Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liberaalit vievät vapauteni

Vierailija
27.04.2019 |

Liberaalit väittävät kannattavansa kaikkien vapautta, mutta tämähän on looginen mahdottomuus. Minä kaipaan vahvasti johdettua vahvaa valtiota, joka sanelee ne arvot, joita seuratessaan kansakunta saa loistaa. Minun ihannevaltioni ei voi toteutua yhtä aikaa liberaalin valtion kanssa. Ihannevaltioni ei jätä ihmisiä heitteille vaan sanelee heille, kuinka suomalaisina eletään. Yksilö itse on liian heikko määrittääkseen sen, mikä on juuri hänelle parasta.

Jussi Halla-ahossa on yksi suuri vika eli uskonnottomuus. Millä tuulesta temmatuilla arvoilla hän sitten voisi johtaa Suomen kansaa? Minä kannatan yhä kotia, uskontoa ja isänmaata, eikä näitä nykyään kannata moni poliitikko. Mielestäni ihana Laura Huhtasaari olisi paras johtaja vahvalle, itsenäiselle Suomelle. Olisi suuri kunnia nousta loistoon hänen jalanjäljissään. Vahva johtaja vie kansansa pelastukseen tai perikatoon ja hänen mukanaan me seisomme tai kaadumme. Uskonnonvapaus on kuolleena syntynyt ajatus, koska valtio ei ole niin julma, että jättäisi näin suuren asian ihmisten itse päätettäväksi. Valtion on osoitettava uskon totuus antamalla kristillisille taholle etuuksia, joita muilla ei ole. Kristityt ovat yhä enemmistönä ja tulevat aina olemaan, mikäli kaipaamani vahva valtio pelastaa kansakunnan yhtenäisyyden. Jos kaikilla on uskonnonvapaus, kadotukseen menevien ihmisten osuus väestöstä kasvaa, mikä on kestämätöntä. Kun maan puhtaaksi kirjoitettuina arvoina ovat koti, uskonto ja isänmaa, ovat nämä asiat myös toisistaan erottamattomat, jolloin Kristuksen hylkääminen on myös maanpetos. Suomalaisuutta ja kristinuskoa ei voi nähdä toisistaan erillisinä kokonaisuuksina tässä maassa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö sä myös piiskaamisesta. Sellainen Domina voisi sopia sulle.

Vierailija
2/15 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ehkä onnellisempi muslimina Isisin riveissä kuin suomalaisena Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oudoksuttaa se Espoon liberaali piispa joka eväisi tilan konservatiivisemmilta näkemyksiltä kirkossa. Eli tilaa ei muiden ajatuksille enää ole jos liberalismista on tehty ainoa totuus. Onko joku kysynyt Jumalan mielipidettä?

Vierailija
4/15 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua oudoksuttaa se Espoon liberaali piispa joka eväisi tilan konservatiivisemmilta näkemyksiltä kirkossa. Eli tilaa ei muiden ajatuksille enää ole jos liberalismista on tehty ainoa totuus. Onko joku kysynyt Jumalan mielipidettä?

Onko Jumala ikinä vastannut kenellekään sellaisessa joka ei ole pakkohoidossa?

Vierailija
5/15 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa ole mitään liberaaleja arvoja ajavia puolueita, ainakaan talouspolitiikassa.

Vierailija
6/15 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit ehkä onnellisempi muslimina Isisin riveissä kuin suomalaisena Suomessa.

Olipa ihan harvinaisen typerä kommentti!!

Eihän hyvä voi kääntyä pahaksi, tai voi mutta ei halua, jos on oikeasti uudestisyntynyt kristitty ja rakastaa Jeesusta Kristusta koko sydämestään.

Sellainen uskova ihminen ei halua tehdä mitään pahaa toisille ihmisille, toisin kun is.la-min vi.hauskonto

Vierailija
7/15 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallinenKysymys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Jumala ikinä vastannut kenellekään sellaisessa joka ei ole pakkohoidossa?

Toivon että sinulle vastaa, jos näin ei kerta vielä ole tehnyt. 🙂

Vierailija
8/15 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei sinulla mitään vapauksia koskaan ole ollutkaan. Olet nöyrästi harhojasi vallassa konttaava anelija.

Vierailija
9/15 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"antamalla kristillisille taholle etuuksia, joita muilla ei ole"

Eikö se taivaspaikka ikuisen tulimeren sijaan riitä?

Vierailija
10/15 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ollut jo hyvin kauan kristitty, mutta minä en usko sellaiseen valtioon, jossa saneltaisiin, kuinka ihmisen tulee elää, kyllä Jumala on antanut ihmisille ihan omat aivot ja valinnanvapauden, jota voimme käyttää joko hyviin tai huonoihin asioihin.

JOS on Raamatun opit opiskeltu ja kirkkaana mielessä, ei tarvitse ketään ylhäältäpäin sanelemaan, kuinka pitäisi missäkin tilanteessa tehdä, sillä Jumala itse puhuu sen opiskellun Sanansa kautta ihmiselle aika paljon mikä on jumalista ja viisasta tehdä missäkin tilanteessa.

Sitten on sellaisia harmaita alueita, jotka saa vaan itse päättää rukoiltuaan, että kuinka asiat tekisi. 

Vierailija
11/15 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi jotka Jumalaa rakastavat. ✨

Vierailija
12/15 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

setämiehet vievät vapauteni olla vaippahomo

Vierailija
13/15 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla kokonainen valtio? Eikö riittäisi sopiva yhteisö, jossa yhteisön johtohahmot päättävät, mitä yhteisön muut jäsenet saa tehdä ja mitä ei? Tällaisia on maailmassa vaikka kuinka paljon ja jos mikään ei niistä miellytä, sinulla on täysi vapaus perustaa juuri sellainen yhteisö kuin haluat. 

Vierailija
14/15 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveän paljon olet nähnyt vaivaa siihen nähden, että provo on näin huono.

Vierailija
15/15 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveän paljon olet nähnyt vaivaa siihen nähden, että provo on näin huono.

Pakko olla provo. Ei näin tyhmiä ihmisiä voi oikeasti olla olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan