Voxra ja kauheat seksihalut
Olen nainen ja aloitin 2 viikkoa sitten Voxran masennukseen.
Nyt on aivan hillittömät seksihalut. Voi mun miesparkaa. Orgasmi tulee aivan liian helposti ja monta kertaa päivässä. Ei tääkään kivaa oo, olis kivempi että kestäis pidempään.
Onko muilla käynyt samalla tavalla?
Itse haluaisin palata ainakin orgasmien suhteen siihen normaalitilaan, että kestää sen 20 minuuttia 2 minuutin sijaan.
Kommentit (12)
Voin toki tulla tekemään myös ns. vaginahieronnan jos yhdyntä ei kelpaa.
Minkä ikäinen olet? Mikä annostus? Mun puoliso syö kanssa Voxraa, mutta valitettavasti halut eivät ole palanneet. Meillä mennään aika nollalinjalla nyt seksin suhteen.
Vaihda citalopraamiin. Jo loppuu halut ja orgasmit.
Itse aloitin äskettäin escitalopramin ja ihan hirveet halut. Voi toki johtua siitä että edellisestä seksikerrasta on jo muutama viikko, mutta ei mulla yleensä silti tuu tämmöistä oloa. Toivottavasti jatkuukin näin eikä yhtäkkiä katoa seksihalut.
Vau. Nauti, anna ja ota vastaan.
Älä jätä miehiä puutteeseen se on iloa ja nautintoa. SEKSI
Olen mies. Naisia on ollut jotain 80-100. Eli kyllä on seksi kelvannut.mutta nyt ei seiso. Onko muilla hävinnyt libido tai seisokki VOXRALLA? vai mis vika?
Miten saisin reseptin vaimolle? Voitko postittaa pillereitä?
Vierailija kirjoitti:
Miten saisin reseptin vaimolle? Voitko postittaa pillereitä?
Ei se sun erektiohäiriöön auta.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Naisia on ollut jotain 80-100. Eli kyllä on seksi kelvannut.mutta nyt ei seiso. Onko muilla hävinnyt libido tai seisokki VOXRALLA? vai mis vika?
Noi myrkyt tekee susta zombien, kaikki tunnnepuoli alenee huomattavasti pikkuhiljaa. Itse pääsin noista paskoista eroon 3v sitten ja olen aivan eri ihminen.
Työterveys määrää noita ilman kunnon tutkimuksia ja porukka syö kun karkkia. 90% käyttäjistä ei saa noista mitää apua oikeesti. Tää on vuosisadan suurin kusetus suomalaislle. M54
Mulle Voxra laukaisi manian jonka jälkeen tulikin diagnoosi kaksisuuntaisesta. Toki seksihalujen lisäksi pelasin kaikki säästöni ja lähdin työpaikastani ovet paukkuen.
haluutko panna? p. s. käytän voxraa myös