Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oma aika lapsiperheessä

Vierailija
28.04.2019 |

Kuinka paljon omaa aikaa perheessänne varataan a) isälle b) äidille c) vanhemmille keskenään? Montako lasta ja minkä ikäisiä?

Haen vertailupohjaa, koska meillä on molemmilla oma aika minimissä ja parisuhdeaika (kodin ulkopuolella ja täysin ilman lapsia) nollassa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 3v ja 7v. Mulla on ollut aina omaa aikaa joka päivä.

Vierailija
22/27 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset olivat pieniä, niin yhteinen aika oli se ilta, kun lapset saatiin nukkumaan. Vaihteleva määrä, riippuen omasta väsymyksestä. Tämän lisäksi lapset olivat yökylässä parin kuukauden välein.

Oma aika oli se, kun kävi jumpassa tai ruokakaupassa. Tämän lisäksi ehkä pari kertaa vuodessa pääsi yksin ulos.

Erosimme lopulta. Jälkiviisaana hoidattaisin lapsia enemmän toisaalla. Vitsi kun pitikin hoitaa heitä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä omaa ja parisuhdeaikaa on joka ilta, kun kolme lastamme menevät nukkumaan, kaikki muu vapaa-aika haluamme viettää mahdollisimman paljon lasten kanssa.

Vierailija
24/27 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsemme ovat 4, 7 ja 9.

Heitän joka ilta tunnin lenkin, käyn kirppareilla yms muualla, kun huvittaa. Tänään lähden koko päiväksi Helsinkiin.

Mies pelaa jonkin verran pelejään kuulokkeet korvillaan ja on silloin omien sanojensa mukaisesti ”viettämässä omaa aikaa”.

Baareissa ei käydä kuin muutaman kerran vuodessa ja silloinkin yleensä kahdestaan.

Viime vuonna oltiin 4 päivää Amsterdamissa kahdestaan. Ja perheen kanssakin oltiin viikko Kroatiassa. Tänä vuonna lähdetään Malediiveille tai Japaniin 1,5 viikoksi parisuhdelomalle.

Vierailija
25/27 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aikaa ruhtinaallisesti joka päivä kun isommat koulussa ja pienin päiväkodissa. Tosin ei tämä herkkua ole, toivottavasti olisin pian töissä tai opiskelemassa.

Miehellä on omaa aikaa vähän, ja olen siitä tosi pahoillani. Menen lasten kanssa ulos ym, mutta minulla ei ole esim. vanhempia joiden luokse mennä viikonlopuksi, eikä sisaruksia. Eikä sellaisia ystäviä.

Kahdestaan olemme todella, todella harvoin. Näillä mennään 🙄

Vierailija
26/27 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset olivat pieniä, ei juuri omaa

aikaa ollut.

Tai kyllä toki hieman oli, harrastukset olivat sellaisia, että voi harrastaa kotona pikku pätkissä, ollen aina tavoitettavissa.

Parisuhdeaikaa oli lasten nukahdettua omassa makkarissa.

Vierailija
27/27 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme