Kiinnostuin miehestä treffisivustolla, mutta en ole hänen ihannekumppaninsa
Menin tästä huolimatta juttelemaan hänelle ja nyt olemme jutelleet pitkään, koska tulemme niin hyvin juttuun.
Nyt olen alkanut miettiä, että kun tapaamispäivä koittaa, onkohan se hänelle ongelma etten vastaakaan hänen ihannenaistaan? Kuinka paljon ihanne-listauksilla on tosielämässä väliä? Millaisia kokemuksia teillä?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö teillä ole kuvia siellä?
On.
-ap
Tässä on varmaan jotkut rajat jonka puitteissa ihminen voi venyä.
Tietty jos on itse himourheilija ja hakee jotain lenkkiseuraa, niin joku 150 kg ei varmaan sovi sitten.
Vaikea sanoa tietämättä kuinka kaukana nyt mielestäsi olet siitä ihanteesta. Onko se hieman sivussa vai täysin toivoton?
Tuttu mies jonka kuvauksia ihannenaisesta kuuntelin 10 vuotta meni naimisiin pari vuotta sitten. Nainen ei vastaa ihannetta. Ihannenaisen piti olla rauhallinen ja uusi vaimo on vähintään riuska ja ripeä.
Toisaalta heillä menee paremmin kuin luulin. Ap:na saattaisin antaa mahdollisuuden, JOS kestäisin valitukset siitä että olen "väärää sorttia". Itse en haluaisi kokea sellaista kumminkaan, jos minusta olisi kyse. Minusta se mies oli hölmö ottaessaan rouvan, josta kumminkin valittaa.
Olen tuo 4 vastauksen vastaaja. Sorry. Olisi pitänyt tajuta että av:lla on aina kyse vain ulkonäöstä iästä ja painosta, eikä luonteenominaisuuksista!
En osaa sanoa miehistä, mut kyllä niillä naisille on ollut aika paljon merkitystä oman kokemuksen mukaan. Ja toisaalta miksipä haluaisin sellaseen ihmiseen, jonka ihannekumppania en edusta.
Miehelle kelpaa lyhyempään suhteeseen sellanen nainen, joka ei ihan omia mieltymyksiä edusta.
Lista ihannekumppanin ominaisuuksista netissä ja se, minkälainen ihminen oikeassa elämässä tavattaessa sytyttää eivät ole mitenkään sataprosenttisen yhteneväisiä. Jopa todella suuria eroja saattaa löytyä.
Kurko kirjoitti:
Tässä on varmaan jotkut rajat jonka puitteissa ihminen voi venyä.
Tietty jos on itse himourheilija ja hakee jotain lenkkiseuraa, niin joku 150 kg ei varmaan sovi sitten.
Vaikea sanoa tietämättä kuinka kaukana nyt mielestäsi olet siitä ihanteesta. Onko se hieman sivussa vai täysin toivoton?
Hieman sivussa. Eikä sitä voi tietenkään tietää miten tulee kasvotusten juttuun. Sekin on mahdollista että vaikka olisin paperilla hänen ihanteensa en automaattisesti tosielämässä olisi.
-ap
Se mies ansaitsee ihannekumppaninsa, ei kai hänen pidä tyytyä erilaiseen kumppaniin mitä hän toivoo.
Mulle on useampi muhun ihastunut mies sanonut, etten ole heidän tyyppiään, mutta joku mussa vetää puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle kelpaa lyhyempään suhteeseen sellanen nainen, joka ei ihan omia mieltymyksiä edusta.
En minä ennakkoon päätä koskaan sitä kuinka vähän tai kauan aikaa haluan kenenkin kanssa olla. Ei minua haittaisi lyhyempikään suhde. En ole hakemassa loppuelämän kumppania, mutta en laittaisi vastaan jos sellainenkin löytyisi.
-ap
Lopettaisin kyllä juttelut siihen paikkaan. Tuntuisi epämukavalta ja nöyryyttävältä että toinen ei pidä niin viehättävänä.
Itse viehätyit mieheen, koska hän vastaa ihannetyyppiäsi. Miehellä myös yhtälainen oikeus haluta ihannetyyppinsä, ei ole yhtään pinnallista häneltä. Vaikka toinen olisi miten mukava juttukumppani niin kyllä täytyy löytyä seksuaalista vetovoimaa. Jos ei löydy niin ette voi olla muuta kuin kavereita.
Vähän kuulostaa siltä, että olet tupannut itseäsi miehen seuraan ja hän kohteliaisuuttaan vastannut.
Eli vitosen nainen tavoittelee taas kympin alfaa metsästäjänsilmillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ennakkoon päätä koskaan sitä kuinka vähän tai kauan aikaa haluan kenenkin kanssa olla. Ei minua haittaisi lyhyempikään suhde. En ole hakemassa loppuelämän kumppania, mutta en laittaisi vastaan jos sellainenkin löytyisi.
-ap
No mitä sin siinä sitten märehdit, anna mennä vaan, jos ei yhden yön suhteeksi jääminen haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Se mies ansaitsee ihannekumppaninsa, ei kai hänen pidä tyytyä erilaiseen kumppaniin mitä hän toivoo.
Enhän minä häntä ole pakottamassakaan suhteeseen kanssani. Enkä edes tiedä pidänkö itsekään hänestä reaalimaailmassa. Vai meinaatko etten saisi edes tavata häntä koska poikkean hänen listallaan olevista toivomuksista?
-ap
Epätoivoisille ihanne nainen on käytännössä se jonka saa. Treffeille vaan ja purat niitä luurankoja kaapista pikkuhiljaa. 3 kk/luuranko on hyvä tahti. Niin ne kaikki muutkin naiset tekee.
Mies lähtisi heti luotasi, jos joku sinua parempi nainen kelpuuttaisi hänet, mutta ainä kelpaat sitten hänelle joksikin aikaa.
Kelpaamissuhteisiin ei kannata alkaa.
Vierailija kirjoitti:
100% fakta. Mies ei pane vastaan pumpata ja dumpata sinua ap. Kukapa mies sanoisi ei hyvälle imulle. Ei siitä vain facebook virallista tehdä, vaan illan pimeydessä neljän seinän sisällä nautitaan hedonismista. Ei naisen ulkonäöllä ole paljoa väliä, kun hän imee kromin irti miehen pakoputkesta.
Siis eikö teillä ole kuvia siellä?