Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haluan toista miestä vaikka oma parisuhteeni on ok?

Vierailija
28.04.2019 |

En oikein ymmärrä itseäni. Haluan jatkuvasti toista miestä, haaveilen hänestä.
Oma mies on kaikinpuolin hyvä, hyvä isä, loistava kotihommissa ja hyvä tekemään ruokaa, hyvätuloinen, komea, seksielämä on hyvää. Ainoa miinus on että en saa häneltä tarpeeksi huomiota enkä tarpeeksi usein seksiä. Sekö saa haaveilemaan toisesta miehestä?

Mikä teidät muut saa parisuhteissanne haluamaan toisia? Mitä teltä puuttuu?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Seksin ja huomion puute saa mut ainakin haluamaan muita. Oma olisi ihana, mutta oon jatkuvassa puutteessa...tuntuu, etten ole nainen ollenkaan, kun mies haluaa niin harvoin.

Vierailija
2/22 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä normaalia, inhimillistä. Varmaan useimmille käy noin pitkässä suhteessa. Jos jätät haaveilun tasolle niin ei ongelmaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin haaveilla toisesta miehestä, kun en enää tuntenut itseäni viehättäväksi ja halutuksi mieheni silmissä.

Vierailija
4/22 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus tuli viestissäsi, mies on vain "hyvä" vaikka hänen pitäisi olla paras.

Vierailija
5/22 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei puutu mitään. Ja silti haaveilen toisesta. Kerta kaikkiaan mulla ei ole mitään valittamista missään, en ole edes tylsistynyt. Kai mä olen sitte vaan h****in tyhmä!

Vierailija
6/22 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te näiden haaveiden ja halujenne kanssa elätte?

Musta tuntuu, että tuun välillä hulluksi kun en saa tuota toista miestä. Haluaisin ottaa häneen yhteyttä ja olla sivusuhteessa menettämättä omaa pitkää suhdettani. En ole kuitenkaan sellainen tyyppi, joka selviäisi kaksoiselämästä. Siinä kävisi varmaan kaikille osapuolille huonosti. Ehkä.

ap

Vierailija
7/22 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Seksin ja huomion puute saa mut ainakin haluamaan muita. Oma olisi ihana, mutta oon jatkuvassa puutteessa...tuntuu, etten ole nainen ollenkaan, kun mies haluaa niin harvoin.

Ole alkuun muutamia kuukausia puutteessa suhteessa ja valita vasta sitten.

Mies.

Vierailija
8/22 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tunteet, ja sitten on tahto.

Oma valinta kumpaa tottelee.

Jälkeenpäin on turha vikistä, että mutta kun...

Elämä on valintoja.

Vierailija
9/22 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pyörii vaan hulluja ajatuksia päässä.

Haluaisin ottaa tuohon mieheen yhteyttä ja ehdottaa että lähtisimme pitkälle viikonloppumatkalle kahdestaan niin ettei kukaan saisi koskaan tietää. Haluaisin edes pienen hetken viettää hänen kanssaan elämästä. Joku mua parisuhteessa vaivaa kun voisin ajatella tekeväni näin. Rakkauden puute?

ap

Vierailija
10/22 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni hetki voi pilata loppuelämän.

Et oikeasti tiedä olisiko se sellaista kuin haaveilet. Tavallinen mies se on, ei mikään auringossa säteilevä Edward Cullen.

Vierailija
11/22 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi aistii tuon ettet halua enää olla hänen kanssaan. Yleensä miehet tuossa vaiheessa vetäytyy sivuun pois.

Vierailija
12/22 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että sulla on pillussa reikä.Siitä se johtuu.

Vierailija
13/22 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla pyörii vaan hulluja ajatuksia päässä.

Haluaisin ottaa tuohon mieheen yhteyttä ja ehdottaa että lähtisimme pitkälle viikonloppumatkalle kahdestaan niin ettei kukaan saisi koskaan tietää. Haluaisin edes pienen hetken viettää hänen kanssaan elämästä. Joku mua parisuhteessa vaivaa kun voisin ajatella tekeväni näin. Rakkauden puute?

ap

Ihan vain perusnaiseus

Vierailija
14/22 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä se ensimmäinen joka lopulta keksii miten kakun voi samaan aisa syödä ja säästää?

Vierailija
15/22 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

unoha ne vitu rokkarit. tylsää tollane iän ikune rokkarifantasia.

Vierailija
16/22 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te näiden haaveiden ja halujenne kanssa elätte?

Musta tuntuu, että tuun välillä hulluksi kun en saa tuota toista miestä. Haluaisin ottaa häneen yhteyttä ja olla sivusuhteessa menettämättä omaa pitkää suhdettani. En ole kuitenkaan sellainen tyyppi, joka selviäisi kaksoiselämästä. Siinä kävisi varmaan kaikille osapuolille huonosti. Ehkä.

ap

Huonosti eletään. Mulla oli sama tunne, ajattelin että tulen hulluksi jos en saa tuota miestä. Harmikseni tunne oli molemminpuolinen ja haksahdimme sivusuhteeseen. Näemme harvakseltaan mutta toistemme ajatuksissa olemme jatkuvasti. Musta ei ole tähän, joka kerta vannon että tämä oli tässä. En kuitenkaan saa ajatuksistani miestä. Vaikka omani on luokkaa 10/10 eikä yhteiselossamme ole mitään, MITÄÄN vikaa.

Vierailija
17/22 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen vehje miehelläsi on? Ehkä salaa kaipaat vaan isompaa ja paksumpaa patukkaa. 

Vierailija
18/22 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoinen vehje miehelläsi on? Ehkä salaa kaipaat vaan isompaa ja paksumpaa patukkaa. 

Niin naisethan ovat tunnetusti ison kalun perään olleet aina.

Vierailija
19/22 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tällaisessa tilanteessa muistutan itseäni siitä mitä menettäisin ja kuinka vähän hyvää ja kuinka paljon ongelmia saisin tilalle. Ei kaikkia haaveita ja fantasioita tarvitse toteuttaa.

Vierailija
20/22 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia, tunteet tulee ja menee pitkässä suhteessa. Täydellistä kumppania ei ole, kannattaa muistaa.

Nyt on tekojen ja tahdon aika, eli ajatukset on ajatuksia, se miten reagoit on toivon mukaan kypsää  <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme