Miksi miehiä kiinnostaa vain paljastavasti pukeutuneet naiset?
Eihän naisiakaan kiinnosta paljastavasti pukeutuneet miehet. Itse ainakin saan sellaisista paidattomista/pieneen riekaletoppiin pukeutuneista miehistä jotenkin aivottoman kuvan.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mikset kysy miksi naiset pukeutuvat paljastavasti? Miksi hyökkäät miehiä kohtaan?
Ajatelkaa jos miehet pukeutuisivat kuin iso osa naisista? Olisi toppausta ja low cuttia. Push uppia ja läpinäkyvää. Paidat auki napaan asti. Topattuhauis ja kalsareissa sukka.
En olekaan ennen miettinyt asiaa 😂 mehän näytetään itse asiassa aika naurettavilta me naiset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa vai? Joudun pukeutumaan peittävästi, mutta sepä se vasta kiinnostaakin.
Mitä alapeukutat? Sinä et ole minä, joten et millään voi tietää.
Älä niistä välitä. Alapeukuttavat kun eivät itse saa huomiota kuin puolialastomina.
AP paljasti syyn jo avauksessa. Miehiä kiinnostaa paljastavasti pukeutuvat naiset juurikin siitä syystä, että heistä saa aivottoman kuvan. Toisin sanoen miehet olettavat heidän olevan helppoja ja paljastava pukeutuminen jättää vähemmän sijaa yllätyksille, eli on helppo valita oman maun mukainen yksilö.
Tämä ei välttämättä ole fakta, mutta kuitenkin mahdollinen syy.
No enpä nyt tiedä, eiköhän se riipu ihan yksilöstä :D
Kyllä mulla on aina vientiä ollut vaikka pidän itseni vaatetettuna, välillä jopa pullukampana. Nytkin olin muutaman kuukauden raksalla töissä eli päällä aina likaiset ja pölyiset raksahousut ja kolme kokoa liian iso bändipaita ja työkaverimies ihastui.
Veikkaan, että suurinta osaa miehiä viehättää iloisuus, ystävällisyys ja lempeys kauniiden kasvojen ja hymyn kera.
Ne tissien kuolaajat on oma ryhmänsä.
Kiinnostaa? Mitä ihmettä? Ei himotus ole sama asia kuin kiinnostus!
Koska puolialaston nainen vaikuttaa itsevarmalta alfanaaraalta, joka kulkee omia polkujaan ja osaa suojella ja huolehtia miehestä vaikeissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljastavasti pukeutunut Tarja Halonen, mmmmmmm.... uuh beibe! Tarviiko tätä edes selittää?
Ei mutta miksi miehiä ei kiinnosta ne hyvännäköiset naiset jotka ei halua paljastella? Kyllä minä naisena näen onko mies hyvännäköinen vaikka hänellä olisi ihan tavallinen t-paita ja farkut jalassa. Sen sijaan tavallinen t-paita ja farkut hyvännäköisillä naisilla ei kyllä saa miehiä kiinnostumaan.
Ap
Kuinka niin ei?
Tiukat farkut ja tyköistuva t-paitahan on hyvinkin vartalon muodot paljastava asukokonaisuus.
Kyllä minä zoomailen sellaisiin sonnustautuneita naisia, jos muuten ovat silmää miellyttäviä.
Suositeltavia kursseja 1) Yleistäminen ja miesten syyllistäminen kollektiivisesti 2) Biologia 1 -Biologian perusteet. Olkaa hyvä.
Kaada ihan vaan ittelles. Parhaat kiksit saan kyllä peittävästi fetishvermeisiin pukeutuneista naisista.
Näkee vain valitettavan harvoin :S
Mitä alapeukutat? Sinä et ole minä, joten et millään voi tietää.