Mitä tarkoitaa tinderissä "Hyvien puolella"?
Kommentit (13)
Tarkoittaa, että äänestää Kokoomusta.
Todennäköisesti tyyppi on persoonallisuushäiriöinen.
Ootteko huomanneet saman tinderissä? Oon törmännyt tohon sanontaan jo muutaman kerran, niin siksi mietin, onko se peräisin jostain.
Ap
Se tarkoittaa juuri näitä itseään muita parempana pitäviä punavihreitä maailmanhaalajia. Tuo sanonta perustuu englanninkieliseen "I'm with the good guys..." -lausahdukseen jolla tarkoitetaan humaaneja arvoja ja oikeudenmukaisuuden puolustamista. Liekö peräisin jostain Villin Lännen ajoilta jolloin yhteiskunta ei ollut niin järjestäytynyt vaan järjestystä ylläpitivät paikalliset sheriffit ja heidän apulaisensa.
Punavihervassari. Jos mies, ei omista autoa. Matokomposti pöhisee kommuunikeittiön nurkassa ja mies polkee mummopyörä rämisten ja maripaita hulmuten keskuskirjastolta Käpylään.
Tiedossa tiedostavaa matkailua kotimaassa (junalla) ja keskustelua kapitalismin pahuudesta.
Juoksen karkuun kaikkia, jotka kuvailevat itseään noin. Eivät ole täysipäisiä.
Miten niin eivät ole täyspäisiä? Itse kierrän kaukaa taas kaikki itsekeskeiset materialistit, kenellä ei ole empatiakykyä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa, että äänestää Kokoomusta.
Niin, Kokoomuslaisethan tykkää valehdella mitä härskimmin hymy kasvoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Punavihervassari. Jos mies, ei omista autoa. Matokomposti pöhisee kommuunikeittiön nurkassa ja mies polkee mummopyörä rämisten ja maripaita hulmuten keskuskirjastolta Käpylään.
Tiedossa tiedostavaa matkailua kotimaassa (junalla) ja keskustelua kapitalismin pahuudesta.
Ihana! Tän mä haluun.
Oon aina ajatellut että se on huumoria. Oma puolihan se aina se hyvisten puoli on ja pahikset löytyy niiden muiden joukosta.
Musta-valkoinen tyyppi, kova inttämään, aina oikeassa omassa kuplassaan.
En tiedä, mutta tuota mun veli hoki, kun oli psykoosin takia suljetulla hoidossa.