Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette vappuna? :)

Vierailija
27.04.2019 |

Me mennään poikaystävän kanssa Gambiaan maanantaina, hän sanoo että mua odotaa yllätys siellä.

Mitäs te meinaatte?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattona paistan munkkeja, sima on tekeytymässä. Muutamia vieraita käy silloin aattoiltapäivänä simalla ja munkilla. Vappupäivänä ihan kotona, iltavuoroon töihin, niin jää juhliminenkin vähiin. Mies vapailla, ja vielä kotona asuva poika hummailee omiaan. Siinäpä se.

Vierailija
22/33 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuaattona grillataan täytettyjä paprikoita ja sieniä ja possun sisäfileepihvejä vihersalaatilla, jälkkäriksi lemon curd- jäätelöä cavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihon ja katson breaking badia.

Vierailija
24/33 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vedetään lärvit ja nuksutellaan koko ajan.

Kateeksi käy. Itse varmaan kituutan selvinpäin. Roikun netissä, vahtaan telkkaria ja totean ettei naista haluta.

Mites jos telkkarin vahtaamisen ja netissä roikkumisen sijaan panostaisit vähän? Sanot naiselle, että haluaisit viettää aikaa yhdessä, ostat kuohuvaa, lähdette vaikka kaupungille katsomaan hulinointia ja teette jotain yhdessä? Ostat vaikka kukan vappulahjaksi. Keksit jotain yhteistä kivaa.

Ei varmaan ketään sytytä jos mies vaan löhöää sohvalla ja välillä kinuaa seksiä 😯

Hitto mitä miehiä.

Olen kokeillut vaikka mitä ja siksi se on mennytkin tähän netti ja telkkari linjalle. Nyt iski tämmöinen kuiva kausi juomiin ja en katkaise sitä vapun takia. Mieli kyllä tekisi juoda nytkin. Huoh tää on tylsää.

Vierailija
25/33 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateeksi käy. Itse varmaan kituutan selvinpäin. Roikun netissä, vahtaan telkkaria ja totean ettei naista haluta.

Ei ihmekään jos ei haluta. Hänellä varmaan riittää tekemättömiä kotitöitä aamusta iltaan pitämään kiireisenä ja sinä et liikauta evääsikään tehdäksesi oman osuutesi.

Vierailija
26/33 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän kännit ja poltan hyvää pilveä, nyt kun kerrankin satuin saamaan lempilajikettani!

Vierailija
27/33 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipasen mönkkirönkeleitä 😁

Vierailija
28/33 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan naija naputtaa naapurin vanhaa homoapeppuun.

Vierailija
29/33 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä siirretään vappu perjantaille. Olen siis keskiviikkona töissä.

Vierailija
30/33 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmekään jos ei haluta. Hänellä varmaan riittää tekemättömiä kotitöitä aamusta iltaan pitämään kiireisenä ja sinä et liikauta evääsikään tehdäksesi oman osuutesi.

Joo sovitaan että noin kun eihän naisessa voi ikinä olla mitään syytä.

Vierailija
31/33 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedän kännit ja poltan hyvää pilveä, nyt kun kerrankin satuin saamaan lempilajikettani!

Tuo kuulostaa hyvältä vaikka itse jättäisin hyvän lajikkeen kanssa alkoholin pois.

Vierailija
32/33 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin netissä roikkuen ja telkkaa katsoen.Olen nettideiteil yrittänyt saada jotain sutinaa mutta ei kukaan halua tavata,kadotaan vain kesken kirjoittelun,

Vierailija
33/33 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lajike?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi