Miksi Timo Soini avautuu ip-lehdissä vaikka aiemmin kertoi olevansa "vapaa mies"
Kommentit (43)
Eikö ukko osaakaan jättää kansaa rauhaan?
Minä luulen, että toimittaja on kysellyt.
Se tais vasta tajuta, että menetti puolueensa.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että toimittaja on kysellyt.
Ei sitä pakko ole vastata.
"En ole katkera, mutta..."
Sen Soinin kirjoituksen voi kiteyttää tuohon.
:-D eikö vapaalla miehellä saa olla mielipiteitä? Persukaaderien mielestä ilmeisesti ei.
Vierailija kirjoitti:
"En ole katkera, mutta..."
Sen Soinin kirjoituksen voi kiteyttää tuohon.
Haukkuu ihmisiä pyötäilystä vaikka itse melkein sairaalassa liian vähän liikkumisen takia.
Vierailija kirjoitti:
:-D eikö vapaalla miehellä saa olla mielipiteitä? Persukaaderien mielestä ilmeisesti ei.
Soinin "mielipiteet" ovat vain haukkuja.
Timo Soini on fiksu mies. Hänen ainoa virheensä oli vallan sokaisemana päästää näätä Jussi Halla-Aho puolueeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niihän ne kaikki kriittiset mielipiteet persuista :-D
Vierailija kirjoitti:
Timo Soini on fiksu mies. Hänen ainoa virheensä oli vallan sokaisemana päästää näätä Jussi Halla-Aho puolueeseensa.
Halla-aho, saatana soikoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niihän ne kaikki kriittiset mielipiteet persuista :-D
Timo haukkuu kyllä myös Rinteen, vihreät ja vasemmistoliiton.
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa, että hän vielä tällä hetkellä antaa lausuntoja ulkoministerinä. Kyllä tuo henkilöihin menevä katkeruus olisi hyvä osata peittää. Missä ovat nyt Soinin leppoisat sutkaukset?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, missä se fiksuus näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa, että hän vielä tällä hetkellä antaa lausuntoja ulkoministerinä. Kyllä tuo henkilöihin menevä katkeruus olisi hyvä osata peittää. Missä ovat nyt Soinin leppoisat sutkaukset?
Tai toimitusministerinä.
Taitaa luopumisen tuska olla Timolle suuri kun ei enää voi ajella valtion piikkiin audilla, muka yhteisiä asioita hoitamassa.
Ei välttis käy hyvin, masentuminen odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, missä se fiksuus näkyy?
Kirjoittaja sekotti takinkäännön ja fiksuuden.
Soini on virkaatekevä ulkoministeri, joka antoi haastattelun sitä pyytäneelle iltapäivälehdelle.
Näköjään tästäkin voi joku (=eräs puolue) uhriutua
Vierailija kirjoitti:
Soini on virkaatekevä ulkoministeri, joka antoi haastattelun sitä pyytäneelle iltapäivälehdelle.
Näköjään tästäkin voi joku (=eräs puolue) uhriutua
Timo on harhainen ja kuitenkin haukkuu muita.
Sepä se, kun on pakko suoltaa niitä mielipiteitään