Maria Veitola pohtii ansioituneesti äänestyspäätöstään; tuliko tehtyä virhe
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006087184.html
"Toivon siksi, että @rauhantaee avaa itse pian ajattelunsa kehitystä ja vastaa kaikkiin avoimeksi jääneisiin väitteisiin ja kysymyksiin. "
Että silleen.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ehkä ironistakin, että MV on äänestänyt ehkä eduskunnan suurinta rasistia ja homofobia.
Kyllä AlTaee vetää vertoja kaikille halla-ahon kirjoitteluille.
Toivoisin Hesarin Saska Saarikoskelta nyt mikrofonia käteen ja ihan vaan taaen luo kysymään tärkeät kysymykset. Ei voi kovin kauaa AlTaeen poskiontelotulehdus kestää tai sitten hänellä on väärät lääkkeet.
Veitola ainakin myöntää tehneensä virheen. Fiksun ihmisen merkki. Fiksu ottaa opikseen ja kertoo muillekin, kuinka voi joutua silmäänpissityksi.
Maria ei kyllä itse voinut äänestää tyota, kpska on eri vaalipiirissä.
Minäkin äänestin kerran mamunaista. Sitten se antoi haastattelun kun jäi täpärästi rannalle eduskunnasta. Päätin että en äänestä ikinä toista kertaa.
Tilanne on siinä mielessä huolestuttava, että noilla shiioilla ovat lämpimät välit venäläisten kanssa. Tiedustelupalvelut vaihtavat keskenään tietoja hanakasti.
Ei mitkään hälytyskellot soinut kun mies on Irakista ja mus ul maani...vielä jotain rikasta shiiasukua vai oliko se sunni, ihan sama, samaa sontaa.
Rinne kertoo totuuden Hallikselle:
Sinccis
Eduskuntaan on nyt päässyt läpi parikin ehdokasta, jotka voisivat hieman selitellä tarkemmin noita vanhoja julkaisujaan. Sitä odotellessa.
Fiksu nainen. Olen aina arvostanut Mariaa. Myös silloin kun te muut haukutte häntä tällä palstalla.
Olihan näitä muitakin julkisesti Husseinia tukeneita, kuten esim. Jori Eskolin:
"Yksi asia näissä vaaleissa ilahduttaa minua: oma ehdokkaani pääsi läpi.
Hän on nyt tuleva kansanedustaja, joka kykenee tekemään jotain, johon en itse pysty, enkä kykene ja osaksi juuri siksi häntä äänestinkin. Hän nimittäin pystyy ja kykenee käymään keskustelua kenen tahansa kanssa ja kykenee 100%:n varmuudella käymään dialogia myös sen syvimmän ja tunkkaisimman nurkkauksen kanssa, jonka kanssa itselleni tulisi vain likainen olo ja jolle minä haluan vain vittuilla.
Ja tuolla mun tavalla ei pidemmän päälle saada aikaan mitään hyvää maassa, joka selvästi on jakautunut ja joka jäykästi korostaa toisistaan täysin poikkeavia näkökulmia ja tavoitteita.
Tee hyvin, Hussein Al-Taee. Sydän."
Vierailija kirjoitti:
AlTaeen on kyllä nyt vastattava kysymykseen: hyväksyykö hän homoseksuaalisuuden ?
Ja moneen muuhunkin kysymykseen. Kuten mikä on hänen roolinsa lehdistön harhauttamisessa ennen vaaleja, valehteliko syksyllä CMI:lle, joka valehteli tästä syystä STT:lle? Kertoo aika paljon siitä millainen ihminen on kyseessä.
Täähän on jopa parempaa kuin persujen voitto! ;)
Parin vuosikymmenen päästä täällä on jo oma puolue näistä al-taisheista. Siitä parikymmentä vuotta, niin on jo suurin puolue jne. Mitäs tästä yhdestä tuohtumaan. Tämäon se uusi normaali.
Vierailija kirjoitti:
Veitola ainakin myöntää tehneensä virheen. Fiksun ihmisen merkki. Fiksu ottaa opikseen ja kertoo muillekin, kuinka voi joutua silmäänpissityksi.
Onneksi hyvin moni ymmärsi vuoden 2015 kaikki tänne vaan jälkeen tulleensä silmään pissityksi. Kaikki ei ollutkaan yhtä ruusuista kuin luvattiin.
Se näky nyt vaaliuurnilla.
Sinisilmäinen ei pidä olla.
SDP:n, Vihreiden, Vasemmiston ja RKP:n äänestäminen on aina virhe. Niin ja Kepun.
Jälleen kerran todiste siitä, että naisilta tulisi poistaa välittömästi äänioikeus.
Kun sitä järkeä vaan ei yksinkertaisesti ole, niin sitä ei sitten ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ehkä ironistakin, että MV on äänestänyt ehkä eduskunnan suurinta rasistia ja homofobia.
Kyllä AlTaee vetää vertoja kaikille halla-ahon kirjoitteluille.
Luin noita RauhanTaeen kirjoituksia eilen ja ajattelin että helposti on myyrä päässyt eduskuntaan. Tuskin edes lienee ainoa eduskuntaan soluttautunut myyrä?
Jos EU ei sulje rajojaan, voitte kuvitella millaisia parlamentteja meillä on 100 vuoden päästä ympäri euroopan.
EU kyselyn mukaan vuonna 2017 (10 000 vastaajaa) 50 % ihmisistä halusi lopettaa siirtolaisuuden i--7sla8mistic maista
Vierailija kirjoitti:
Minäkin äänestin kerran mamunaista. Sitten se antoi haastattelun kun jäi täpärästi rannalle eduskunnasta. Päätin että en äänestä ikinä toista kertaa.
Mikä siinä haastattelussa oli sellaista ettet enää ikinä?