Masterchef Australia 2019
Huomenna alkaa uusi kausi, jee! Aiotko katsoa Australian tahtiin vai Suomen tv:n tahtiin vasta syksyllä? Näkyykö Ruutu plussassa jaksot ennakkoon kuten aiemmin?
Tälle kaudelle on esitelty 3 uutta mentoria (aiemmilta kausilta tuttuja kilpailijoilta). Tarkoittaako tämä sitä, että Shannon Bennett ei enää jatka mentorina? 😭
Kommentit (48)
ainakin wikissä sanotaan ettei shannon ole vakituisena mentorina mutta voihan tuo käväistä vierailevana kokkina tai haastekokkina
Paras kokkiohjelma ja tositv-ohjelma :) Tuo aina hyvän mielen ja lisää omaakin kokkailuintoa. Tarjoaa inspiraatiota ja sympaattinen tuomarikolmikko on ohjelman sydän.
Varmaankin syksyllä vasta, mistä sen näkisi aussitahtiin?
Instassa postattujen kuvien perusteella veikkaisin, että aiemman tuotantokauden kakkoseksi jäänyt Matt on se mentorikokki nyt Shannonin tilalla. :) Mattin olisi pitänyt voittaa se kausi muutenkin, olen vieläkin katkera :D
Billie, Matt ja Poh korvaa Shannonin uudella kaudella
Vierailija kirjoitti:
Jos osaa ladata jaksoja torrentteina, niin nuo uudet jaksot ovat saatavilla yleensä heti seuraavana päivänä. Mä aion seurata livetahtiin. Ei kukaan jaksa odotella kuukausikaupalla!
Vierailija kirjoitti:
Samaa kysyisin?
Mä olisin toivonut uudeksi mentoriksi jotain sellaista kokeneempaa ja ansioituneempaa ammattilaiskokkia. Shannonin tasoista henkilöä. Matt oli omallaan kaudellaan toki hyvä, mutta onko hän edelleen vain food truck -kokki?
Vierailija kirjoitti:
Instassa postattujen kuvien perusteella veikkaisin, että aiemman tuotantokauden kakkoseksi jäänyt Matt on se mentorikokki nyt Shannonin tilalla. :) Mattin olisi pitänyt voittaa se kausi muutenkin, olen vieläkin katkera :D
Enpä tiiä, matt oli tosiaan hyvä mutta se voittanut eli billie oli vielä parempi. Tuohan pääsi sillä esityksellään suoraan töihin sen finaaliruokalajin järjestäneen 3 tähden michelinkokin ravintolaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos osaa ladata jaksoja torrentteina, niin nuo uudet jaksot ovat saatavilla yleensä heti seuraavana päivänä. Mä aion seurata livetahtiin. Ei kukaan jaksa odotella kuukausikaupalla!
Olisipa joku helpompi tapa katsella nuo jaksot aussitahtiin. Minä haluaisin seurata jaksot tuoreeltaan siksi, että syksyllä näissä av:n ketjuissa aina joku paljastaa voittajan ennen aikojaan. Haluaisin kokea sen jännityksen ja kerrankin yllättyä voittajasta. Olen joka vuosi finaalia katsoessani jo etukäteen tiennyt voittajan ja se on aika mälsä juttu se.
Minusta Shannon oli hiukan väsähtäneen oloinen edellisellä kaudella, joten ihan kiva että on joku/jotkut muut tilalla.
Mattin katse on aika pelottava. Jäänväriset silmät, jotka on syvällä kallossa.
Eikös Elena ollut se, joka voitti Mattin? Billie oli edelt. kaudella?
Vierailija kirjoitti:
Eikös Elena ollut se, joka voitti Mattin? Billie oli edelt. kaudella?
nah, details, valemedia, twiit twiit...
Uhh, joo taisi olla. Menee näköjään voittajat sekaisin.
Rakastan niitä tuomareita. Ja koko ohjelmaa. Paras sarja kautta aikojen. Jenkkiversio on hirvee, kilpailijat vaan haukkuu ja kyräilee toisiaan.
Ladata torrenttina? Mitä se tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Ladata torrenttina? Mitä se tarkoittaa?
meille lisää tuloja t. rahastuskirjeitä lähettelevät tekijänoikeuslakitoimistot
Eikös ne uudet jaksot näe seuraavana päivänä Daily Motionista?
Shannon erosi viime vuonna pitkäaikaisesta vaimostaan (6 yhteistä lasta). Vaimo on kuitenkin nyt ottanyt Shannonin takaisin sillä ehdolla, että vähentää reilusti työntekoa ja pistää perheen ykkössijalle. Siksi luulen, että on jättäytynyt Masterchefistä tänä vuonna pois...