Hei nainen. Mitä pitää tehdä tai tapahtua, että saisin exäni takaisin?
Olin tyhmä, kun laitoin suhteen poikki. Nyt kamala ikävä. Myönnän, että olin välinpitämätön ja itsekäs. En nähnyt sitä työmäärää, mitä hän suhteen eteen teki. Pidiin häntä itsestäänselvyytenä ja nyt kaduttaa. Emme ole pitäneet yhteyttä kuukauteen ja nyt haluan hänet takaisin. Miten tulisi lähestyä? Vinkkejä saa antaa.
M38
Kommentit (51)
Erosin eksästä melkeen viisi vuotta sitten ja vieläkin on vävän ikävä
Anna olla ja älä enää ikinä lähesty millään tavoin exää. Idioottia ei kukaan kaipaa.
Mun exä ei saisi mua mitenkään takaisin vaikka tekisi mitä. Vaikka mä sitä rakastinkin enkä ole edes päässyt kokonaan yli siitä vielä. Etkä toki ole mun exä, mutta kiitos tästä ajatuksesta että se ehkä jossain miettii surkeana tekemiään virheitä. Piristit mun aamua.
Vierailija kirjoitti:
Millä sanoilla pistit poikki?
Hän kertoi haluavansa keskustella suhteesta tai pikemminkin sen toimimattomuudesta, niin komppasin häntä ja sanoin, että on vapaa lähtemään. -ap
No onpas karuja vastauksia. Kysyt naiselta yksinkertaisesti, voisitteko jutella. Sitten jos hän suostuu juttelemaan, mietit tarkkaan, mitä sanot. Mieti tilanteita, joissa olet pitänyt häntä itsestäänselvyytenä ja kerro hänelle ne. Kerro myös, mitä haluat ja aiot konkreettisesti tehdä, että tilanne paranee. Ja ennen kaikkea pyydät anteeksi. Ei kauniita korusanoja, vaan simppeli anteeksipyyntö ja osoitus, että oikeasti olet oivaltanut jotain. Mitkään ympäripyöreät ikävöinnit ja rakkaudentunnustukset eivät riitä.
Jos nainen kieltäytyy heti, sano, että hän saa miettiä vielä huomiseen ja huomenna kysyt uudelleen. Jos huomennakin vastaus on ei, anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kertoi haluavansa keskustella suhteesta tai pikemminkin sen toimimattomuudesta, niin komppasin häntä ja sanoin, että on vapaa lähtemään. -ap
On sen verran välinpitämättömästi vedetty, että on vaikea uskoa että olet 38-vuotias. Nytkö olet kuukaudessa kehittynyt kaikkien noiden vuosien edestä niin, että osaat puhua vaikeista asioista parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
No onpas karuja vastauksia. Kysyt naiselta yksinkertaisesti, voisitteko jutella. Sitten jos hän suostuu juttelemaan, mietit tarkkaan, mitä sanot. Mieti tilanteita, joissa olet pitänyt häntä itsestäänselvyytenä ja kerro hänelle ne. Kerro myös, mitä haluat ja aiot konkreettisesti tehdä, että tilanne paranee. Ja ennen kaikkea pyydät anteeksi. Ei kauniita korusanoja, vaan simppeli anteeksipyyntö ja osoitus, että oikeasti olet oivaltanut jotain. Mitkään ympäripyöreät ikävöinnit ja rakkaudentunnustukset eivät riitä.
Jos nainen kieltäytyy heti, sano, että hän saa miettiä vielä huomiseen ja huomenna kysyt uudelleen. Jos huomennakin vastaus on ei, anna olla.
Ja jos tämä onnistuu, kannattaa pitää mielessä, että todennäköisesti nainen jatkossa lähtee jo ensimmäisestä laiminlyönnistä.
Onko ex varmasti vapaa vielä? Kannattaa se selvittää ekana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmasti trolli, mutta hyvin viihdyttävä sellainen. XD Ei kukaan voi olla noin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sen verran välinpitämättömästi vedetty, että on vaikea uskoa että olet 38-vuotias. Nytkö olet kuukaudessa kehittynyt kaikkien noiden vuosien edestä niin, että osaat puhua vaikeista asioista parisuhteessa?
Juuri tähän ongelmaan kaipaan apua. Miten kehittyä paremmaksi ja osoittaa se naiselle, että tahtoa on. -ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan merkkejä siitä ole. En usko, että on. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan merkkejä siitä ole. En usko, että on. -ap
Siis en usko, että hänellä on uusi. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tähän ongelmaan kaipaan apua. Miten kehittyä paremmaksi ja osoittaa se naiselle, että tahtoa on. -ap
Tähän ei pysty mitenkään. Kun sinuun on luottamus mennyt, sitä ei korjaa mikään. Nainen muistaa sen mitä sanoit erotessasi ja pistää kädet kyynärpäitä myöten ristiin koska pääsi pskasäkustä eroon.
Anna exäsi nauttia uudesta alustaan, ja myös antaa hänen tavata arvoisensa.
Jatka omaa matkaasi.
Virtaavaan veteen ei voi astua kahta kertaa samaan paikkaan. Sulla oli tilaisuutesi ja sen mokasit.
Kuulostaa siltä, että et kuitenkaan rakasta häntä, koska halusit erota. Rakastunut ihminen ei halua erota mistään hinnasta. Ilman tunteita ei voi kehittyä hyvää parisuhdetta.
Onko yksinoleminen ollut sinulle vaikeaa?
En usko että saat häntä takaisin. Miten tuon ikäinen voi käyttäytyä noin? Ja kuvittelee saavansa eksän takaisin. Unohda hänet ja jatka elämää.
Pysy kaukana.