Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvinpäin, tuntuu ihan kuin olisin jossain aineissa!? Apua

Vierailija
29.04.2019 |

Kofeiinia pelkästään otettu. Yöunet olivat vähän huonot. Viikonloppuna (la) join muutaman olutta, mutta en varmasti ollut kännissä silloinkaan. Nyt on ihan levoton, rytmihäiriöiden ja paniikkinen olo. En saa mitään mitä pitäisi aikaiseksi, kun yritän vaan pysyä jotenkin koossa.

Kommentit (12)

1/12 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Univaje voi aiheuttaa tuollaista tunnetta. Lisäksi se ja kofeiini molemmat lisäävät rytmihäiriöitä.

Vierailija
2/12 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Pitää koettaa pysyä hereillä ja kunnossa tänään ja mennä ajoissa illalla nukkumaan. Yleensä tähän oloon on auttanut pitkät unet. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain rankempaakin päihdehistoriaa? Tosiaan tuo univajekin vaikuttaa.

Vierailija
4/12 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia saa aikaan outoja tuntemuksia.

Vierailija
5/12 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kevät sulla on muuten ollut? Onko ollut jotain kuormittavia juttuja?

Vierailija
6/12 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli flunssan alkuoireina hämmästyttävän pihalla oleva ja aika pelottavakin olo. Ainakin uskoisin että liittyi siihen, koska olo kääntyi tunneissa ihan selvästi nuhakuumeen oireiksi.

Vierailija
7/12 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuja tunteita nuo levottomuus ja paniikintunne valvotun yön jälkeen. Monesti siihen liittyy sellainen ylivireys tila. Ei sentään ainakaan vielä rytmihäiriöitä. Mulla yksi oire on myös runsas hikoilu kun on nukkunut vähän tai ei ollenkaan. Vuosien kokemusta tuosta unenpuutteesta.

Vierailija
8/12 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ahdistukselta, mahdollisesti paniikkikohtaus tulossa.

Vierailija
9/12 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kombo siitepölyallergia, univaje ja niskajumi sai aikaan sellaiset olot ettei tosikaan.

Vierailija
10/12 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin kotiin ja olo on vähän parempi. Mulla on ollut allergiaa ja unohdin aamulla ottaa lääkkeen! Mitään rankkaa päihdehistoriaa ei ole. Kevät on kyllä ollut kuormittava. Ap

Vierailija
11/12 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dissosiaatio?

Vierailija
12/12 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt, että voiko mulla olla ahdistuneisuus/paniikkihäiriö, vaikka en ala hyperventiloimaan, pyörry tai mitään. Tuntuu vaan että pitää päästä turvaan ja haluaa olla yksin. Pystyn silti tarvittaessa toimimaan, kuten maksamaan bussilipun ja istumaan paikallani.

Tuo unenpuute on sellainen, mille olen hirveän herkkä. Kahvinjuontia pitäisi kanssa vähentää, mutta joskus siihen on ihan älytön himo juuri silloin kun tietää, ettei pitäisi ottaa kofeiinia. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi