Mä en kyllä kestä katsella tuota Antti Rinnettä joka päivä.
Nyt sitä joutuu katsomaan 4v joka päivä. KIITOS saa....ta...na teille sdp kommunisti äänestäjille.
Kommentit (24)
Ihan siinä se menee kuin kuka muukin tahansa. Ei sitä Sipilän naamaakaan niin herkkua ollut katsoa, mutta menipä se neljä vuotta siinäkin. Ja välillä on vapaapäiviä, ei tarvi joka päivä nähdä, kun ovat lomalla nämä ministeritkin.
Oletko töissä Valtioneuvostossa vai miksi joudut koko ajan katselemaan? Tai oletko hänen avustajansa ehkä?
Oon periaatteessa demarikannattaja mutta en kans jaksa yhtään mitään Rinteen lööperijuttuja. Siinä on kyllä niin tyypillinen kansanedustaja diipadaapakommenttiensa kanssa. Harmi että on demareiden johdossa tuommoinen hahmo.
Ap, saatat olla väärässä. 8v voi mennä putkeen.
Arvelen, että pääministerin hommassa on liian pieni liksa.
Sitä saa mistä maksaa.
En myös. Artikulointi on jotenkin unista, vähän epäselvää ja pelkään pojattytöt sammakoita.
Artikulointi on kuin jollain Kallion kolleilla. Mä ja sä.....ministerit ei puhu slangia jos haluavat olla vakuuttavia.
Onko ikävä Sipilän norsunv#ttulärviä?
Vierailija kirjoitti:
Artikulointi on kuin jollain Kallion kolleilla. Mä ja sä.....ministerit ei puhu slangia jos haluavat olla vakuuttavia.
sori siitä :(
Minua alkoi huolella riepoa Matti Vanhasen lärvi silloin pm-kaudella.
Onko joku pääministeri, jonka omana aikananne ei olisi rieponut?
No Esko Aho se vasta olikin ja Stubb. Mutta ei edes olleet köyhien taskuilla ja työaikaa pidentämässä ja palkkaa laskemassa, kuin Sipilä ja Orpo. Orpo varmaan haalii pressaksi itseään.
Sinänsä on ihan hyvä, että politiikasta keskustellaan. Ei vielä edellisten eduskuntavaalien aikaan puhuttu näin paljon tälläkään palstalla, ei todellakaan puitu hallituksenmuodostumista ja mitä tunnustelija kysyy muilta puolueilta. Vaikka keskustelusta on 75 % ihan tuubaa, niin kyllä siinä ihmisten tietoisuus lisääntyy kuitenkin. Sellaisetkin, jotka ovat miettineet korkeintaan miten äänestäisi Euroviisuissa, ylipäätään tulevat tietoisemmiksi yhteiskunnan toiminnoista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan siinä se menee kuin kuka muukin tahansa. Ei sitä Sipilän naamaakaan niin herkkua ollut katsoa, mutta menipä se neljä vuotta siinäkin. Ja välillä on vapaapäiviä, ei tarvi joka päivä nähdä, kun ovat lomalla nämä ministeritkin.
Niin, mutta se Rinteen jokellus ja sönkötys on NIIN tuskallista kuultavaa ja nähtävää!!
Vierailija kirjoitti:
Oletko töissä Valtioneuvostossa vai miksi joudut koko ajan katselemaan? Tai oletko hänen avustajansa ehkä?
Kyllähän näitä pässinpäitä näkee miltei joka päivä uutisissa tai lehdissä - halusi tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Oon periaatteessa demarikannattaja mutta en kans jaksa yhtään mitään Rinteen lööperijuttuja. Siinä on kyllä niin tyypillinen kansanedustaja diipadaapakommenttiensa kanssa. Harmi että on demareiden johdossa tuommoinen hahmo.
Rinnehän on juuri sellainen demari kuin demarit yleensäkin ovat. Edellinen puheenjohtaja Jutta Urpilainen lipesi puolueen linjasta aika paljon ja luultavasti sen takia hänet vaihdettiin.
Lipponen prkl varsinainen kokoomusdemari
Ei kannattais paljoa hehkutella enemmistöillä tai suurimmuudella. Esim mikä on kahden seuraavan kannatus yhteenlaskettuna. Alle viidennes Suomen kansasta joka tota sakkia äänesti, ei ole minkään sortin enemmistö.
Suomen kansa kärsii persuista joka päivä.