Mä en kyllä kestä katsella tuota Antti Rinnettä joka päivä.
Nyt sitä joutuu katsomaan 4v joka päivä. KIITOS saa....ta...na teille sdp kommunisti äänestäjille.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan siinä se menee kuin kuka muukin tahansa. Ei sitä Sipilän naamaakaan niin herkkua ollut katsoa, mutta menipä se neljä vuotta siinäkin. Ja välillä on vapaapäiviä, ei tarvi joka päivä nähdä, kun ovat lomalla nämä ministeritkin.
Niin, mutta se Rinteen jokellus ja sönkötys on NIIN tuskallista kuultavaa ja nähtävää!!
Ei pääministerin tarvitse olla mikään puhemestari. Itse ainakin yleensä ymmärrän ihan hyvin kuitenkin Rinteen puheiden sisällön. Kannattaa keskittyä varsinaiseen sisältöön eikä ulkonaisiin seikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannattais paljoa hehkutella enemmistöillä tai suurimmuudella. Esim mikä on kahden seuraavan kannatus yhteenlaskettuna. Alle viidennes Suomen kansasta joka tota sakkia äänesti, ei ole minkään sortin enemmistö.
No eihän ne enää sitä hehkutakaan. Mutta eihän sitä nyt anneta kädet ojossa ohjia muille, ei sitä tekisi persutkaan, jos tilanne olisi se, että niillä olisi parin kymmenyksen etumatka.
Vierailija kirjoitti:
Oon periaatteessa demarikannattaja mutta en kans jaksa yhtään mitään Rinteen lööperijuttuja. Siinä on kyllä niin tyypillinen kansanedustaja diipadaapakommenttiensa kanssa. Harmi että on demareiden johdossa tuommoinen hahmo.
Todella vaikea ymmärtää, miksi keski-ikäiset ja vanhemmat miehet ovat sitä mieltä, että tämä Rinne palkintona jostain aiemmasta kannattaa pitää puolueen puheenjohtajana. Hänen johdollaan saatiin nippanappa yhden edustajan voitto vaaleissa, kun oli sairaslomalla Sanna Marinin esiintyessä vaalitenteissä SDP:n johto oli huikea. Puheenjohtajavaaleissa ulos pelattu nuori mies Lindtman olisi taatusti myös suositumpi, selkeämpi, osaavampi ja fiksumpi.
Tässä käy niin, että seuraavissa eduskuntavaaleissa Perussuomalaiset on ylivoimaisesti suurin puolue, kokoomus kovana kakkosena (koska hyväosaiset eivät hylkää omiaan) ja SDP sekä Keskusta putoavat pienpuolueiksi. Ja ihan hyvä niin.
Orpoko pressaksi!!??? XD
Eihän sellaista omahyväistä pikku-ukkoa, voi kukaan nauruhöröttämättä katsoa!!??