Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttaminen ja vaatteet. Mitä tekisit?

Vierailija
28.04.2019 |

Lihoin 30 kg lyhyessä ajassa erään sairauden takia. Onneksi paranin ja nyt pitää laihduttaa se 30 kg pois. Minulla ei kuitenkaan ole oikein mitään vaatteita, jotka mahtuisi päälle, koska tietenkin kaikki entiset vaatteet on ainakin kolme kokoa liian pieniä ja tuon sairauden takia en tarvinnut uusia vaatteita (sairaalavaatteet oli osan aikaa, osan aikaa jotkut mieheni vanhat verkkarit ja t-paidat) enkä oikein päässyt kauppaankaan ostamaan vaatteita. Tunnetusti laihduttaminen on hidasta eli en nyt viikossa voi laihtua takaisin vanhoihin vaatteisiin. Mitä sinä tekisit vaateasioiden kanssa tällaisessa tilanteessa? Jotain vaatetta pitäisi olla, jotta pääsisi ulkoilemaan ja tapaamaan ystäviä jne, mutta en toisaalta haluaisi ostaa mitään tämän kokoisia vaatteita, koska tulen laihduttamaan nämä kilot pois. Ja toivottavasti ne lähtee melko nopeaan, joten tämä isoin koko (nykyinen koko) kai jäisi aika pian pieneksikin. Rahaa ei juuri ole vaateostoksiin. Kirpparilla kävin, mutta siellä ei ollut oikein sellaisia perusvaatteita vaan kaikenlaisia ihmeellisiä bilepaitoja ja muita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet jollekin toiselle kirpparille tai pyydät esimerkiksi Facebookin kautta ihmisiä lahjoittamaan sinulle liian suuria vaatteita.

Kolmenkymmenen kilon laihduttamisessa voi mennä vuosia.

Vierailija
2/6 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet jollekin toiselle kirpparille tai pyydät esimerkiksi Facebookin kautta ihmisiä lahjoittamaan sinulle liian suuria vaatteita.

Ei tule menemään vuosia. Vuosi voi kyllä mennä. Olen päättänyt laihduttaa ainakin 20 kg niistä ylikiloista ja olen persoonaltani sellainen, että jos jotain päätän, niin pidän siitä hyvin sitkeästi kiinni, en ole herkkuihin repsahteleva tyyppi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisin muutamia kivoja, juuri nyt sopivan kokoisia vaatteita. Paljon kivempi olo olla, kun on nätit vaatteet. Sitten kun jäävät isoiksi, vaatelahjoitukseen tai FB-kirppikselle ja uusi, sopiva setti tilalle.

Itse olin synnytyksen jälkeen 3 kokoa normaalia isompi. Aluksi en halunnut ostaa uusia vaatteita, koska se tuntui turhalta. Sitten tajusin että en halua jumittaa kotona yöpaidassa ja verkkareissa. Käytin muutaman satasen vaatesettiin, johon valitsin vaatekappaleita, jotka sopivat kaikki keskenään yhteen. Näin sain erilaisia asuja, vaikka vaatteita oli aika vähän.

Laitan tähän listan omasta vaatesetistäni jonka ostin, jos siitä olisi sinulle hyötyä. Tyylistäsi tietty riippuu, minkälaisia vaatteita sun kannattaa hommata. Minä hommasin nämä ja näillä pärjäsin pari kuukautta kunnes oli aika ostaa pienemmät:

- mustat suorat housut, joissa kuminauha vyötäröllä

- tummansiniset korkeavyötäröiset stretch-farkut

- 2 samanlaista mutta eriväristä kuviollista siistiä lyhythihaista puseroa, joissa lyhyet hihat ja napit edessä (toinen sinisävyinen, toinen vaaleanpunainen)

- 1 raidallinen trikoopaita, jossa 3/4-hihat

- harmaa neuletakki

- musta siistimpi jakku

- nahkatakki (löysin tämän kirppikseltä, muut vaatteet ihan jostain peruskaupoista edullisesti)

Vierailija
4/6 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä puhu kakkaa ,ei mene vuosia jos pääkopassa on ajatus että laihduttaa ja siihen on motivaatiota.Laiduttaminen sinänsä tuo kilot takaisin mutta elämäntaparemontti ei yleensä tuo kiloja takaisin.Tosin en tiedä voiko aloittajan tapauksessa puhua elämäntaparemontista kun kilot tullu sairauden myötä mutta sloittajalla kuitenkin olettaisin olevan motivaatiota.Oli niin tai näin ei siihen nyt vuosia mene.

Vierailija
5/6 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sopivia vaatteita. Prismasta, Cittarista, Tokmannilta löytää edullisesti. Nyt kesää vasten et varsinkaan tarvitse kuin joitakin perus arkivaatteita, mitä löytää tyyliin kaksi yhden hinnalla. Mieti juhlavaatteita sitten, jos niitä tarvitsee. Ainoa mihin kannattaa panostaa, varsinkin jos aiot liikkua, on urheiluliivit. Ja vaikka vaatteisiin menee vähän rahaa, liian isoista luopumisesta tulee tosi hyvä fiilis.

Vierailija
6/6 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi