Kävin eilen yksin terassilla ja vaikken ollut edes laittautunut, ei mennyt kauan kun ensimmäinen miespuolinen henkilö lähestyi
Näkäjään keski-ikäinen ja läskikin kelpaa, kunhan on nainen. Olisin mielelläni nauttinut viinistä ja ilta-auringosta kauemminkin mutta alkoi ärsyttää niin että lähdin kotiin. Selittäkää miehet, miksi yksin baarissa/terassilla olevat naiset ovat vapaata riistaa?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Auttaiskohan kirja? Ei ole kokemusta, mutta jotenkin voisi kuvitella sen viestivän, että tämä neito ei ole nyt biletuulella, vaan nauttii rauhassa omasta ajasta.
Se on huvittavan ja typeryyden sekoitus mennä baariin lukemaan kirjaa. Yhden miehen olen nähnyt tekevän niin. Ei vissiin voinut kotonaan lukea? Mielestäni baariin mennään olemaan ihmisten kanssa ja ihan normaalia koittaa iskeä seuraa.
M47
On se niin pali kauhiaa ku joku tulee iskemään! Kuulostaa siltä et olit onnessasi ja tännekin piti tulla oikein ketju laittamaan. Osaan kuvitella miten seuraavat puoli vuotta jaksat repiä tästä juttua joka väliin. Ehkä ens kesänä joku tulee taas niin saat tuohtua uudestaan.
Enpä ole kokenut mokomaa "ongelmaa". Voi kun olisinkin😀 Rauhassa saa istua vaikka missä. T. Keski-ikäinen, normaalipainoinen eukko.
Saattoi olla joku yksinäinen vain joka näki et sinäkin olet yksin ja ajatteli et saatte molemmat juttuseuraa. On suomalaiset kyllä kummia, kun heti pienestä siosiaalisuudesta ahdistutaan. Ja me naiset sorrutaan siihen, että pidetään kaikkia moikkauksia iskuyrityksinä. Varsinkin jos et ole kauhean viehättävä ( sinun omat sanat: ylipainoa jne.) niin ehkä toinen vaan koitti olla ystävällinen. Ehkä sääli sua.
Vierailija kirjoitti:
Baariin mennän nimenomaan etsimään seuraa, jos sitä ei ennestään ole. Mikä on sinun tekosyysi mennä baariin?
Outo ajatus. Eikö ap kertonut menneensä nauttimaan viinistä ja ilta-auringosta?
Jos menee mukaan juttuun tyyppi innostuu liikaa ja sitten kun kiittää seurasta ja ilmoittaa lähtevänsä kotiin, yksin, tulee raivoamista ja nimittelyä.
Mies istuu terassilla viereiseen pöytään. Kuluu viisi minuuttia. Mies avaa suunsa.
”Kevättä pitelee...”
”SIKA!”
Uskoiskohan? Kyllä mulle kelpais, tai riippuu mehestä, pitää varmaan käydä itse kokeilemassa.
t. hoikka nainen, reilusti alle keski-iän
Vierailija kirjoitti:
Baariin mennän nimenomaan etsimään seuraa, jos sitä ei ennestään ole. Mikä on sinun tekosyysi mennä baariin?
Mun tekosyy oli viimeksi se, että juominen loppui kotona kesken ja ainoa paikka mistä sitä lisää sai oli baari. Luulin, että ihan niiden tarkoituskin on myydä sitä.
Tuon takia en lähesty suomalaisia naisia enää.
Antaa matalatason miehet lähestyä eli ne tyylin kaljuläski keski-ikäinen pertti, elämämkoululaine make, oleskelulupaa etsivä ali, horkkaa käyttävä kuumakalle juso jne voivat hoitaa hommat näitten prinsessoitten kanssa.
Itselläni on koulutusta ja kielipäätä sen verran että hyvin pystyin muuttamaan ulkomaille töihin.
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia en lähesty suomalaisia naisia enää.
Antaa matalatason miehet lähestyä eli ne tyylin kaljuläski keski-ikäinen pertti, elämämkoululaine make, oleskelulupaa etsivä ali, horkkaa käyttävä kuumakalle juso jne voivat hoitaa hommat näitten prinsessoitten kanssa.
Itselläni on koulutusta ja kielipäätä sen verran että hyvin pystyin muuttamaan ulkomaille töihin.
No mutta siinähän voittivat kaikki kun lähdit.
Onko ongelma tosiaan se että miehet lähestyvät sinua? Jää kotiin jos et halua jutella ihmisten kanssa. Minä olisin imarreltu jos joku lähestyisi. Tosin en käy baareissa ja olen naimisissa, mutta olis se kiva jos joskus joku mies sanoisi yhden kivan sanan. Oma mies vain pyrkii tekemään oloni mahdollisimman ikäväksi.