Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraavat ihmiset voivat suksia kuuseen:

Vierailija
29.04.2019 |

-He jotka yksin matkustaessaan ottavat kahden hengen huoneen ja sitten kokevat tarpeelliseksi sotkea molemmat sängyt niin, että molempien sänkyjen lakanat pitää vaihtaa. Sen sijaan, että nukkuisi vain yhdessä sängyssä kuten normaalit ihmiset.

-He jotka eivät osaa vetää vessaa. Luulisi että tämä opetetaan jo pienestä pitäen mutta ei näytä menneen oppi perille hyvin monelle. Usein siellä on mukavat yllärit odottamassa sitä epäonnekasta, joka joutuu siivoamaan.

-He jotka huoneessa ollessaan saavat hullunhauskan idean järjestellä huonekalut uusiksi ja jättää ne sillä lailla. Tai ehkä vastaavasti mielessä liikkuu jotain tällaista: Hei Pertsa-Make ja Irmeli-Marjatta on tossa parin oven päässä! Siirretäänpäs tää sohva, pöytä ja nojatuoli sinne ni voidaan kunnolla istua iltaa yhdessä!
Ja tietenkin ne jätetään sinne, koska eihän siivoojatädillä ole mitään muuta tekemistä kuin raahata huoneen X kalustoa sinne takaisin.

Raah. Työskentelen siis hotellissa ja työnkuvaani kuuluu myös siivousta.

Jos muillakin on veemäisiä asiakkaita niin jakakaa tänne vaan.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa niihin huoneisiin kunnollisen kokoiset sängyt ja peitot eikä mitään 80cm leveitä lavereita nenäliinan kokoisella peitolla niin ei tarvi sotkea kuin yksi.

Vierailija
2/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja työelämässäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos kahden hengen huoneessa on yövytty yhden hengen voimin ja toinen sänky näyttää siistiltä, lakanoita ei vaihdeta. Byöööööörgh!!!! Toivottavasti vaan jossain räkälöissä =8o

Vierailija
4/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ihmiset maksavat sinun palkkasi. Tee työsi ja lopeta ulina.

Vierailija
5/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahden hengen huoneessa yöpyy yksi henkilö, toinen sänky peitetään vielä erillisellä päiväpeitteellä kokonaan. Jos siihen on koskettu niin kyllä se huomataan ja lakanat vaihdetaan.

Vierailija
6/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos kahden hengen huoneessa on yövytty yhden hengen voimin ja toinen sänky näyttää siistiltä, lakanoita ei vaihdeta. Byöööööörgh!!!! Toivottavasti vaan jossain räkälöissä =8o

Pitääkin vastaisuudessa varoittaa muita hotellivieraita ja jättää heippa-lappu siihen "koskemattomaan" sänkyyn peiton alle. Että ei, tässä hotellissa ei vaihdeta lakanoita vieraiden jälkeen.

Vierailija
7/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksikaa kuuhun kaikki.

Vierailija
8/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aika varmasti juuri tämmönen vatipää. Minä maksan joten kyllähän minulla on oikeus sikailla niin paljon kuin huvittaa.

Ohis

Vierailija
9/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan aina huoneen, jossa on parisänky. Saan kerrankin nukkua leveästi, vaikka yksin.

Vierailija
10/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että noita huonekalujen siirtelijöitä nyt aivan riesaksi asti on, vai onko? Petivaatteet nyt pitää vaihtaa, oli siinä nukuttu tai ei, epäily riittää :)

Vierailija
11/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi!! Eikö kahden hengen huoneissa kummankin sängyn lakanoita vaihdeta asiakkaan jälkeen jos sänky ”näyttää” siistiltä :O......

Vierailija
12/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mulle joku asiakas huomauttaa maksavansa mun palkan, mä kuittaan välittömästi, että maksa sitten parempaa palkkaa, niin palvelukin parantuisi ;D

Vierailija
13/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkin vastaisuudessa varoittaa muita hotellivieraita ja jättää heippa-lappu siihen "koskemattomaan" sänkyyn peiton alle. Että ei, tässä hotellissa ei vaihdeta lakanoita vieraiden jälkeen.

Hyvä idea, alan tekemään tätä vastedes. Luulin oikeasti, että siivouksen standardit olisivat Suomessa korkeammalla, mutta ilmeisesti ei. No, saapahan iltapäivälehdet jutunjuurta.

T: 120+ yötä vuodessa hotellissa työn vuoksi yöpyvä.

Vierailija
14/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kahden hengen huoneessa yöpyy yksi henkilö, toinen sänky peitetään vielä erillisellä päiväpeitteellä kokonaan. Jos siihen on koskettu niin kyllä se huomataan ja lakanat vaihdetaan.

Ei hyvissä tai edes keskitason hotelleissa. Huonesiivous on dokumentoitu ja tehdään aina samalla tavalla.

Vierailija
15/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) usein kaivan toisesta sängystä lisäpeiton / -tyynyn. Anteeksi en tiennyt että se ärsyttää. Anteeksi myös ne epämääräiset tahrat lakanoilla.

2) monissa hotelleissa vessaharjat ovat ällön likaisia ja joskus on ehkä jäänyt posliini hieman epämääräiseen kuntoon. Tähän auttaisi, jos vessaharja olisi tiptop.

3) joskus teen hotellihuoneessa töitä istuen nojatuolissa. Siirtelen tuolia siten, että ikkunan valo ei häikäise. Mielestäni tuolin uusi paikka on parempi kuin alkuperäinen.

Vierailija
16/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea, alan tekemään tätä vastedes. Luulin oikeasti, että siivouksen standardit olisivat Suomessa korkeammalla, mutta ilmeisesti ei. No, saapahan iltapäivälehdet jutunjuurta.

T: 120+ yötä vuodessa hotellissa työn vuoksi yöpyvä.

Kannattaa myös jemmata siihen toisen sängyn petivaatteisiin roskia, banaaninkuoria tms. jotta peti on pakko purkaa eikä pelkkä peiton alle kurkkaaminen ja lapun poistaminen riitä. Ehkä myös voisi siipaista peräreiästä jarruraidat lakanaan.

Vierailija
17/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan toisesta sängystä lisätyynyn ja joskus peitonkin. Joskus talvisin hotellihuoneissa on tosi kylmä ja tarvitsee lisäpeittoa, ja kyllä minulla on siihen oikeus. Ja toisekseen ei ihmiset varaa itselleen kahden sängyn huoneita, minä olen työmatkoilla lähes joka kerta saanut kahden sängyn huoneen vaikka työnantaja on hotellin varannut ja ilmoittanut että matkustan yksin.

Vierailija
18/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet aika varmasti juuri tämmönen vatipää. Minä maksan joten kyllähän minulla on oikeus sikailla niin paljon kuin huvittaa.

Ohis

En sikaile, mutta odotan, että hotellihuoneeni on kauttaaltaan siivottu edellisen asukkaan jäljiltä. Koskee etenkin saniteettitiloja ja kaikkia sänkyjä.

Vierailija
19/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille niille, jotka kauhistelevat tätä mainittua lakanoiden vaihtoa: ette varmasti haluaisi edes poistua talostanne jos tietäisitte mitä oikopolkuja siivoojat ottavat työssään. En sano että kaikki, mutta moni. Jos jokin näyttää siistiltä, sille ei tehdä mitään, koska asiakas ei tiedä siitä mitään. Näin on monissa paikoissa, koska aika ja resurssit eivät riitä kunnolla tekemiseen.

Pari ystävääni ovat siivoojia ja olen itsekin sitä työtä joskus tehnyt.

Vierailija
20/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmääkin tyhmempi provo.

Kahden hengen huoneen hinta on yhdelle asiakkaalle ihan sama kuin kahdellekin hengelle, joten hänelle myydään se käyttöön kokonaisuudessaan.

Seuraavaksi "tarjoilija" alkaa valittaa ihmisistä, jotka tilaavat kahden hengen napostelulautasen ja syövät sen kokonaan.......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän