Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hjallis julkaisi videon penskojensa Floridan matkalta --- onko oikein, että perheemme lapset eivät pääse Floridaan merenrantahotelliin?

Vierailija
28.04.2019 |

Miksi Hjallis ei kustanna perheellemne Floridan matkaa? Lapsemme haluavat sanaan hotelliin, jossa Harkimo oli penskojensa kanssa. Kustantaako hän perheemme matkan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään? Hoitakaa omat rahanne että pääsette sinne. Pummi!

Vierailija
2/5 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjalliksen omat penskat tiena jo omat hyvät. Entä sun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää aapee häröilet? Mee töihin tienaamaan.

Vierailija
4/5 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhästä kodista. Köyhyyttä pahempaa oli henkinen köyhyys. Perheeni olisi ihan hyvin voinut tehdä eväät ja lähteä edes kerran kesässä uimarannalle. Näin ei tehty vaan valitettiin köyhyydestä.

Onneksi sain vuotta vanhemman serkkuni vaatteita ja uimapuvun. Näin jälkikäteen ihmetyttää se, ettei muka mitään ilmaistakaan hupia voinut harrastaa vaan valitettiin köyhyydestä Nortti savuten.

Myöskään kirjastoon tai edes pelaamaan noppapeliä ei vanhempia saanut.

Muutin heti ylioppilaaksi kirjoitettuani pois kotoa. Menin töihin ja valmistauduin pääsykokeisiin. Vanhemmat eivät tulleet lakitustilaisuuteen. Sisarukseni tuli ja antoi minulle kukan. Mitään lakkiaisia ei ollut varaa järjestää köyhyyden vuoksi.

Varmasti jokainen ymmärtää kupletin juonen. Koska vanhempani eivät tarjonneet muuta kuin pedin ja uunilenkkiä niin nyt minä en tietenkään ole ollut yhteydessä heihin koska heillä on jäänyt sama levy pyörimään. Pelkkä ajatuskin vierailusta vanhempieni luona ahdistaa nimenomaan armottoman henkisen köyhyyden vuoksi.

Vierailija
5/5 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti Teresa: on annettava niin, että tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi