Mitä teillä tapahtuu?
Mun pitäis alkaa tehdä lapsille aamupalaa. Ekaluokkalainen tuolla selostaa 5-vuotiaalle ensimmäisen Harry Potterin juonen yksityiskohtia. Mieheni nukkuu.
Kommentit (25)
Mä lähen kohta pyykkitupaan, kolmas koneellinen menossa. Lapsista toinen nukkuu ja toinen keskustelee kaverinsa kanssa netissä.
Hyvin vähän tapahtuu. Tunnelma on unelias, kissat nukkuvat vierekkäin nojatuolissa, minä vuorotellen selaan nettiä ja neulon. Pitää keittää lisää kahvia ja syödä jotain. Tänään käyn ehkä ulkona, viimeksi olen ollut eteistä pidemmällä alkuviikosta.
Eipä mitään ihmeempiä - söin äsken hyvän aterian työpäivän jälkeen. Voisin tiskata kohta astiat ja mennä sen jälkeen päikkäreille.
Vierailija kirjoitti:
Eipä mitään ihmeempiä - söin äsken hyvän aterian työpäivän jälkeen. Voisin tiskata kohta astiat ja mennä sen jälkeen päikkäreille.
nukutko vielä
Päivän tavoitteena on laittaa pensasaita matalaksi. Sitä olen työstänyt aamupäivän. Nyt juomatauko.
Mies töissä, lapset kavereiden kanssa jossain. Kissat möllöttää terassilla ja koira piehtaroi naapurin lumikasassa.