Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennenaikainen siemensyöksy?

Vierailija
28.04.2019 |

Eilen olin ensimmäistä kertaa uuden kumppanin kanssa. Mies oli todella innoissaan ja kun alettiin hommiin se pomppasi kesken kaiken pois noin 3 kertaa(??) selitteli että on vaan niin innoissaan jne. Pystyi siis jatkamaan näiden jälkeen. Lopuksi tuli, eikä pystynyt jatkamaan enää.

Kondomi käytössä koska uusi suhde joten en osaa sanoa tuliko noilla välitulemisilla siemensyöksy. Koitin googlailla muttei oikeen löytynyt tietoa. Osaako muut valaista?

Kyseessä ei ole suomalainen mies ja uskoakseni ympärileikattu koska en osannut edes vetää siltä käteen 😂 onko kellään tietoa mitän ympärileikattua kuuluu runkata, liukkaria?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se leikattu ole sen kummempi kun leikkaamatonkaan. Taidat olla kokematon.

Vierailija
2/8 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se leikattu ole sen kummempi kun leikkaamatonkaan. Taidat olla kokematon.

Kuka oli kokematon? Ympärileikatussa ei ole esinahkaa, joten runkkaus ei onnistu ilman liukkaria. Se on muutenkin paljon tunnottomampi, joten kestää pidempään mutta vastaavasti orgasmi on huono. Sääli noita miehiä. Minulle taas tuntuvat ihan samalta, mutta tykkään enemmän silpomattomasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä nyt satun olemaan leikattu mies ja en ole koskaan mitään salvoja tarvinnut. Kyllä sitä on naisetkin imeny ja runkannut, ei mitään ongelmia.

Vierailija
4/8 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se vaikuta mitenkään orgasmiin.

Vierailija
5/8 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemuksia tosta että yhtäkkiä pakko lopettaa yhdyntä ja homma jatkuu taas kun on vähän vetänyt happea? En tiedä onko kyseessä siemensyöksy vai mikä on tämä ”välituleminen”? AP

Vierailija
6/8 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän näin yrittää kestää kauemmin.

Vierailija
7/8 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän on ollut "aivan rajoilla" ja tarkastanut vaan tuliko spermat kumiin jo (ettei saata sinua raskaaksi kumin luiskahtaessa paikaltaan tai puhjetessa laukeamisen jälkeen)? Toisaalta on voinut johtua myös jännityksestä, jota aina sisältyy ekaan kertaan uuden seksikumppanin kanssa? Eiköhän tuo kannata jättää omaan arvoonsa ja sanoa että ottaa vaan rennosti, tykkäät yhdynnästä hänen kanssaan ja ettei sua haittaa vaikka laukeaisi kumin kanssa sun sisällekin. Eli uusintoja vaan kehiin ja pyrit saamaan touhut mahdollisimman rennoksi. Voithan kokeilla mennä itse päälle ja älä päästä irtautumaan välillä (jos se sinua itseä häiritsee)..

Vierailija
8/8 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla irtoo eka lasti 3-4 minuutissa, mut muna ei laske ollenkaan. Toinen laukeeminen tulee noin 15-20 min. Kestää paljonkin kauemmin, jos ei vauhdilla pane. Kalu 17,5/14,5.