Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tapahtuu?

Vierailija
27.04.2019 |

Mun pitäis alkaa tehdä lapsille aamupalaa. Ekaluokkalainen tuolla selostaa 5-vuotiaalle ensimmäisen Harry Potterin juonen yksityiskohtia. Mieheni nukkuu.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän tavoitteena on laittaa pensasaita matalaksi. Sitä olen työstänyt aamupäivän. Nyt juomatauko.

Mies töissä, lapset kavereiden kanssa jossain. Kissat möllöttää terassilla ja koira piehtaroi naapurin lumikasassa.

Vierailija
22/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähen kohta pyykkitupaan, kolmas koneellinen menossa. Lapsista toinen nukkuu ja toinen keskustelee kaverinsa kanssa netissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vähän tapahtuu. Tunnelma on unelias, kissat nukkuvat vierekkäin nojatuolissa, minä vuorotellen selaan nettiä ja neulon. Pitää keittää lisää kahvia ja syödä jotain. Tänään käyn ehkä ulkona, viimeksi olen ollut eteistä pidemmällä alkuviikosta.

Vierailija
24/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mitään ihmeempiä - söin äsken hyvän aterian työpäivän jälkeen. Voisin tiskata kohta astiat ja mennä sen jälkeen päikkäreille.

Vierailija
25/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä mitään ihmeempiä - söin äsken hyvän aterian työpäivän jälkeen. Voisin tiskata kohta astiat ja mennä sen jälkeen päikkäreille.

nukutko vielä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi