Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikaa työtä. Ei järkevä mies haluaa tyttöystävää, joka on kuin toinen työ.

Vierailija
27.04.2019 |

Ainakin toinen työ maksaisi jotain palkkaa siitä.

Rakastan haasteita, mutta tiedän huonon sijoitetun pääoman tuoton, kun näen sellaisen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista rajoittaa miestä, joko tietoisesti tai tietämättään. Kun mies paneutuu huolellisesti johonkin pitkiä aikoja, vuosia tai vuosikymmeniä, niin hän voi saada aikaan jotain suurta. Nainenhan ei tällaista pääsääntöisesti ymmärrä vaan alkaa kitistä ties mistä asiasta. "No nyt on lähdettävä sisustuskauppaan"; "Sinä et ymmärrä minua"; "Enko minä ole tärkeä" ym ym ym. ja muut keskittymistä häiritsevät kiukuttelut joista ei edes aina tiedä mistä ne johtuvat.

Tesla, Newton ym. muutamat muut nerot eivät antaneet naisten häiritä töitään. Einsteinillä oli naisia, mutta oli alun jälkeen hyvinkin kylmä ja keskittyi töihinsä. 99 % miehistä tottelee vaimoaan ja pyrkii tätä miellyttämään. Energia menee joko vaimon miellyttämiseen, lepyttämiseen tai töihin jotka vaimo määräsi.

Joitakin naisia on jotka tukevat aidosti miestään, kuten Sibeliuksen Aino. Kun mies luo, hänen pitää antaa luoda.

Niin se vaan menee, että parisuhde rajoittaa ihmistä, kumpaakin osapuolta. Onneksi parisuhde on kuitenkin vapaaehtoinen ja jokainen voi tänäpäivänä olla sinkku ja omistautua mille haluaa. Elämä on valintoja.

Ei se rajoita jos sen ei anna rajoittaa. Naiset ne etupäässä vaativat, käskevät ja kitisevät. Oli lapsia tai ei. On tämä nähty niin monta kertaa. Säälittää jotkut kaverit, miten ei voi esim. kalalle lähteä muutamaksi tunniksi ennen kuin tarkistaa asian vaimolta!

Itserakkautesi takia et usko mutta aika moni mies sanoo että vaimo ei anna lähteä, vaikka mies ei oikeasti vain viihdy tuon seuraa kinuavan "kaverinsa" kanssa.

Vierailija
22/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa, että palstalla úlisevat kelttimiehet olisivat laumoittain tesloja, sibeliuksia tai davincejä. siinä joukossa ei todennäköisimmin ole ainuttakaan, joka saisi mitään isoa aikaan muualla kuin vessanpytyllä äidin sunnuntailounaan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies rakastaa työtänsä.

Eipä mulla muuta ❤️

Vierailija
24/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehetkin osaa olla työläitä. Varsinkin sellaiset, jotka eivät osaa siivota omia jälkiään. Mulle riittää, että joudun siivoamaan omat sotkuni. Parisuhteessa on kyllä kiva olla, mutta yhteenmuuttoa harkitsisin kyllä todella pitkään.

Vierailija
25/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on naisystävä. Pojalla on tyttöystävä. Jos cisheteroista puhutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan