Missä vaiheessa tapailua kannattaa kertoa naiselle rikostaustasta?
Mietin vain.. olemme tapailleet kohta puoli vuotta ja näyttää että suhde on syventymässä vakituiseksi. Kannattaako kertoa ollenkaan? Tosiaan rikollisen elämä on minulla nyt menneisyydessä.
-ExBadBoy33
Kommentit (36)
Riippuu, mitä on tehnyt. Joku kannabiksesta kiinni jääminen on vähän eri asia kuin vaikka pahoinpitely. Jälkimmäisen kaltaiset tapaukset olisi parempi kertoa pikimmiten.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, mitä on tehnyt. Joku kannabiksesta kiinni jääminen on vähän eri asia kuin vaikka pahoinpitely. Jälkimmäisen kaltaiset tapaukset olisi parempi kertoa pikimmiten.
Entäs seksuaalinen väkivalta?
Ei sitä todellakaan "ensitreffeillä" tarvitse kertoa, mutta kyllä jossain vaiheessa pitää kertoa. Nainen tuskin välittää, jos olet joskus menneisyydessä varastanut "nakkeja", mutta jos on t appanut tai r aiskannut jonkun, niin sen nainen varmaan haluaa tietää jo aikaisessa vaiheessa. Ainakin ennen kuin harrastetaan seksiä, mutta sitten voi olla että seksiä ei tulekaan.
Jätin kertomatta huume, seksuaali ja väkivaltarikoksistani. Ei kuulu nykyiseen elämääni, joten ei ole naisystäväni asia.
Siinä vaiheessa kun se on ex.
Todennäköisesti on tollanen heti kun kerrot...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse haluaisin todellakin tietää, jos mies on tuollaista harrastellut. Eihän se toki kaikille naisille ole mikään deal breaker, mutta minulle olisi.
Mielellään ennen kuin pistät eukon tai jonkun sen sukulaisen kylmäksi.
Jos et kerro ja saakin jostain tietää, niin vaikutat edelleen rikolliselta, asioita salaavalta, epäluotettavalta nulkilta. Kannattaa siis kertoa ihan itse.
En katsoisi päivääkään ukkoa, jolla ei ole rotia ottaa vastuuta tekemisistään.
Kerro heti alkuun. Se on vain meriitiä.
Kyllä tässä vaiheessa olisi jo hyvä kertoa
Entä jos tilillä on YKSI perusmuotoinen huumerikos josta tuli ehdollista vankeutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse haluaisin todellakin tietää, jos mies on tuollaista harrastellut. Eihän se toki kaikille naisille ole mikään deal breaker, mutta minulle olisi.
Lähes kaikille on.
Jos teillä kesti noin kauan päättää, haluatteko ruveta seurustelemaan, niin miksi riskeerata? Mikä on motivaatiosi kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen väkivalta on väkivaltaa. Kuten arvata saattaa ymmärrettävistä syistä luultavasi suurimmalle osalle naisista iso deal breaker.
Mites muuten, jos nainen ihan suoraan tai edes kautta rantain KYSYY rikollistaustoista, vastaatteko totuudenmukaisesti vai valehteletteko?
Itsellä tämä kysymys nimittäin on heti ensimmäisten treffien asioita. Päältä päin ei ihmisestä ikinä näe historiaa, niin moni hyvissäkin töissä tai vaikka politiikassakin mukana oleva henkilö on tehnyt menneisyydessään kaikenlaista epäilyttävää, joten todellakin kysyn. Toki vastaus pitää ottaa teon mukaan ja suhteuttaa nykypäivän henkilöön, mutta kyllä se silti vaikuttaa. Ja ihmettelen, jos joku puolikin vuotta voi tapailla ilman että nousee esille.
Kysykää aina, kenen kanssa olette alkamassa jutulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikille on.
Jos ei ole lapsiin kohdistunut aika iso osa naisista suvaitsee.
Minun mieheni kertoi kahden- kolmen viikon jälkeen.
Kannattaa kertoa. Valehtelu ei kannata.