä poikaystäväsi kanssa. just. Hienoo!
Vierailija kirjoitti:
200 000€
Vierailija kirjoitti:
Uskoiko joku tän :D:D:D
Ei.
Nämä jutut huononee kerta kerralta :D
Taitaa olla kevät raskasta aikaa myös provoilijoille. Ei nyt oikein lähde nää jutut lentoon. Ottakaa vaikka kahvia ja vitamiineja niin piristytte myös jutuissanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
200 000€
Ap siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen palkasta on ainakin tähän asti kuulunut puolet minulle. Opiskelen tällä hetkellä jonka takia en voi olla työelämässä.
Vaikka olisit työttömänä , niin miehesi palkasta EI KUULU penniäkään sinulle, on ihan eri asia jos hän HALUAA antaa sinulle jotain, mutta OIKEUTTA sinulla ei ole.
Siis onko sulla mies ja poikaystävä? Nice...
Tietysti! On oikein ja kohtuullista, että saat oman osasi. Pidä puolesi, ettei mies huijaa osuuttasi sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko sulla mies ja poikaystävä? Nice...
Nyt oiskin makia, kun avomies saisi tietää poikaystävästä :-) Eroamaan vain, niin jäisi ap nuolemaan näppejään. AVOero siis, joten mitään osituksiakaan ei tehdä.
Ei ole