Mistä johtuu jatkuva valkovuodon tulo nuorella naisella?
Valkovuotoa tulee ihan hirveästi kokoajan, aina oikeastaan. Olen nuori ja hoikka nainen, jos sillä nyt on asiaan edes mitään merkitystä. Vähän sellainen olo kun olisi ovulaatio kokoajan päällä. Inhottavaa kun stringit likaantuu heti.. Mikä voi olla syynä..?
Kommentit (20)
Harrasta paljon seksiä. Se voi auttaa.
Huomaa, että on miehen kirjoitus:
Valkovuotoa kuuluu tulla
Hoikkuus ei vaikuta asiaan
Miksi piti mainita stringit? Taidat olla se stringipervo taas
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies.
Kiva kun ei saa enää mitää neuvoja. Olen 23- vuotias nainen ja tämä on inhottava vaiva. Bakteerivagioosi on joskus aikoinaan ollut, voiko se olla uusinut ja saako ilman reseptiä lääkettä? Ap
Yh. Pukeudu kunnolla, käytä pikkuhousunsuojia ja mene kyselemään gyneltä. Tai googlaa edes.
(Saa stringeihin suojia.)
Vierailija kirjoitti:
Valkovuotoa kuuluu tulla
Kuuluuko sitä tulla jatkuvasti paljon? Välillä luulee housuunsa pissanneen kun niin paljon tulee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yh. Pukeudu kunnolla, käytä pikkuhousunsuojia ja mene kyselemään gyneltä. Tai googlaa edes.
(Saa stringeihin suojia.)
Mitä meinaat tolle "pukeudu kunnolla" ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies.
Kiva kun ei saa enää mitää neuvoja. Olen 23- vuotias nainen ja tämä on inhottava vaiva. Bakteerivagioosi on joskus aikoinaan ollut, voiko se olla uusinut ja saako ilman reseptiä lääkettä? Ap
Voi olla uusinut ja mielestäni saa ihan ilman reseptiä. Käy apteekissa.
Lakkaa käyttämästä stringejä. Se naru hinkkaa kakkabakeerit pyllystäsi ja kuljettaa ne sinne minne ne eivät kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Valkovuotoa kuuluu tulla
Ei miehet osaa puhua mistään ovulaatiosta ja valkovuodosta.
Kyllä bakteerivaginoosi voi uusia ja kaikki antibiootit ovat Suomessa onneksi reseptillä, eli gynekologille mars!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies.
Saa kyllä ilman reseptiä mutta pitäisi hieman selittää farmaseutille oirekuvaa jotta tietäisi onko sieni- vai bakteeri-infektio.
Tarv yl.lääkärille tai gynelle.
Lopeta sheivaus/sokerointi jne, alapäässä kuuluu olla karvoja, että herkät paikat on suojassa.
Nuoret naiset kärsii noista tulehduksista, kun eivät ymmärrä oman pyhinpänsä perusasioita!!!!
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo, perverssi.
Lopeta ite toi älytön jankkaaminen. En tiedä mistään stringipervosta. Jos tämä keskustelu tekee nyt näin pahaa niin painu pois täältä!!!
Ap
Ja 14 tarkoittaa esim Vagifemiä tai Canestenia. Näitä saa ilman reseptiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkovuotoa kuuluu tulla
Miksi piti mainita stringit? Taidat olla se stringipervo taasEi miehet osaa puhua mistään ovulaatiosta ja valkovuodosta.
No tämä osaa. Oikein hekumoi nuoresta hoikasta stringinaisesta. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä bakteerivaginoosi voi uusia ja kaikki antibiootit ovat Suomessa onneksi reseptillä, eli gynekologille mars!
No en kyllä mene gynekologille. Olen ymmärtänyt, että ihan soittamalla saa reseptin jos on aiemmin ollut sama vaiva ja lääke sopinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä mene gynekologille. Olen ymmärtänyt, että ihan soittamalla saa reseptin jos on aiemmin ollut sama vaiva ja lääke sopinut.
Eihän mies sinne voikaan mennä.
Hus pois, Stringi-Pervo!