Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostuin miehestä treffisivustolla, mutta en ole hänen ihannekumppaninsa

Vierailija
27.04.2019 |

Menin tästä huolimatta juttelemaan hänelle ja nyt olemme jutelleet pitkään, koska tulemme niin hyvin juttuun.

Nyt olen alkanut miettiä, että kun tapaamispäivä koittaa, onkohan se hänelle ongelma etten vastaakaan hänen ihannenaistaan? Kuinka paljon ihanne-listauksilla on tosielämässä väliä? Millaisia kokemuksia teillä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, jos mies ei kohtele sua kuin olisit paras asia mitä hänelle on tapahtunut niin ei kannata.

Se on tietenkin harmi jos muuten tullaan toimeen hyvin, mutta parisuhteeseen tarvitaan molempia puolia ja jos toinen vielä sanoo noin niin siihen ei kannata jäädä, tuhlaat vaan aikaa ja satutat itteäs ja susta voi tulla vielä katkera, jolloin sopivamman miehen löytäminen vaikeutuu. Muista itsekunnioitus.

Vierailija
22/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö teillä ole kuvia siellä?

Tähän täytyy todeta, että naisten kuvat ovat aina filtteröityjä ja valheellisia, miesten kuvat rehellisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämelaa vaan mekkoon ja syksyllä mietit homman uusiksi. Sittenhän on koeajettu pelit ja pertsoonallisuus puolin ja toisin.

Vierailija
24/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muhun otti yhteyttä mies joka ei vastannut mun ihannekumppania mm. iän osalta. Oli siis nuorempi, mutta ei se loppupeleissä merkinnyt mitään koska oli kypsempi mitä moni oman ikäiseni on.

Viestittelyn jälkeen tavattiin, viestiteltiin lisää ja tavattiin uudemman kerran ja lopulta sit seurusteltiinkin vuoden verran.

Joten go for it! Ne ihannekumppanikuvaukset on yleendä suuntaa antavia, ei kiveen hakattuja totuuksia.

N46

Vierailija
25/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse viehätyit mieheen, koska hän vastaa ihannetyyppiäsi. Miehellä myös yhtälainen oikeus haluta ihannetyyppinsä, ei ole yhtään pinnallista häneltä. Vaikka toinen olisi miten mukava juttukumppani niin kyllä täytyy löytyä seksuaalista vetovoimaa. Jos ei löydy niin ette voi olla muuta kuin kavereita.

Vähän kuulostaa siltä, että olet tupannut itseäsi miehen seuraan ja hän kohteliaisuuttaan vastannut.

Ei ystävyyssuhde olisi ollenkaan huono juttu. Tottakai hänellä on oikeus saada sellainen nainen josta hän pitää, mutta mietin vain että onko se hölmöä kuvitella että mies voisi pitää minusta vaikka en olekaan juuri sellainen kuin mitä hän on ollut hakemassa.

Koska kyllähän minä itsekin voin sanoa ihannemiehekseni melankolisen, tummahiuksisen ja vihreäsilmäisen raksaduunarin, mutta ihastua hymyilevään, positiiviseen ja vaaleaan eräoppaaseen. Vastaavaa on minulle käynytkin.

-ap

Vierailija
26/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, jos mies ei kohtele sua kuin olisit paras asia mitä hänelle on tapahtunut niin ei kannata.

Se on tietenkin harmi jos muuten tullaan toimeen hyvin, mutta parisuhteeseen tarvitaan molempia puolia ja jos toinen vielä sanoo noin niin siihen ei kannata jäädä, tuhlaat vaan aikaa ja satutat itteäs ja susta voi tulla vielä katkera, jolloin sopivamman miehen löytäminen vaikeutuu. Muista itsekunnioitus.

Eiköhän se ole aikalailla omasta persoonallisuudesta kiinni, miten asiat ottaa. Joskus se seikkaileminen on kuitenkin sen arvoista. Melkein helpompaa kyllä, jos se seikkailun tarjoaja on niin toivoton tapaus, että ei tarvitse edes tosissaan kuvitella, että hänen kanssaan voisi seurustella pitkällä tähtäimellä. Ei tule sitten emotionaalisesti sijoitettua hommaan niin paljon.

Vierailija
27/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanteet vaihtelevat iän myötä. Vaikka nyt sanoisi että haluaa blondin niin parin vuoden päästä se voikin olla brunette. Luonteenkin osalta voi nuorena haluta villiä menevää, mutta varttuessa rauhallisempaa.

Eli ei niitä listoja kannata ottaa niin tosissaan jos et täytä kaikkia kohtia. Se on enemmänkin ne isot elämänasiat mitkä vaikuttaa, esim. haluaako lapsia jne.

Vierailija
28/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lista ihannekumppanin ominaisuuksista netissä ja se, minkälainen ihminen oikeassa elämässä tavattaessa sytyttää eivät ole mitenkään sataprosenttisen yhteneväisiä. Jopa todella suuria eroja saattaa löytyä.

Joo ei ne arvot näy naamasta, eikä välttämättä edes arkielämän toiminnassa. Otetaan esimerkiksi tässä vaikka Jeesus. Kaveri näyttää ihan terroristilta, ja taisi riehua jossain kirkonpihalla je heitteli pöydät nurin. Ei noilla treffeillä olisi välttämättä arvannut, minkä sortin heppu on kysymyksessä.

Vierailija
29/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä mies ole sanonut mitään ettenkö voisi olla hänen ihannenaisensa. Olemme jutelleet ihan muista asioista. On ihan turhaa spekuloida ennen tapaamista sillä toinen voi olla reaalimaailmassa ihan jotain muuta kuin on kuvitellut.

Ei minun tarvitse voida kokea olevani paras asia joka hänelle on tapahtunut. Sehän on vain egon tunne, että pitäisi olla se kaikkein paras, kaikkein kaunein, kaikkein erityisin ja niin edelleen. En edes mieti tuollaisia. Nuorempana kyllä mietin paljonkin, mutta olen kasvanut ulos tuonkaltaisista haaveista. Ne ovat loppujen lopuksi vain vahingollisia omalle psyykelle. Voin paljon paremmin, kun suhtaudun itseeni ja toiseen ihmiseen rennommin ja myönteisemmin.

-ap

Vierailija
30/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö teillä ole kuvia siellä?

Tähän täytyy todeta, että naisten kuvat ovat aina filtteröityjä ja valheellisia, miesten kuvat rehellisiä. 

On muuten totta. Tosin nainen oli treffeillä aivan upea, ja jutut meni hyvin yksiin. Jäin siis koukkuun ja en kyllä kadu yhtään.

Vierailija
31/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannekumppanin määrittely on aivan turhaa. Voisin itsekin kuvailla, millaisen miehen valitsisin, jos saisin hänet itse koota haluamistani piirteistä. Sellaista ei tietenkään ole olemassa. Eikä sillä ole kovin suurta väliä, millainen kumppanini on verrattuna siihen kuviteltuun ihanteeseen, jos homma muuten sujuu.

Esim. en valitsisi ihannemiehelle silmälaseja, mutta oikeasti minulla ei ole mitään silmälasipäisiä vastaan. Voin antaa miehelle ihannepituuden, mutta todellisuudessa sopiva pituus osuu ehkä noin 30 cm liukumavaralle. Ihannepainonkin voisin keksiä, mutta se jos mikä on hyvin muuttuvaista ihmisillä vuosikymmenten saatossa. Luonteellakaan ei ole suuria vaatimuksia, kunhan käyttäytyy kohtuullisen normaalisti...

Vierailija
32/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule heti kun mies "kohtelee sinua kuin olisit paras asia mitä hänelle on tapahtunut", niin sinä et ole kiinnostunut hänestä. Eikä yksikään nainen ole.

Sori vaan, tämä on katkera pilleri miehille niellä. Et voi olla oma itsesi, on oltava tunteeton.

Vierailija
33/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule heti kun mies "kohtelee sinua kuin olisit paras asia mitä hänelle on tapahtunut", niin sinä et ole kiinnostunut hänestä. Eikä yksikään nainen ole.

Sori vaan, tämä on katkera pilleri miehille niellä. Et voi olla oma itsesi, on oltava tunteeton.

Kyllä minun mieheni kohtelee minua noin ja olen siihen enemmän kuin tyytyväinen.

Vierailija
34/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lähtisi heti luotasi, jos joku sinua parempi nainen kelpuuttaisi hänet, mutta ainä kelpaat sitten hänelle joksikin aikaa.

Kelpaamissuhteisiin ei kannata alkaa.

Hyvä vaan jos lähtisi, sillä minulle on tärkeää että jokainen saisi olla juuri sellaisen ihmisen kanssa josta todella pitää. Ihan mielelläni olen miehen kanssa siihen asti kun tai jos hän löytää jonkun miellyttävämmän.

-ap

Vierailija
35/35 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän on myös puhuttu, että käy helpommin köpelösti, jos kirjoittelee jonkun kanssa pitkään ennen tapaamista. Ehtii jo kerryttää vahvoja mielikuvia toisen ulkoisesta olemuksesta, jotka eivät vastaakaan todellisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi