Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olet erikoinen?

Vierailija
28.04.2019 |

Oletko erikoinen? Sanotaan että kaikki ovat erikoisia. Miten sinä olet erikoinen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän ville vallattomalta, mut ainii eihän se oo enää muotii kun alko tulee niitä pakolaisiii suomee ;(((((((((((

Vierailija
2/8 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luopunut lähes kaikista asioista joita muut arvostavat ja tavoittelevat. En ole kertonut että luovuin tahallani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna muiden päättää puolestani

Vierailija
4/8 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole perusmummo. En koskaan ollut perusteini enkä -aikuinen. Olen taiteilijaluonne ja sillä pyrin joskus selittelemään outouttani.

Nyt en enää selittele. En osaa kuvata, millainen olen.

Vierailija
5/8 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toksinen suomalainen

Vierailija
6/8 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole meemien tahdoton orja. Se on kovin erikoista nykypäinä. Ennustin mm. alt-right liikkeen jo vuonna 2006. Ennustin myös litteän maan teorian (ainakin tavallaan). Se on käsittämätöntä, että ihmiset viettävät koko elämänsä netissä meemujen kanssa, eivät he ymmärrä niistä edes alkeitakaan.

Vierailija
7/8 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole meemien tahdoton orja. Se on kovin erikoista nykypäinä. Ennustin mm. alt-right liikkeen jo vuonna 2006. Ennustin myös litteän maan teorian (ainakin tavallaan). Se on käsittämätöntä, että ihmiset viettävät koko elämänsä netissä meemujen kanssa, eivät he ymmärrä niistä edes alkeitakaan.

Mikä toi meemi siis on?

Vierailija
8/8 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisviha on ehkä erikoisinta. Ja se, etten välitä muitten tekemisistä. Käyn silti töissä ja vaikutan normaalilta.