Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin eilen yksin terassilla ja vaikken ollut edes laittautunut, ei mennyt kauan kun ensimmäinen miespuolinen henkilö lähestyi

Vierailija
27.04.2019 |

Näkäjään keski-ikäinen ja läskikin kelpaa, kunhan on nainen. Olisin mielelläni nauttinut viinistä ja ilta-auringosta kauemminkin mutta alkoi ärsyttää niin että lähdin kotiin. Selittäkää miehet, miksi yksin baarissa/terassilla olevat naiset ovat vapaata riistaa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeinta mitä baarissa voi tapahtua on tosiaan se että joku tulee juttelemaan. Suosittelen kalsari- tai pussikaljakännejä.

Vierailija
2/32 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 ny taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä päällepäin voi tietää ketä saa lähestyä? Ihan normaalia etsiä seuraa baarista. Aina voi torjua kohteliaasti. Ei luulisi kenellekään koituvan mitään pahaa tällaisesta kohtaamisesta.

Toivoisin, että minuakin joskus lähestyttäisiin.

Vierailija
4/32 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu näin on. Silloin kun laittautuu huolella ja pukeutuu nätisti, ei miehet uskalla lähestyä. Mutta hiukset likaisena ilman meikkiä pieruverkkareissa sitten saakin huomiota ja ehdotuksia. Jeps, mä usein vetelenkin nykyään kalsarikännejä kotona, huomio alkanut ahdistaa, monestakin syystä.

Vierailija
5/32 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin mennän nimenomaan etsimään seuraa, jos sitä ei ennestään ole. Mikä on sinun tekosyysi mennä baariin?

Vierailija
6/32 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus tosiaan on fiilis, ettei halua että ketään lähestyy siinä mielessä. Siihen on ihan yksinkertainen kikka. Sormus nimettömään niin suurin osa passaa sut samantien, loput voi sitten lähettää pois siihen sormukseen vedoten. 

Vierailija
7/32 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30v kirjoitti:

No joskus tosiaan on fiilis, ettei halua että ketään lähestyy siinä mielessä. Siihen on ihan yksinkertainen kikka. Sormus nimettömään niin suurin osa passaa sut samantien, loput voi sitten lähettää pois siihen sormukseen vedoten. 

Naama norsunvitulle. PItää lähestymistä suunnittelevat loitolla.

Vierailija
8/32 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. En ole huomannut tuollaista "ongelmaa".

T. Keski-ikäinen läski

Vierailija
9/32 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva että ihminen otti kontaktia. Torjumisen taito on itse osattava, eikä syytellä muita turhista.

Vierailija
10/32 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olen tosin nuori, mutta lievän ylipainon rajoilla. Silti lähestyjiä riittää. Minua eivät tosin ne lähestymiset niin haittaa, jos kaipaan yksinäisyyttä niin jään kotiin tai menen vaikka rantakalliolle istumaan siiderin kanssa. Baariin menen vain silloin kun jaksan olla muiden ihmisten seurassa.

Vierailija
11/32 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo olisi kivaa. Tekisi mieli lähteä terdelle testaamaan :D Ja jättää sormus kotiin.

Vierailija
12/32 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeata on... Toisessa ääripäässä ovat sitten ne miehet joita kukaan ei lähesty koskaan ja ikinä. Ja jos itse yrität tehdä aloitetta, niin kohtelu on lähes aina hyvin tylyä ja itsetunnon murskaavaa.

Kumman sinä valitsisit? Itse varmaan ottaisin kuitenkin tuon naisten taakan kannettavakseni - siitäkin huolimatta, että osa lähestymistä olisi epämiellyttäviä kokemuksia.

Vierailija
13/32 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaiskohan kirja? Ei ole kokemusta, mutta jotenkin voisi kuvitella sen viestivän, että tämä neito ei ole nyt biletuulella, vaan nauttii rauhassa omasta ajasta.

Vierailija
14/32 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini ja ilta-aurinko. Juupa juu. Provo tai oman erinomaisuuden esittelyä, kun ei ole varaa Instaan.

Seuraavalla kerralla enempi arvostelukykyä ja mene tasokkaampaan baariin.

Vierailija
15/32 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaiskohan kirja? Ei ole kokemusta, mutta jotenkin voisi kuvitella sen viestivän, että tämä neito ei ole nyt biletuulella, vaan nauttii rauhassa omasta ajasta.

Ei auta. Terveisin nainen pieruverkkareissa ilman meikkiä (kommentoin tuohon ylemmäs).

Vierailija
16/32 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitä päällepäin voi tietää ketä saa lähestyä? Ihan normaalia etsiä seuraa baarista. Aina voi torjua kohteliaasti. Ei luulisi kenellekään koituvan mitään pahaa tällaisesta kohtaamisesta.

No jos joku näyttää keskittyvän sen oman viinin liittämiseen ja ei hae katsekontaktia muihin baarissa olijoihin ,niin voi päätellä ettei tyyppi ole seuraa hakemassa. Aina pitää miesten pilata kaikki.

Vierailija
17/32 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baariin mennän nimenomaan etsimään seuraa, jos sitä ei ennestään ole. Mikä on sinun tekosyysi mennä baariin?

Ei . Baarien tehtävä on ensisijassa tarjota juomaa ja syömistä. Mahdollisesti viihdettä.

Vierailija
18/32 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäistä naista uskaltaa lähestyä 👍 Moni mies tsekkaa onko sormusta niin sillä onnistuu hämätä jos niin haluaa.

Vierailija
19/32 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos joku näyttää keskittyvän sen oman viinin liittämiseen ja ei hae katsekontaktia muihin baarissa olijoihin ,niin voi päätellä ettei tyyppi ole seuraa hakemassa. Aina pitää miesten pilata kaikki.

Ei päde kaikkiin. Mä salaa olen mielissäni huomiosta, vaikka teeskentelenkin puuhaavani omiani. En toki aina. Nykyään tosiaan harrastan enemmän kalsarikännejä kotona.

Vierailija
20/32 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeata on... Toisessa ääripäässä ovat sitten ne miehet joita kukaan ei lähesty koskaan ja ikinä. Ja jos itse yrität tehdä aloitetta, niin kohtelu on lähes aina hyvin tylyä ja itsetunnon murskaavaa.

Kumman sinä valitsisit? Itse varmaan ottaisin kuitenkin tuon naisten taakan kannettavakseni - siitäkin huolimatta, että osa lähestymistä olisi epämiellyttäviä kokemuksia.

Luulet siis, ettei olisi naisia, joita ei koskaan lähestytä?