Onko pettäminen loppupelissä NIIN paha asia?
Itse petän avomiestäni kun olen työmatkoilla. Tinderillä saa helposti miehen tunnin varoitusajalla. Sitten tapaa jossain kahvilassa ja jos tuntuu oikealta niin siirrytään hotelliin duunailemaan. Nykyisessä duunissa olen ollut kuusi vuotta ja sinä aikana pettänyt yhteensä kahdeksan eri miehen kanssa. Koskaan en anna ilman kondomia ja miehet hommaa ne aina etukäteen.
Avoliitossa olen ollut 11 vuotta eikä se ole kärsinyt mitenkään. Sydän ei sure mitä silmät ei näe.
-n39, kahden lapsen äiti.
Kommentit (37)
Ei se minuakaan haittaa, mutta onhan niitä siveyden sipuleja kyllä joita asia kauhistuttaa
M46
Mitäs sitten kun se kortsu hajoaa tai lipeää irti?
Avoliitto nyt on muutenkin puolisitoutumatonta hengailua, joten en ihmettele.
Ei varmaan sunlaisille ole paha asia. Itse olen sinkku pitkän suhteen jälkeen ja olen aina ollut uskollinen. En tajua, miksi kukaan jakaa kroppaansa jonkun vieraan kanssa? Mulle seksi kuuluu vain rakkauteen. Ehkä he pettävätkin, joilla voimakas seksuaalinen vietti, joka ei kyllä sovellu parisuhteeseen ollenkaan.
No ei ole niille pareille, joille se ei ole. Jos molemmat ovat ilmaisseet, että uskollisuus ja pettäminen ovat heille kriittisen tärkeitä arvokysymyksiä ja välttämätön ehto parisuhteen säilymiselle, niin silloin se on. Et sinä voi muiden puolesta määritellä, mikä saa olla heille tärkeää tai millaiset asiat saavat heitä satuttaa.
On tietenkin, silloinhan seksi ei enää ole vallankäytön väline.
Saahan sitä olla just sellanen h uo ra kuin haluaa. Jokainen kykyjensä ja arvopohjansa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan sunlaisille ole paha asia. Itse olen sinkku pitkän suhteen jälkeen ja olen aina ollut uskollinen. En tajua, miksi kukaan jakaa kroppaansa jonkun vieraan kanssa? Mulle seksi kuuluu vain rakkauteen. Ehkä he pettävätkin, joilla voimakas seksuaalinen vietti, joka ei kyllä sovellu parisuhteeseen ollenkaan.
Höpö höpö. Ei se seksuaalivietti vielä kerro itsekurista tai moraalista mitään. Toki frigidi tai demiseksuaali ei paljon vieraissa juokse, mutta ei siellä juokse se seksihullukaan jos kaksi jälkimmäistä on kunnossa.
Miestäs vähän säälin ja lapsiasi jos jäät kiinni ja perhe hajoaa.
Arvomaailmasi on hyvin kaukana omastani. Sulle pettäminen on ok. Tietääkö miehesi - ja hyväksyy asian?
Itselläni olisi varmasti ollut tilaisuuksia pettää. Vaan kun en petä. Arvostan itseäni ja puolisoni ja sitä mitä meillä yhdessä on niin paljon, että pettäminen ei kuulu elämääni. Ei ole tarvetta rikkoa jotain hyvin kaunista ja ainutlaatuista.
Miten pystyt sekstaamaan aina eri miehen kanssa?
Kondomi ei ole 100% suoja tauteja vastaan.
Että onnellista herpestä/kondylomaa/tippuria jne. vaan! Ei tarvita kun yksi huolimaton kerta.
Ei ole mitään eroa, pettääkö playoffeissa vai runkosarjassa.
Ei pointti ole se, että suhde kärsii jos pettää, vaan se että jotainhan se kertoo tunteistasi jos sinulla on tarve pettää. Minusta ainakin olisi ihan hirveää, jos joutuisin menemään sänkyyn jonkun muun kuin oman mieheni kanssa.
Kerrotko seikkailusi myös miehelle, eli onko ihan ok myös hänelle?
Saistpa itsekkin jossku noin löysän työn, jossa jää matkoilla aikaa harrastuksille.
Pettäminen jo sanana kertoo sen että se on paha juttu.
Olen sinunlaisesi ihmisen ns uhri. Avovaimo se harrasteli samaa ja luuli ettei koskaan jää kiinni. Mutta kun se oli uskoutunut reissujutuistaan sen kaverille ja kaveri sen miehelle ja mies on minun hyvä ystävä, niin kertoi minulle. Hän oli sanonut samaa kuin sinä kaverilleen. Sydän ei sure mitä silmät ei näe. Kun lähti taas työmatkalle toiseen kaupunkiin, niin pakkasin kamani ja häivyin. Kun hän palasi, niin alkoi paniikki, itku, ruikutus, anteeksipyyntö, terapiaan ehdottelu, armon pyyntöä, loputtomia viestejä ja puheluita. Sanoin, että miksi sua nyt kiinnostaa, kun sun asenne oli toinen sun frendilles ja uskoiduit täysin väärälle ihmiselle, kun se ei voi sietää pettäjiä, niin sitten uskoiduit hölmönä sellaiselle ihmiselle. Mun kaverin vaimo katkas välit mun exää ton asian takia. Se ihminen ei voi sietää tollasta touhua. Se ei tehnyt sitä mun takia vaan sen takia, koska ei voi sietää sellasia ihmisiä ympärillä. Nyt se leikkii edelleen masentunutta facebookissa ja päivittelee välillä kuinka kaipaa ja muuta älykästä. Näin olen kuullut, en tiedä kun ei olla missää kavereita. Vähän reilu vuosi kuitenkin jo aikaa.
Toivottavasti jäät kiinni ja jäät varmasti kiinni jossain vaiheessa.
Kyllä mua hirvittäisi lähteä ventovieraan mukaan. Se voi olla mikä hullu tahansa, huumaa ja tappaa.
Kahdeksan miestä, kuusi vuotta, harvemmin siis kuin yksi kerta puoleen vuoteen
On. Potku perseelle on ainoa vaihtoehto.