Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa, miten ihmeessä olette voineet antaa puolisolle anteeksi

Vierailija
29.04.2019 |

Jos olet pystynyt antamaan puolisolle anteeksi jonkin törkeän kohtelun, esim nimittelyn tai pettämisen tai muuta halventavaa: miten sellaisessa voi ikinä onnistua :,( Minua on kohdeltu huonosti ja anteeksi on pyydetty. En vain pääse yli asiasta. En millään. Jokaisen pienenkin vastoinkäymisen yhteydessä viimeistään rumat sanat kaikuvat päässäni. Ja muutoinkin. En pysty antamaan anteeksi. Uskon myös, että jostain "todellisesta" tarpeestahan toisen ikävät sanat kumpuaa: en ole koskaan tajunnut, miksi rakastamaansa ihmistä on jokin tarve nimitellä. Jos on tarve halveerata, niin silloin on varmaankin tarve vaihtaa itselleen sopivampaan. Sellaiseen, jota ei ole tarvetta nimitellä. Sellaiseen, jota ei voisi koskaan kuvitellakaan satuttavansa. En voi ymmärtää, ja olen alkanut pohtimaan eroa. Auttakaa :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on ainoa ratkaisu.

Vierailija
2/7 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä mokaa joskus. Jos toistaa samaa asiaa, se ei ole enää moka eikä sitä tarvitse sietää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on ongelmia joita ei osaa ratkaista muuten kuin purkamalla pahan olonsa sinuun.

Ehdota ammattiapua.

Ja ymmärrä itse ettet ole syyllinen.

Jos pettämisestä on kyse en tietenkään itsekkään enää ajattelisi noin, visaisempi juttu.

Vierailija
4/7 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuo on ylitsepääsemätön asia, niin eihän siinä sitten muu auta kuin erota. Joko päästät irti asiasta ja menet eteenpäin, tai jäät siihen ikuisesti vatvomaan.

Vierailija
5/7 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin iso asia ettet pääse yli niin miksi pitäisikään antaa anteeksi?

Vierailija
6/7 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset sanovat suutuspäissään asioita, joita eivät tarkoita. Jos sinä et voi sellaista anteeksi antaa ja unohtaa, kannattaa pysyä sinkkuna.

Vierailija
7/7 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisestä ei ole kyse tässä kohtaa, ja yhteisesti apua on haettu jo useammankin kerran. Ammattiauttajan avulla olen jotenkin ymmärtänytkin sen mekanismin, mistä kommentit yhtäkkiä tulevat. Siltikin mietin että vaikka ymmärränkin, niin olenko minä todella se ihminen jonka tätä pitää koko elämänsä sietää. Kiukutelkoot jollekin muulle sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi